Rodahats schreef:RodaRambo schreef:RodaRambo, met alle respect; je lult werkelijk uit je nek. Wil je gewoon meepraten schrijf dan minimaal iets zinnigs!! Wat hebben blaren op de hielen in godsnaam met Lajud te maken?Danke88 schreef:Allebei zijn hakken open? Wat is dit nu weer voor een vreemd verhaal? Ik hoop echt dat dit niet weer een Lajud 2.0 wordt, maar ik vrees het ergste.
[quote]416520[/quote] Khaldi..Die had allebei zijn hakken open liggen. Die liep op de slippers. Lajud lichte kuitblessure.3 juli 2026 om 16:453 juli 2026 om 20:503 juli 2026 om 21:14
Een professioneel voetballer die na een paar keer trainen en een oefenpotje (30 min voetballen) al blaren op de voeten heeft baart mij zorgen ja. En het verband met Lajud is dat die ook op enkel beelden is binnen gehaald.
Ik vraag me oprecht af waarom we scouts hebben? Gaan die wel eens een wedstrijd live kijken? Is dat zo slecht allemaal dat we toch een via wat beelden contracteren? Ik vind het allemaal erg zorgwekkend. Ik hoop dat ik er naast zit en dit werkelijk een schot in de roos is. Dan hou ik verder mijn mond.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid