thebeast4000 schreef:
zuid12 tuurlijk wel zuid12 alleen jij ziet ze niet. jij vindt het normaal dat de mensen die duizenden mensen in de verpleeghuizen over de kling hebben gejaagd gewoon vrij rond lopen, zelfs nog gewoon regeren. jij vindt het normaal dat... Lees het volledige bericht hier16 april 2022 om 20:33

thebeast4000 schreef:
zuid12 tuurlijk is poetin een dictator. net zoals onze westerse leiders ook dictators zijn. maar om de een of andere reden zie jij dat niet. jij bent compleet gehersenspoeld. jij gaat er maar vanuit dat de westerse leiders en de westerse media jou de waarheid vertellen. dat kun jij helemaal niet staven want ze hebben het nieuws uit rusland platgelegd. jij zal het wel voor waarheid moeten aannemen, je krijgt immers niks anders te horen.16 april 2022 om 19:57

thebeast4000 schreef:
zuid12 nee, het interesseert jou nooit als ik jou laat zien wat voor hypocriet jij bent. vertel eens zuid12, wie bepaalt er of iets desinformatie is of beter gezegd fake nieuws. kom, alle remmen los. was dat wat de nederlandse... Lees het volledige bericht hier16 april 2022 om 19:29

thebeast4000 schreef:
zuid12 " begon zijn regime met het beperken van onafhankelijke informatie en het controleren van de staatsmedia.". vertel eens beste zuid12, hoeveel heb jij over russiagate gehoord hier in nederland? je weet wel, waar democraten een amerikaanse president hebben gehacked... Lees het volledige bericht hier16 april 2022 om 19:12

thebeast4000 schreef:
zuid12 de vn meld dat. en ja, het aantal zal geheid hoger zijn maar daar zijn nog geen bewijzen voor.16 april 2022 om 16:17

thebeast4000 schreef:
zuid12 als je je bewust tussen burgers verschuilt neem je bewust het risico dat er burgerslachtoffers vallen. mag je draaien zoals je wilt, je gebruikt de burgers als menselijk schild. je kunt van de russen zeggen wat je wil, maar... Lees het volledige bericht hier16 april 2022 om 15:36

thebeast4000 schreef:
zuid12 nee hoor, zegt wel een hoop over jou. als je je als regulier leger tussen de bevolking verstopt is dat een oorlogsmisdaad. mag jij verder van vinden wat je wil.16 april 2022 om 06:09

thebeast4000 schreef:
zuid12 nee zuid12, dit is weer een oorlogsmisdaad.16 april 2022 om 00:15

thebeast4000 schreef:
zuid12 kijk, daar verschillen wij van mening. kijk naar het verhaal marioepol, daar zit dat azov bataljon. dat bataljon is veroordeeld voor oorlogsmisdaden door de vn. wat die smeerlappen doen is zich in de steden verschuilen tussen de burgers. die... Lees het volledige bericht hier15 april 2022 om 19:32

thebeast4000 schreef:
zuid12 aan het janken? stel je eens de volgende vraag: hoe zou de vs het hebben gevonden als via de achterkant van irak voor miljarden aan wapens werden aangevoerd die gebruikt werden tegen de amerikaanse troepen? wat denk je?15 april 2022 om 18:46

thebeast4000 schreef:
het loopt de democraten dun door de broek. en alweer dat bangmaken van de bevolking, wat er wel allemaal niet zou gaan gebeuren mocht musk twitter overnemen. wat is het toch een vies eng clubje: https://www.foxnews.com/media/msnbc-mika-brzezinski-elon-musk-twitter-takeover-dangerous-precedent15 april 2022 om 18:34

thebeast4000 schreef:
zuid12 alle info over legers van verschillende landen is gewoon op internet te vinden. daar heb ik geen oud-commandant voor nodig om dat zelf te bekijken. alles wat de rus verliest is god weet hoe belangrijk volgens het westen en alles wat de oekraine verliest wordt nooit verteld. zo ken ik het ook.15 april 2022 om 18:32

thebeast4000 schreef:
zuid12 ze hebben ongeveer 400 schepen verdeeld over 4 vloten, dus dat ene schip komen ze wel overheen. de zwarte zee vloot bestaat maar uit een stuk of 10 schepen.15 april 2022 om 15:54

thebeast4000 schreef:
zuid12 het zinken van een oorlogsbodem brengt een hoop teweeg in het westen. we hebben het over 1 heel schip notabene. alsof de rus maar 2 schepen heeft.15 april 2022 om 07:38

thebeast4000 schreef:
Rusland waarschuwt VS: stop met bewapenen van Oekraïne De Verenigde Staten hebben een diplomatiek verzoek gekregen van Rusland om "te stoppen met het bewapenen van Oekraïne". De wapenleveringen "gieten olie op het vuur" en kunnen "onvoorspelbare gevolgen hebben", waarschuwt Rusland.... Lees het volledige bericht hier15 april 2022 om 06:32

thebeast4000 schreef:
zuid12 ik heb vannacht nog eens even gekeken naar dat van musk. heb je gehoord waarom daar een onderzoek komt? om een tweet die hij geplaatst had: " is twitter dying? ". kun je je dat voorstellen? ik denk dat... Lees het volledige bericht hier15 april 2022 om 05:28

thebeast4000 schreef:Lol ja dat dacht ik al ,tis een filmpje beast duurt maar 1 minuutje.
rodasport ik ga geen artikelen meer lezen. veel te veel gelezen. er blijft maar 1 vraag over: waar hebben de autoriteiten zicht in de periode tussen het leeg opsturen van de formulieren en het ingevuld terug krijgen van die formulieren. daar gaat het om. en het antwoord is dat de autoriteiten daar geen zicht op hadden. dus kun je fraude niet uitsluiten.14 april 2022 om 23:06

thebeast4000 schreef:
zuid12 er zijn altijd poststemmen zuid12, maar nu door corona waren het er extreem veel vanwege besmettingsgevaar. normaal gesproken ga je bij verkiezingen gewoon naar een stembureau. daar waar de autoriteiten controle hebben. en dat was nu niet het geval.14 april 2022 om 23:04

thebeast4000 schreef:
zuid12 toen waren er geen binnenlandse stemformulieren per post, toen was er geen corona beste zuid12. toen moesten de mensen gewoon naar de stemhokjes.14 april 2022 om 22:33

thebeast4000 schreef:
rodasport tja, bewijs mij het tegendeel. vertel mij waar de autoriteiten zicht hadden op die stembiljetten vanaf het moment dat ze opgestuurd zijn tot het terug ontvangen. bewijs het me dat daar geen fraude gepleegd kan zijn. i dare you.14 april 2022 om 21:58

thebeast4000 schreef:
rodasport heb ik het ergens over vertaging? probleem is dat mensen zoals jij de samenleving in de vs blijven vergelijken met de onze. alleen al in de vs zijn er !! 29000 !! bendes actief, lust u nog peultjes? daar... Lees het volledige bericht hier14 april 2022 om 21:23

thebeast4000 schreef:
rodasport heb ik het ergens over vertaging? probleem is dat mensen zoals jij de samenleving in de vs blijven vergelijken met de onze. alleen al in de vs zijn er !! 29000 !! bendes actief, lust u nog peultjes? daar... Lees het volledige bericht hier14 april 2022 om 21:23

rodasport schreef:thebeast4000 schreef:Beast de stemformulieren vertraging is door de FBI onderzocht. GEEN FRAUDE meeste gevallen menselijke fouten!. Dat gebeurt hier bij de post en overal ter wereld ook met de bezorging. En daarnaast was het aantal laatkomers sowieso verwaarloosbaar op het... Lees het volledige bericht hier
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of... Lees het volledige bericht hier14 april 2022 om 19:4114 april 2022 om 21:03

thebeast4000 schreef:
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of... Lees het volledige bericht hier14 april 2022 om 19:41

thebeast4000 schreef:
zuid12 wat voor andere landen zuid12? ik heb het over de verkiezingen in de vs, de stembiljetten die in de vs verstuurd zijn ivm dat corona geneuzel. er is maar 1 eerlijke vorm van stemmen: alleen in een hokje en daar je stem uitbrengen. dat is de enige manier om eerlijk te stemmen. dat de democraten normaal gesproken te lui zijn om naar een stembureau te gaan is hun probleem.14 april 2022 om 20:38

thebeast4000 schreef:
zuid12 denk nu eens na. ik stuur per post een stemformulier. dat komt na een paar weken terug. hoe wil je in godsnaam weten over het hoe en wat toen dat stemformulier werd ingevuld? lul toch niet alles recht wat krom is. je hebt in die weken geen controle.14 april 2022 om 19:56

thebeast4000 schreef:
rodasport mij is altijd bijgebracht om zelf over een onderwerp na te denken. is toch knap dat zo'n rechter weet wat er gebeurt met zo'n stemformulier als die 2 weken bij de mensen op tafel ligt en een dag of... Lees het volledige bericht hier14 april 2022 om 19:41