×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Verwijderd
De Chinese arts die indertijd de rest van de wereld wilde waarschuwen voor dit corona virus werd door de Chinese overheid
angstvallig buitenspel gezet dat de man later alsnog overleed heeft men zeer waarschijnlijk niet als een verlies gezien.
ik blijf nog steeds van mening dat in die plaats waar dit virus ontstaan is dit was in de buurt van een grote centrale
en is een laboratorium waarschijnlijk als experiment ontwikkelt maar dat is naar mijn mening volledig uit de hand gelopen
de laboranten die daar gewerkt hebben die zijn met andere mensen in contact gekomen [ Hongkong ] enz , en vandaar uit is het naar Europa gekomen met als [brandhaard] Italië die hebben dit ook niet als ernstig genoeg beoordeeld met catastrofale
gevolgen, vandaar uit [Lombardijen] is het toen naar West - Europa gebracht wo. Ned: het is misschien ver gezocht allemaal
maar er zijn verschillende medici die ook in deze richting hebben gedacht, maar het bewijs zal zeer moeilijk zijn vooral
uit China, nogmaals die overleden Chinese arts had de waarheid aan het licht kunnen brengen maar helaas !
do 19 maart 2020 om 15:54 - 19 maart 2020 om 15:54 # 156189
adminDit is een geverifieerd account Admin
Omdat wij beseffen dat het coronavirus een grote impact op iedereen heeft, is er besloten om het gesprek te faciliteren middels dit aparte topic waarin jullie terecht kunnen om over het coronavirus te praten/discussiëren en de actualiteiten te delen. Zeker gedurende deze tijd waarin sociale contacten zoveel mogelijk vermeden moeten worden snappen we dat jullie een plek willen hebben waar jullie kunnen praten over grootste gespreksthema van de afgelopen dagen.

Berichten met betrekking tot corona én Roda JC mogen zowel hier als op het regulieren prikbord geplaatst worden. Berichten die enkel over corona gaan gelieve enkel in dit topic te plaatsen.

Heb respect en begrip voor elkaars mening, juist nu in deze tijd waarin samenhorigheid het sleutelwoord is.

Tot slot vragen wij iedereen om de adviezen van de Rijksoverheid op te volgen voor mede voor uw eigen gezondheid.

Je kunt wisselen tussen het corona topic en het normale prikbord middels de rode knop bovenaan de pagina.
do 19 maart 2020 om 14:06 - 19 maart 2020 om 14:06 # 156184

Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement