×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
SchaesbergKoempel
DeLimbo schreef:
SchaesbergKoempel schreef:
Als je mee wilt doen voor de top 5, moet je Dorenbosch niet als basisspeler willen gebruiken.
27 juni 2026 om 11:33
Hoezo zou dat zijn? Dorenbosch is een speler die in dienst speelt van het elftal, die heb je ook nodig. Is daarnaast pas 23 dus heeft genoeg ruimte om te groeien. Qua statistieken is hij voetballend prima onderlegt en verdedigend heel sterk dus ik denk dat hij gewoon onze basis 6 wordt. Moet je er veel van hebben? nee, maar op de plek van Muller gaan we er denk ik echt wel op vooruit.
27 juni 2026 om 11:41


Uit de statistieken blijkt helemaal niet dat Doornbosch voetballend beter onderlegt is dan Muller (eerder het tegenovergestelde).

Bovendien speelde hij onder Penders zijn beste wedstrijden als RCV en als hij op het middenveld speelde altijd als 8 naast de Keersmaecker, in plaats van als 6. Het is een multifunctionele speler, die Penders goed kent en die niet al te duur zal zijn, maar ik zou er niet al te veel van verwachten.
gisteren om 12:51 - 27 juni 2026 om 12:51 # 416064
045J
SchaesbergKoempel schreef:
Als je mee wilt doen voor de top 5, moet je Dorenbosch niet als basisspeler willen gebruiken.
27 juni 2026 om 11:33


Vertel. Waarom?
gisteren om 12:46 - 27 juni 2026 om 12:46 # 416063
Vaalsenaar
Hutch schreef:
JuiceyJJ schreef:
Vaalsenaar schreef:
Als een Algerijn al geen goaltjesDIEF meer is.... 🍻⚒️😎
27 juni 2026 om 09:33
komt uit de Ghetto van Parijs en en waarschijnlijk geen ideale schoonzoon type!
27 juni 2026 om 10:02
Manmanman, de drek die je hier soms leest. Ongelofelijk.
27 juni 2026 om 10:16
Hutch doe eens niet zo serieus kerel. Soms moet je iets met een knipoog lezen. 😜😉😎
gisteren om 12:35 - 27 juni 2026 om 12:35 # 416062
Socio
Ben erg blij met het nieuwe profiel van Khaldi. Ik hoop dat hij ons brengt wat we nodig hebben en waar we zo naar snakken. (Tor-instinct, durf, lef, actie etc.) Laten we hopen op een ruwe diamant.
gisteren om 12:17 - 27 juni 2026 om 12:17 # 416061
Socio
deSpoorzoeker schreef:
Heb zojuist mijn 50e seizoenskaart besteld.
27 juni 2026 om 12:03
Dat verdiend de titel ‘Een ware Koempel’👏🏻👏🏻👏🏻

gisteren om 12:12 - 27 juni 2026 om 12:12 # 416060
Herman
deSpoorzoeker schreef:
Heb zojuist mijn 50e seizoenskaart besteld.
27 juni 2026 om 12:03


Goed bezig! Ik zelf kom sinds 1973 bij Roda, maar pas vanaf het PLS een seizoenskaart. De 27e dus.
gisteren om 12:12 - 27 juni 2026 om 12:12 # 416059
Rjciseverything
deSpoorzoeker schreef:
Heb zojuist mijn 50e seizoenskaart besteld.
27 juni 2026 om 12:03

wat een mijlpaal heerlijk
gisteren om 12:10 - 27 juni 2026 om 12:10 # 416058
deSpoorzoeker
Heb zojuist mijn 50e seizoenskaart besteld.
gisteren om 12:03 - 27 juni 2026 om 12:03 # 416057
Herman
PLS2705 schreef:
Laten we hopen dat Khaldi een beetje kan aarden. Ik denk dat hij alleen Frans spreekt, en zo ver ik weet is Déom de enige in de selectie die ook (vloeiend) Frans spreekt.
27 juni 2026 om 11:36


Is frans niet in heel België een schoolvak? Beerten, van den Buijs en zeker de assistent-trainers Creemers en Carlone lijken mij ook mogelijkheden voor hem om in zijn moedertaal mee te communiceren.
gisteren om 11:49 - 27 juni 2026 om 11:49 # 416056
DeLimbo
ElTinio schreef:
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37
Als Buono zo goed is, dan moet je hem een kans geven. Ook al heb je andere middenvelders. Het zou ook een kickstart kunnen zijn om samen te werken met Bayer Leverkusen.
27 juni 2026 om 10:54


Wat ik nu zeg is natuurlijk wel op basis van 2/3 trainingen die ik heb gezien. Op de eerste training vond ik hem voetballend al opvallen en vooral vandaag viel ook dat weer heel erg op. Hoe zich dat vertaald in een wedstrijd en naar statistieken is natuurlijk maar de vraag maar mocht Nisbet vertrekken heb je zijn vervanger gewoon al hier rondlopen.
gisteren om 11:45 - 27 juni 2026 om 11:45 # 416055
DeLimbo
PLS2705 schreef:
Laten we hopen dat Khaldi een beetje kan aarden. Ik denk dat hij alleen Frans spreekt, en zo ver ik weet is Déom de enige in de selectie die ook (vloeiend) Frans spreekt.
27 juni 2026 om 11:36


Net waren Sleegers en Abdi de hele tijd met hem bezig in het Engels dus ik denk dat dat wel goed komt.
gisteren om 11:42 - 27 juni 2026 om 11:42 # 416054
DeLimbo
SchaesbergKoempel schreef:
Als je mee wilt doen voor de top 5, moet je Dorenbosch niet als basisspeler willen gebruiken.
27 juni 2026 om 11:33


Hoezo zou dat zijn?
Dorenbosch is een speler die in dienst speelt van het elftal, die heb je ook nodig. Is daarnaast pas 23 dus heeft genoeg ruimte om te groeien.
Qua statistieken is hij voetballend prima onderlegt en verdedigend heel sterk dus ik denk dat hij gewoon onze basis 6 wordt.
Moet je er veel van hebben? nee, maar op de plek van Muller gaan we er denk ik echt wel op vooruit.
gisteren om 11:41 - 27 juni 2026 om 11:41 # 416053
PLS2705
Laten we hopen dat Khaldi een beetje kan aarden. Ik denk dat hij alleen Frans spreekt, en zo ver ik weet is Déom de enige in de selectie die ook (vloeiend) Frans spreekt.
gisteren om 11:36 - 27 juni 2026 om 11:36 # 416052
SchaesbergKoempel
Als je mee wilt doen voor de top 5, moet je Dorenbosch niet als basisspeler willen gebruiken.
gisteren om 11:33 - 27 juni 2026 om 11:33 # 416051
Rjc1971
Johnnie schreef:
Waarom zou men geld vrij moeten gaan maken en een samenwerking aan moeten gaan voor een speler die transfervrij is?
27 juni 2026 om 11:20

Ik neem aan dat je zo’n speler een contract wil aanbieden met een salaris erbij. Maar als Roda zelf de financiële ruimte hiervoor heeft des te beter natuurlijk.
gisteren om 11:29 - 27 juni 2026 om 11:29 # 416050
Rodaonfire045
Lijkt mij dat er toch al afspraken worden gemaakt voordat een speler op proef komt. Roda zal vast wel een idee van zijn salaris eisen hebben.
gisteren om 11:27 - 27 juni 2026 om 11:27 # 416049
Johnnie
Waarom zou men geld vrij moeten gaan maken en een samenwerking aan moeten gaan voor een speler die transfervrij is?
gisteren om 11:20 - 27 juni 2026 om 11:20 # 416048
Rjc1971
ElTinio schreef:
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37
Als Buono zo goed is, dan moet je hem een kans geven. Ook al heb je andere middenvelders. Het zou ook een kickstart kunnen zijn om samen te werken met Bayer Leverkusen.
27 juni 2026 om 10:54

Inderdaad dan moet er geld voor vrij gemaakt worden. Wellicht met hulp van het groepje sponsors die ook de portemonnee hebben getrokken voor Paulissen. En verder moet de beste spelen.
gisteren om 11:05 - 27 juni 2026 om 11:05 # 416047
Herman
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37


Als Dorenbosch nu eens voor de 3-mans verdediging gehaald is, of Nisbet of Müller maken een transfer, zou je zeker een plaats in de selectie voor die jongen kunnen vinden.
Sleegers lijkt me duidelijk, dat die een contract gaat krijgen.
Schwirten misschien zegen het einde van de voorbereiding ook en Köther denk ik niet. Overbodig met Jansen / Marsman / van den Berg al in de selectie.
gisteren om 10:59 - 27 juni 2026 om 10:59 # 416046
ElTinio
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37


Als Buono zo goed is, dan moet je hem een kans geven. Ook al heb je andere middenvelders. Het zou ook een kickstart kunnen zijn om samen te werken met Bayer Leverkusen.
gisteren om 10:54 - 27 juni 2026 om 10:54 # 416045
DeLimbo
Rodaonfire045 schreef:
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37
Hoe was Sleegers?
27 juni 2026 om 10:40


Vooral heel fit viel me op, fijne slimme speler.
Vandaag was er geen afrond vorm dus dat onderdeel heb ik niet gezien. Maar hij weet goed de ruimtes te vinden en is ook in het coachen best aanwezig.
gisteren om 10:47 - 27 juni 2026 om 10:47 # 416044
Materazzi
Eml schreef:
Roda versterkt zich met jonge aanvaller van Paris fc contact 2 jaar met 1 j optie 1 Limburg
27 juni 2026 om 10:29


Heb je de lichtkrant van Sportpark Kaalheide weer.
gisteren om 10:42 - 27 juni 2026 om 10:42 # 416043
Rodaonfire045
DeLimbo schreef:
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair. Maaaaar Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
27 juni 2026 om 10:37


Hoe was Sleegers?
gisteren om 10:40 - 27 juni 2026 om 10:40 # 416042
DeLimbo
Net meteen op de training weze kijken voor onze nieuwe vriend. Lijkt me een prima toevoeging. paar leuke acties en hij heeft wel wat aan zich, beetje flair.
Maaaaar
Ik moet zeggen dat een speler me echt heel erg opviel en dat was Francesco Buono dat was echt genieten. Die voetbalt zo makkelijk onder druk uit dat is niet normaal. Enige probleem je hebt al zoveel middenvelders.
gisteren om 10:37 - 27 juni 2026 om 10:37 # 416041
Koempel046
Vind het toch op het eerste oog leuke transfers wat we doen. Niet alleen maar de bekende KKD vijver, maar echt wat spelers die op basis van scouting ook zijn gekomen. Afwachten wat het niveau is natuurlijk, maar er lijkt wel idee achter te zitten
gisteren om 10:35 - 27 juni 2026 om 10:35 # 416040
Eml
Roda versterkt zich met jonge aanvaller van Paris fc contact 2 jaar met 1 j optie 1 Limburg
gisteren om 10:29 - 27 juni 2026 om 10:29 # 416039
SchaesbergKoempel
Roda7United schreef:
Rodaforlife045 schreef:
Ik zie net op X en even onderzocht foto op zijn eigen insta met zijn statistieken van dit seizoen….. 21 But (doelpunten) 14 Passes D. (Assist) 24 matchs (wedstrijden) Dit zijn aardige statistieken voor een spits.
27 juni 2026 om 00:07
Op het eerste oog indrukwekkende statistieken. Echter de vraag is op welk niveau Paris FC B speelt. Dat kan ik helaas niet achterhalen.
27 juni 2026 om 09:52


Het niveau is het zesde niveau van Frankrijk. In feite een regionale amateurdivisie in de metropoolregio Parijs/ile de France. Er schijnen op dit niveau wel al semi-profs mee te doen.

Dit seizoen promoveerden ze naar het vijfde niveau (de laagste nationale voetbalcompetitie van Frankrijk).

Ik ben zelf heel benieuwd naar een verdere uitleg hoe ze bij deze speler uit zijn gekomen. Ze moeten toch minimaal toegang hebben gehad tot beeldmateriaal van zijn laatste twee seizoenen bij FC Paris B.

Het is wat je zegt: de statistieken zijn aardig, maar hoe vertalen zijn vaardigheden zich naar het niveau van Roda? Dat is de grote vraag. Larson Ferati van de o21 scoort er ook 13 in 13 in de vierde divisie, maar die bieden ze ook niet meteen een contract aan voor 2+1 jaar.
gisteren om 10:17 - 27 juni 2026 om 10:17 # 416038
Hutch
JuiceyJJ schreef:
Vaalsenaar schreef:
Als een Algerijn al geen goaltjesDIEF meer is.... 🍻⚒️😎
27 juni 2026 om 09:33
komt uit de Ghetto van Parijs en en waarschijnlijk geen ideale schoonzoon type!
27 juni 2026 om 10:02


Manmanman, de drek die je hier soms leest. Ongelofelijk.
gisteren om 10:16 - 27 juni 2026 om 10:16 # 416037
JuiceyJJ
Vaalsenaar schreef:
Als een Algerijn al geen goaltjesDIEF meer is.... 🍻⚒️😎
27 juni 2026 om 09:33


komt uit de Ghetto van Parijs en en waarschijnlijk geen ideale schoonzoon type!
gisteren om 10:02 - 27 juni 2026 om 10:02 # 416036
KoempelAnjovins
Roda7United schreef:
Rodaforlife045 schreef:
Ik zie net op X en even onderzocht foto op zijn eigen insta met zijn statistieken van dit seizoen….. 21 But (doelpunten) 14 Passes D. (Assist) 24 matchs (wedstrijden) Dit zijn aardige statistieken voor een spits.
27 juni 2026 om 00:07
Op het eerste oog indrukwekkende statistieken. Echter de vraag is op welk niveau Paris FC B speelt. Dat kan ik helaas niet achterhalen.
27 juni 2026 om 09:52


Paris FC 2 werd kampioen met 53 punten uit 22 wedstrijden en bleef Montreuil, de nummer twee, zes punten voor. Ze promoveerden daardoor richting National 3 het zesde niveau. Sportief draaide die ploeg dus duidelijk bovenin mee, maar het blijft een niveau dat lastig één-op-één te vergelijken is met de KKD.

Voor dat exacte niveau is geen Opta Power Ranking beschikbaar. Ter referentie: het Franse 5e niveau staat in die ranking rond plek 212, terwijl de Eerste Divisie rond plek 123 staat. Volgens die data zit er dus wel een aardig niveauverschil tussen.
https://theanalyst.com/articles/strongest-football-leagues-in-the-world-opta-power-rankings
gisteren om 09:58 - 27 juni 2026 om 09:58 # 416035
Johnnie
Sowieso een gek iets dat wij die markt nooit eerder aanboorde. In en rond Parijs stikt het van talentjes die voor ons niveau interessant kan zijn. De profielen zijn meestal ook interessant met een dubbele nationaliteit opent het ook enigszins de poort naar Afrika. Groot sterk, rap, athletisch. En als je dan kijkt naar de noordelijke steden in Frankrijk woon je hier ook nog redelijk in de regio. Als die jongen rond Luik gaan wonen, spreken ze in hun eigen taal en zijn ze een uurtje of drie van thuis
gisteren om 09:54 - 27 juni 2026 om 09:54 # 416034
Roda7United
Rodaforlife045 schreef:
Ik zie net op X en even onderzocht foto op zijn eigen insta met zijn statistieken van dit seizoen….. 21 But (doelpunten) 14 Passes D. (Assist) 24 matchs (wedstrijden) Dit zijn aardige statistieken voor een spits.
27 juni 2026 om 00:07


Op het eerste oog indrukwekkende statistieken. Echter de vraag is op welk niveau Paris FC B speelt. Dat kan ik helaas niet achterhalen.
gisteren om 09:52 - 27 juni 2026 om 09:52 # 416033
Johnnie
Ik zie liever vanuit scouting dit soort, relatief goedkope, jongens komen. Dan dat we vanuit de scouting niets hoeven te verwachten.

Er zijn uiteindelijk altijd risico’s. Maar bekende, oude, reeds bewezen spelers. Daar hoef je niet voor te scouten en die kosten je een vermogen.
gisteren om 09:51 - 27 juni 2026 om 09:51 # 416032
Hutch
rodafanWeert schreef:
Zou dit dan onze goalgetter zijn ? Maar ben ook nog steeds blij met vd Hurk.
27 juni 2026 om 09:13


Een goalgetter is niet ons probleem. De aanvoer naar de spits is het probleem. Onze middenvelders en buitenspelers verlenen te weinig steun.
Het is niet eens dat spelers als Seedorf en Griffith niet goed genoeg zijn, de spoeling is gewoon dun. In dat licht bezien is dit mogelijk een heel erg belangrijke versterking.

Knap dat zijn naam hier al zo snel is genoemd. Ik ken 'm niet maar het is een Franse jongen met een migrantenachtergrond, die zijn opleiding ook nog eens in Parijs genoot. De lat ligt daar zo hoog, ik denk ie wel kan voetballen.

Maar enige terughoudendheid is op zijn plaats. De slotzin van het persbericht laat vermoeden dat ie klaargestoomd moet worden. Los daarvan is het onrealistisch te verwachten dat ie het straks in zijn eentje kan. Ik hoop vooral dat het een begin is, waarbij de club weer wat meer gaat kiezen voor pure voetbalkwaliteit: grilligheid, snelheid en techniek. Want de technische keuzes zijn de afgelopen jaren wel heel erg in het voordeel van controle, loopvermogen en tactische discipline uitgevallen.
gisteren om 09:45 - 27 juni 2026 om 09:45 # 416031
Kaalheide77
In Frankrijk loopt heel veel, relatief betaalbaar, talent rond. Dus ik vind het prima dat Roda deze markt bekijkt.
gisteren om 09:42 - 27 juni 2026 om 09:42 # 416030
Rjc1987r
Hoe ze erbij komen is me een raadsel. Een onbekend Frans talent..Als dit net zo een succes wordt als Lajud, dan hebben we pech. Ik ben voorzichtig met verwachtingen. Dit soort jongens hebben meestal een lange aanpassingstijd nodig en het is maar de vraag of ze goed kunnen aarden hier. Maar ik hou er wel van dat er weer eens een gokje genomen wordt. Ben wel klaar met het presenteren van afvallers van Cambuur, daar hebben we er afgelopen jaren genoeg van gehad.

De eerste van hopelijk nog 5-6 aanvallende versterkingen. Hopelijk worden Lajud, Leijten en Seedorf nog ergens gesleten.
gisteren om 09:37 - 27 juni 2026 om 09:37 # 416029
Vaalsenaar
Als een Algerijn al geen goaltjesDIEF meer is.... 🍻⚒️😎
gisteren om 09:33 - 27 juni 2026 om 09:33 # 416028
RodaRambo
Onbekende jongen, pas 21 jaar. Mooie statistieken in de jeugdelftallen. Lijkt erop dat ze deze jongen goed gescout hebben. Dit zijn in ieder geval van die talenten die ons potentieel veel geld kunnen opleveren en op de korte termijn hopelijk veel doelpunten en promotie.
gisteren om 09:25 - 27 juni 2026 om 09:25 # 416027
Nike01
Credits voor DeLimbo en Kaalheide2000 . Fijn dat jullie de geruchten hier gedeeld hebben.

Elftal begint langzaam vorm te krijgen. Nog 1 a 2 aanvallende versterkingen en een centrale verdediger en dan kan het seizoen beginnen. In de tussentijd hopen dat er nog afscheid genomen kan worden van Leijten en Lajud
gisteren om 09:20 - 27 juni 2026 om 09:20 # 416026
Rjc1971
Met al de nieuwe aanwinsten hoop ik op een avontuurlijker Roda team. Meer onvoorspelbaarheid en meer doelpunten. Hoop op nog 2 aanwinsten, liefst op het middenveld en aanval.
Ik verheug me op het nieuwe seizoen.
gisteren om 09:14 - 27 juni 2026 om 09:14 # 416025
rodafanWeert
Zou dit dan onze goalgetter zijn ?
Maar ben ook nog steeds blij met vd Hurk.
gisteren om 09:13 - 27 juni 2026 om 09:13 # 416024
PLS2000
Kaalheide2000 schreef:
Ik zei toch dat ik gelijk had
27 juni 2026 om 09:09

Dus toch . Heel goed 👍


gisteren om 09:11 - 27 juni 2026 om 09:11 # 416023
Sjunsteopderwelt
DeLimbo

Complimenten voor dit sterke gerucht!
gisteren om 09:10 - 27 juni 2026 om 09:10 # 416022
kirchroa
Je kunt natuurlijk nog geen oordeel vellen over deze speler. Niet in positieve- maar ook niet in negatieve zin.
gisteren om 09:10 - 27 juni 2026 om 09:10 # 416021
Kaalheide2000
NIEUW LID
Ik zei toch dat ik gelijk had
gisteren om 09:09 - 27 juni 2026 om 09:09 # 416020
Malki89
Khaldi ook plat? Super!! Begint erop te lijken👍🏻👍🏻
gisteren om 09:08 - 27 juni 2026 om 09:08 # 416019
Jeweun
Khaldiii jalalalalaa kan in ieder geval prima
gisteren om 09:06 - 27 juni 2026 om 09:06 # 416018
rodafanWeert
Roda JC heeft zich versterkt met Zakarya Khaldi. De 21-jarige aanvaller komt over van Paris FC en tekent in Kerkrade een contract voor twee seizoenen, met de optie voor een derde jaar.

De Frans-Algerijnse spits geldt als een talentvolle en veelzijdige aanvaller die zowel centraal in de aanval als vanaf de flank uit de voeten kan.

Khaldi genoot zijn opleiding bij Paris FC, waar hij de afgelopen jaren zijn ontwikkeling doormaakte binnen de jeugd- en beloftenploegen. De rechtspoot voelt zich het meest thuis als centrumspits, maar kan ook als buitenspeler worden ingezet.

Technisch manager Rob Servais: “Met Zakarya halen we snelheid en onvoorspelbaarheid naar onze selectie. Met zijn komst voegen we een ander type speler toe aan de groep, wat ons meer variatie in aanvallend opzicht geeft. We gaan er alles aan doen om hem snel te laten acclimatiseren, zodat hij zo spoedig mogelijk van waarde kan zijn voor Roda JC.”
gisteren om 08:59 - 27 juni 2026 om 08:59 # 416017
Johnnie
Daar is hij dan
gisteren om 08:37 - 27 juni 2026 om 08:37 # 416016
rodafanWeert
Rjc1987r schreef:
rodafanWeert schreef:
Straks de spelersbus van Roda gezien in Roermond. Zal toch geen oefenpartijtje zijn lijkt mij.
26 juni 2026 om 21:25
Stond vanochtend ook enige tijd hier in Weert op het station. De bus wordt gebruikt als vervangend vervoer, omdat er geen treinverkeer mogelijk is door werkzaamheden. Niks spannends dus, maar wel je kans om er eens in te zitten ;)
27 juni 2026 om 06:08


Die bus zie ik elke week in de ochtend op de A2 richting Nederweert. Dat zal inderdaad 'normaal' vervoer zijn.
gisteren om 07:47 - 27 juni 2026 om 07:47 # 416015
Rjc1987r
rodafanWeert schreef:
Straks de spelersbus van Roda gezien in Roermond. Zal toch geen oefenpartijtje zijn lijkt mij.
26 juni 2026 om 21:25


Stond vanochtend ook enige tijd hier in Weert op het station. De bus wordt gebruikt als vervangend vervoer, omdat er geen treinverkeer mogelijk is door werkzaamheden. Niks spannends dus, maar wel je kans om er eens in te zitten ;)
gisteren om 06:08 - 27 juni 2026 om 06:08 # 416014
Cas520
Rodaforlife045 schreef:
Ik zie net op X en even onderzocht foto op zijn eigen insta met zijn statistieken van dit seizoen….. 21 But (doelpunten) 14 Passes D. (Assist) 24 matchs (wedstrijden) Dit zijn aardige statistieken voor een spits.
27 juni 2026 om 00:07


Khaldi?
gisteren om 01:02 - 27 juni 2026 om 01:02 # 416013
Rodaforlife045
Ik zie net op X en even onderzocht foto op zijn eigen insta met zijn statistieken van dit seizoen…..

21 But (doelpunten)
14 Passes D. (Assist)
24 matchs (wedstrijden)

Dit zijn aardige statistieken voor een spits.
gisteren om 00:07 - 27 juni 2026 om 00:07 # 416012
DeLimbo
PLS2000 schreef:
Nike01 schreef:
DeLimbo schreef:
[quote]416004[/quote] Nou voor zover mijn bron weet staat alles al sinds woensdag klaar om hem aan te kondigen, ook de lokale media zouden er al van weten. Ik heb zelf het idee dat zoals eerder gezegd de speler nu nog in Marokko is en komende week zal gaan tekenen. Misschien ging Roda er wel vanuit dat hij iets eerder terug zou komen van zijn uitstapje.... [quote]416005[/quote] Of het om huurbasis of definitieve overname gaat durf ik niet te zeggen.
26 juni 2026 om 21:45
dank voor de uitleg
26 juni 2026 om 21:55
Ik vind het niet goed klinken dat Roda JC niet weet waar de speler momenteel is en wanneer hij eventueel komt om te tekenenen .
26 juni 2026 om 22:41


Iets met een grapje en zo……
Geen idee of Roda daadwerkelijk zoiets dacht.
vr 26 juni 2026 om 23:12 - 26 juni 2026 om 23:12 # 416011
PLS2000
Nike01 schreef:
DeLimbo schreef:
Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04
Nou voor zover mijn bron weet staat alles al sinds woensdag klaar om hem aan te kondigen, ook de lokale media zouden er al van weten. Ik heb zelf het idee dat zoals eerder gezegd de speler nu nog in Marokko is en komende week zal gaan tekenen. Misschien ging Roda er wel vanuit dat hij iets eerder terug zou komen van zijn uitstapje.... Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04
Of het om huurbasis of definitieve overname gaat durf ik niet te zeggen.
26 juni 2026 om 21:45
dank voor de uitleg
26 juni 2026 om 21:55

Ik vind het niet goed klinken dat Roda JC niet weet waar de speler momenteel is en wanneer hij eventueel komt om te tekenenen .

vr 26 juni 2026 om 22:41 - 26 juni 2026 om 22:41 # 416010
Nike01
DeLimbo schreef:
Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04
Nou voor zover mijn bron weet staat alles al sinds woensdag klaar om hem aan te kondigen, ook de lokale media zouden er al van weten. Ik heb zelf het idee dat zoals eerder gezegd de speler nu nog in Marokko is en komende week zal gaan tekenen. Misschien ging Roda er wel vanuit dat hij iets eerder terug zou komen van zijn uitstapje.... Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04
Of het om huurbasis of definitieve overname gaat durf ik niet te zeggen.
26 juni 2026 om 21:45


dank voor de uitleg
vr 26 juni 2026 om 21:55 - 26 juni 2026 om 21:55 # 416009
DeLimbo
Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04

Nou voor zover mijn bron weet staat alles al sinds woensdag klaar om hem aan te kondigen, ook de lokale media zouden er al van weten.
Ik heb zelf het idee dat zoals eerder gezegd de speler nu nog in Marokko is en komende week zal gaan tekenen. Misschien ging Roda er wel vanuit dat hij iets eerder terug zou komen van zijn uitstapje....

Nike01 schreef:
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
26 juni 2026 om 21:04

Of het om huurbasis of definitieve overname gaat durf ik niet te zeggen.

vr 26 juni 2026 om 21:45 - 26 juni 2026 om 21:45 # 416008
Sjunsteopderwelt
RJC96 schreef:
Sjunsteopderwelt schreef:
Herman schreef:
[quote]415992[/quote] Misschien ook nog met Messi, Ronaldinho, Olise en Doué? Ik wed, dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Niemand hier!
26 juni 2026 om 19:43
Knap dat jij weet wat ik m’n vrije tijd doe. Ik woon 3 maanden van het jaar in Parijs voor werk. Daarbij ga ik vaak kijken naar de jeugdteams van PSG , soort tijdverdrijf. Zo ook 2x naar jeugdwedstrijden van Paris FC gaan kijken. Ik zeg niet hetzelfde niveau als deze spelers, maar zelfde speelstijl.
26 juni 2026 om 19:55
Bijzonder. Maar Paris FC 2/B speelt dus geen jeugdwedstrijden, maar op een soort Oberliga niveau, kun je dus weinig mee. Tenzij die bv vorig jaar of 2 jaar geleden nog meedeed aan jeugdwedstrijden terwijl hij 19 of 20 was, dan mag je ook wel verwachten dat ie beter is dan de andere spelers in jeugdwedstrijden jonger zijn. Of je hebt 'm jaren geleden in de jeugd zien spelen? Dan is het de vraag of het nu nog relevant is. De scouting zal er vast wel een plan mee hebben en zullen 'm kennen, maar hoge verwachtingen van een speler die op z'n 21ste nog op een niet al te best niveau actief is, lijkt me nergens op gebaseerd.
26 juni 2026 om 20:30


Nee is wel afgelopen seizoen geweest. Kan zijn dat ik een andere speler voor me heb.
vr 26 juni 2026 om 21:32 - 26 juni 2026 om 21:32 # 416007
rodafanWeert
Straks de spelersbus van Roda gezien in Roermond. Zal toch geen oefenpartijtje zijn lijkt mij.
vr 26 juni 2026 om 21:25 - 26 juni 2026 om 21:25 # 416006
Meumon
DeLimbo enig idee of het om een definitieve overname zou gaan?
vr 26 juni 2026 om 21:19 - 26 juni 2026 om 21:19 # 416005
Nike01
DeLimbo , is er wel zicht op een akkoord met de speler, enig idee wanneer de presentatie gaat plaatsvinden? Zijn profiel is heel interessant dus laten we hopen dat het rondkomt en dat hij hier kan uitgroeien tot een belangrijke speler.
vr 26 juni 2026 om 21:04 - 26 juni 2026 om 21:04 # 416004
DeLimbo
RJC96 schreef:
Sjunsteopderwelt schreef:
Herman schreef:
[quote]415992[/quote] Misschien ook nog met Messi, Ronaldinho, Olise en Doué? Ik wed, dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Niemand hier!
26 juni 2026 om 19:43
Knap dat jij weet wat ik m’n vrije tijd doe. Ik woon 3 maanden van het jaar in Parijs voor werk. Daarbij ga ik vaak kijken naar de jeugdteams van PSG , soort tijdverdrijf. Zo ook 2x naar jeugdwedstrijden van Paris FC gaan kijken. Ik zeg niet hetzelfde niveau als deze spelers, maar zelfde speelstijl.
26 juni 2026 om 19:55
Bijzonder. Maar Paris FC 2/B speelt dus geen jeugdwedstrijden, maar op een soort Oberliga niveau, kun je dus weinig mee. Tenzij die bv vorig jaar of 2 jaar geleden nog meedeed aan jeugdwedstrijden terwijl hij 19 of 20 was, dan mag je ook wel verwachten dat ie beter is dan de andere spelers in jeugdwedstrijden jonger zijn. Of je hebt 'm jaren geleden in de jeugd zien spelen? Dan is het de vraag of het nu nog relevant is. De scouting zal er vast wel een plan mee hebben en zullen 'm kennen, maar hoge verwachtingen van een speler die op z'n 21ste nog op een niet al te best niveau actief is, lijkt me nergens op gebaseerd.
26 juni 2026 om 20:30


Hij is pas dit seizoen aangesloten bij de selectie en heeft ook pas dit seizoen meegespeeld bij het 2e team van Paris FC.
Statistieken uit zijn afgelopen 2 seizoenen bij de u19 zijn gewoon te vinden in 28 gedocumenteerde wedstrijden 15x trefzeker en een handjevol assists, wat mij betreft niet slecht voor een buitenspeler en dit is ook tegen onder andere de jeugdteams van Strasbourg en Lyon, niet de minste clubs in Frankijk. Natuurlijk is het lastig te zeggen hoe dit zich verhoudt ten opzichte van een eerste elftal in de KKD maar voetballen kan die echt wel. Daarnaast durf ik ook wel te stellen dat als je meetraint met de eerste selectie van een club in Ligue 1, die bekend staat om zijn uitstekende jeugdopleiding (werkt onder andere ook samen met de Red Bull opleiding) dat je beter bent dan minstens 75% van je leeftijdsgenoten in de KKD.



vr 26 juni 2026 om 20:57 - 26 juni 2026 om 20:57 # 416003
PLS2000
Wie moet de spits van FC Emmen worden. Dat is nog steeds onduidelijk. De Drentse club wil Jack Cooper-Love (24) van Burton Albion FC. Maar die club, waar ex FC Groningen-directeur Wouter Gudde de scepter zwaait, ligt vooralsnog 'dwars' #fcemmen #TheBrewers
vr 26 juni 2026 om 20:55 - 26 juni 2026 om 20:55 # 416002
Vaalsenaar
Ik vind het toch wel bijzonder om te zien. Een speler die nog niet getekend heeft, die nog nooit iemand heeft zien spelen, waar niemand iets zinnigs over kan zeggen maar hier al 2 of 3 paginas hét onderwerp van gesprek is.
vr 26 juni 2026 om 20:48 - 26 juni 2026 om 20:48 # 416001
Kevin87
Daarbij hebben we hier ook spelers gehad die geld gekist hebben en compleet ruk waren bv de zweedse owen (berglund)
vr 26 juni 2026 om 20:45 - 26 juni 2026 om 20:45 # 416000
Kevin87
Ach als die jongen komt een kans geven .

Hier kwamen engels malki junker skobou ook binnen als mislukkingen ze hebben gedaan wat ze moesten doen als alles goed valt kan een speler heel goed functioneren.
vr 26 juni 2026 om 20:43 - 26 juni 2026 om 20:43 # 415999
RJC045TSV
Belangrijkste is om niet te snel in paniek te raken. Jongens zoals lajud en nu khaldi de tijd te geven om te ‘aclimatiseren’ en niet na een slechte helft af te schrijven en uit te fluiten.
vr 26 juni 2026 om 20:31 - 26 juni 2026 om 20:31 # 415998
RJC96
Sjunsteopderwelt schreef:
Herman schreef:
Sjunsteopderwelt schreef:
Als Khaldi komt, is dat een ware toevoeging die we lang niet gezien hebben in het PLS. Je kunt hem qua speelstijl vergelijken met een Quaresma, Taarabt of Boussoufa. Spelers die van niets, iets kunnen maken met een individuele actie of zoals ze in de volksmond zeggen straatvoetballers. Kan wel eens een hele leuke aanwinst gaan worden.
26 juni 2026 om 19:17
Misschien ook nog met Messi, Ronaldinho, Olise en Doué? Ik wed, dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Niemand hier!
26 juni 2026 om 19:43
Knap dat jij weet wat ik m’n vrije tijd doe. Ik woon 3 maanden van het jaar in Parijs voor werk. Daarbij ga ik vaak kijken naar de jeugdteams van PSG , soort tijdverdrijf. Zo ook 2x naar jeugdwedstrijden van Paris FC gaan kijken. Ik zeg niet hetzelfde niveau als deze spelers, maar zelfde speelstijl.
26 juni 2026 om 19:55


Bijzonder.
Maar Paris FC 2/B speelt dus geen jeugdwedstrijden, maar op een soort Oberliga niveau, kun je dus weinig mee.

Tenzij die bv vorig jaar of 2 jaar geleden nog meedeed aan jeugdwedstrijden terwijl hij 19 of 20 was, dan mag je ook wel verwachten dat ie beter is dan de andere spelers in jeugdwedstrijden jonger zijn.

Of je hebt 'm jaren geleden in de jeugd zien spelen? Dan is het de vraag of het nu nog relevant is.

De scouting zal er vast wel een plan mee hebben en zullen 'm kennen, maar hoge verwachtingen van een speler die op z'n 21ste nog op een niet al te best niveau actief is, lijkt me nergens op gebaseerd.
vr 26 juni 2026 om 20:30 - 26 juni 2026 om 20:30 # 415997
Sjunsteopderwelt
Herman schreef:
Sjunsteopderwelt schreef:
Als Khaldi komt, is dat een ware toevoeging die we lang niet gezien hebben in het PLS. Je kunt hem qua speelstijl vergelijken met een Quaresma, Taarabt of Boussoufa. Spelers die van niets, iets kunnen maken met een individuele actie of zoals ze in de volksmond zeggen straatvoetballers. Kan wel eens een hele leuke aanwinst gaan worden.
26 juni 2026 om 19:17
Misschien ook nog met Messi, Ronaldinho, Olise en Doué? Ik wed, dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Niemand hier!
26 juni 2026 om 19:43


Knap dat jij weet wat ik m’n vrije tijd doe. Ik woon 3 maanden van het jaar in Parijs voor werk. Daarbij ga ik vaak kijken naar de jeugdteams van PSG , soort tijdverdrijf. Zo ook 2x naar jeugdwedstrijden van Paris FC gaan kijken. Ik zeg niet hetzelfde niveau als deze spelers, maar zelfde speelstijl.
vr 26 juni 2026 om 19:55 - 26 juni 2026 om 19:55 # 415996
Herman
045J schreef:
Rui Mendes van Groningen is vrij. Dat zou wel een speler zijn die past in het systeem. Kan buiten maar ook centraal voorin wellicht achter Antony.
26 juni 2026 om 19:42


Dát zou een versterking zijn, ja!
Ramien Safi, ook vaker genoemd, gaat trouwens van RW Essen naar MSV Duisburg.
vr 26 juni 2026 om 19:46 - 26 juni 2026 om 19:46 # 415995
Herman
Sjunsteopderwelt schreef:
Als Khaldi komt, is dat een ware toevoeging die we lang niet gezien hebben in het PLS. Je kunt hem qua speelstijl vergelijken met een Quaresma, Taarabt of Boussoufa. Spelers die van niets, iets kunnen maken met een individuele actie of zoals ze in de volksmond zeggen straatvoetballers. Kan wel eens een hele leuke aanwinst gaan worden.
26 juni 2026 om 19:17


Misschien ook nog met Messi, Ronaldinho, Olise en Doué?
Ik wed, dat je hem nog nooit hebt zien spelen. Niemand hier!
vr 26 juni 2026 om 19:43 - 26 juni 2026 om 19:43 # 415994
045J
Rui Mendes van Groningen is vrij. Dat zou wel een speler zijn die past in het systeem. Kan buiten maar ook centraal voorin wellicht achter Antony.
vr 26 juni 2026 om 19:42 - 26 juni 2026 om 19:42 # 415993
Sjunsteopderwelt
Als Khaldi komt, is dat een ware toevoeging die we lang niet gezien hebben in het PLS. Je kunt hem qua speelstijl vergelijken met een Quaresma, Taarabt of Boussoufa. Spelers die van niets, iets kunnen maken met een individuele actie of zoals ze in de volksmond zeggen straatvoetballers. Kan wel eens een hele leuke aanwinst gaan worden.
vr 26 juni 2026 om 19:17 - 26 juni 2026 om 19:17 # 415992
045J
Materazzi schreef:
Herman schreef:
045J schreef:
[quote]415978[/quote] Als je goed scout hoeft niet alles uit te draaien op een Guclu of Mpie. Elke speler krijgt de voordeel van de twijfel en er zijn zat spelers waarbij dit wel heeft gewerkt. Kijk bijvoorbeeld naar Ouissa. Die begon bij ons heel snel te draaien nadat hij uit de jeugd kwam. Geen wedstrijden op hoog niveau zegt niet alles.
26 juni 2026 om 16:57
Maar Ouaissa was 18 en al vele jaren bij de club. Dat zie ik als iets anders als een 21-jarige.
26 juni 2026 om 17:35
Van die Khaldi hebben ze er bij de U-21 13 in 1 dozijn.
26 juni 2026 om 17:37


Jazeker, FC Paris en Roda zijn natuurlijk ook van hetzelfde niveau.
vr 26 juni 2026 om 18:01 - 26 juni 2026 om 18:01 # 415991
Roda7United
Om nu al een mening te gaan vormen over Khaldi gaat toch nergens over? We hebben hem nooit zien spelen, de club waar hij vandaan komt kennen we niet en we hebben ook geen andere bronnen die ons iets kunnen vertellen over het niveau van deze speler (en dan bedoel ik geen data geneuzel met 90% geslaagde passes terwijl de speler alle balletjes terugspeelt).

Ik ga er wel vanuit dat men heeft geleerd van het aantrekken van Daniel Lajud, en neem dus ook aan dat het aantrekken van Khaldi op meer gebaseerd is dan enkel beeldmateriaal. Bijvoorbeeld een link via Kleinrensink zoals iemand hier beneden al benoemd.
vr 26 juni 2026 om 17:48 - 26 juni 2026 om 17:48 # 415990

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
dinsdag 30 juni 2026 om 19:00
Chevremont


VV Chevremont

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement