Sonsane schreef:TheBaser87 schreef:De verkoop van Oude Kotte kon ik in de winter wel goed plaatsen. We zaten toen vooral verlegen om aanvallende versterking terwijl daar geen budget voor was. Oude Kotte verkopen, Veendorp als goedkope vervanger... Lees het volledige bericht hier
Sibum heeft het natuurlijk vorig seizoen goed gedaan, maar dit seizoen heb ik wel een vreemd gevoel bij bepaalde dingen. In hoeverre die op het konto van Sibum komen is niet altijd te zeggen. De... Lees het volledige bericht hier2 april 2025 om 10:092 april 2025 om 10:34
Doorselecteren doe je met spelers die niet presteren. Ik ben heel blij met Seedorf, maar hij kwam pas op de slotdag van de transfermarkt, nadat van der Heide was vertrokken. Zauner had vorig jaar 12 goals/2 assists, van der Heide 7 goals/11 assists. Dat zijn statistieken voor Roda om de hoofdprijs te vragen als er een club interesse heeft, niet om door te selecteren. Sejdiu en Griffith waren volgens mij niet aangetrokken om VdH en EPZ te vervangen, maar om de concurrenctie aan te gaan. Enig verschil in status op basis van de prestaties van vorig seizoen had er wel mogen zijn, maar met name Sejdiu leek direct als een gelijkwaardige concurrent te worden gezien. Op basis waarvan is mij nog steeds een raadsel.
Ik kan mij daarom heel goed voorstellen dat VDH en later ook EPZ weg wilden. Deze twee hadden voor ons dit seizoen grote waarde gehad. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar Seedorf is de enige waardige concurrent voor die twee en die kwam pas nadat er een zonder goede reden was gedegradeerd tot wissel- /roulatiespeler en vertrok.
Wat Oude Kotte betreft moet ik je wel gelijk geven en toegeven dat de aanwijzingen van onenigheid er bij hem niet waren. En als een club uit Korea zich meldt moet je zo'n speler natuurlijk ook een avontuur gunnen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid