StefanRaets
TheBaser87 schreef:
Sonsane schreef:
TheBaser87 schreef:
Sibum heeft het natuurlijk vorig seizoen goed gedaan, maar dit seizoen heb ik wel een vreemd gevoel bij bepaalde dingen. In hoeverre die op het konto van Sibum komen is niet altijd te zeggen. De... Lees het volledige bericht hier
2 april 2025 om 10:09
De verkoop van Oude Kotte kon ik in de winter wel goed plaatsen. We zaten toen vooral verlegen om aanvallende versterking terwijl daar geen budget voor was. Oude Kotte verkopen, Veendorp als goedkope vervanger... Lees het volledige bericht hier
2 april 2025 om 10:34
Doorselecteren doe je met spelers die niet presteren. Ik ben heel blij met Seedorf, maar hij kwam pas op de slotdag van de transfermarkt, nadat van der Heide was vertrokken. Zauner had vorig jaar... Lees het volledige bericht hier
2 april 2025 om 11:02

Probleem bij Zauner was dat 'ie het he-le-maal kwijt was dit seizoen.
Als je die afgelopen zomer verkocht had, mochten we inderdaad hoog in de boom gaan zitten.
Alleen nu zat je met een speler die niet presteerde, er geen zin meer in leek te hebben en binnen 6 maanden uit z'n contract liep.
Daar ga je niet veel meer voor krijgen helaas. Seedorf is 'em voorbij gestreefd en dat is prima zo.

Die verkoop van v.d. Heide om er Sejdiu voor terug te krijgen mag joost weten. Misschien heeft Arjen wel gezegd dat 'ie per se weg wilde, ik weet het niet.
In theorie had ik hem graag erbij gehouden, maar je probleem was hetzelfde geweest: met maar 1 rechtsbuiten in je selectie loop je tegen issues aan.
Van der Heide raakte snel langdurig geblesseerd nadat 'ie bij ons vertrok. Als dat hier was gebeurd hadden we een hele seizoenshelft zonder rechtsbuiten moeten spelen.
wo 2 april 2025 om 14:36 - 2 april 2025 om 14:36 # 371184
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement