Sonsane
TheBaser87 schreef:
Sibum heeft het natuurlijk vorig seizoen goed gedaan, maar dit seizoen heb ik wel een vreemd gevoel bij bepaalde dingen. In hoeverre die op het konto van Sibum komen is niet altijd te zeggen. De... Lees het volledige bericht hier
2 april 2025 om 10:09

De verkoop van Oude Kotte kon ik in de winter wel goed plaatsen. We zaten toen vooral verlegen om aanvallende versterking terwijl daar geen budget voor was. Oude Kotte verkopen, Veendorp als goedkope vervanger en met het geld aanvallende versterkingen halen leek mij op papier een logische beslissing. Achteraf blijkt Veendorp heel zwaar tegen te vallen en is de inbreng van de aanvallende versterkingen heel beperkt.

Daarnaast vond ik Zauner en van der Heide juist spelers die je kon doorselecteren. Beide spelers die mee kunnen draaien in een goed elftal, maar die niet in staat zijn om zelf de kar te tekken. Met het inwisselen van van der Heide voor Seedorf zijn we er 100% op vooruit gegaan. Zauner zakte dit jaar door het ijs, dus prima dat daar in de winterstop nog iets kleins voor is geincasseerd i.p.v. dat hij in de zomer transfervrij vertrok.

Voor de rest ben ik het met je eens. Ik hoop ook op een trainer in de categorie Ramzi, van Dinteren etc. Jonge coaches die potentie hebben i.p.v. meer ervaren namen die al meerdere clubs hebben gehad en nergens echt overtuigd hebben.
wo 2 april 2025 om 10:34 - 2 april 2025 om 10:34 # 371170
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement