DeLimbo schreef:SchaesbergKoempel schreef:Hoezo zou dat zijn? Dorenbosch is een speler die in dienst speelt van het elftal, die heb je ook nodig. Is daarnaast pas 23 dus heeft genoeg ruimte om te groeien. Qua statistieken is hij voetballend prima onderlegt en verdedigend heel sterk dus ik denk dat hij gewoon onze basis 6 wordt. Moet je er veel van hebben? nee, maar op de plek van Muller gaan we er denk ik echt wel op vooruit.
Als je mee wilt doen voor de top 5, moet je Dorenbosch niet als basisspeler willen gebruiken.27 juni 2026 om 11:3327 juni 2026 om 11:41
Uit de statistieken blijkt helemaal niet dat Doornbosch voetballend beter onderlegt is dan Muller (eerder het tegenovergestelde).
Bovendien speelde hij onder Penders zijn beste wedstrijden als RCV en als hij op het middenveld speelde altijd als 8 naast de Keersmaecker, in plaats van als 6. Het is een multifunctionele speler, die Penders goed kent en die niet al te duur zal zijn, maar ik zou er niet al te veel van verwachten.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid



















