☰
☰
045J
Rodahatz schreef:
Hopelijk gaat Penders niet mee in dat gehuil hier. De defensie met 3 achter op 1 lijn staat als een huis. Peixoto keert vrijdag terug in de basis. Marsman kan dan op de plek van... Lees het volledige bericht hier
5 oktober 2026 om 14:08

Als als. Daar hebben we niks aan want gisteren hebben we gewoon verloren met 2-0.

Als je echt feiten wilt benoemen dan is dat dat wij 9 keer gescoord hebben. Hiermee staan we laatste op de ranglijst. Zelfs twee goals minder dan degene boven ons.

Feit is ook dat we maar 1 wedstrijd de bovenliggende partij waren van allemaal en de rest ook met het nodige geluk is gegaan.

Ook met 1 verdediger minder zal het gewoon goed staan achterin. Als je dat vervangt voor een extra aanvaller dan heb ik er al meer vertrouwen in.
ma 5 oktober 2026 om 14:19 - 5 oktober 2026 om 14:19 # 425654
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 9 oktober 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Jong PSV

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement