thebeast4000
zuid12

ik heb vannacht nog eens even gekeken naar dat van musk. heb je gehoord waarom daar een onderzoek komt? om een tweet die hij geplaatst had: " is twitter dying? ". kun je je dat voorstellen? ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat musk een vijandig bod heeft gedaan op twitter, dat zal verschillende mensen in het verkeerde keelgat geschoten zijn. ik heb vannacht nog eens ergens heen gekeken, ik heb er een beknopt lijstje van gemaakt. vertel eens, vindt jij dit democratisch? dit zijn mediabedrijven, die tv stations en socialmedia in handen hebben. dit kan toch niet?

cnn democraten
facebook democraten
microsoft democraten
twitter democraten
instagram democraten
whatsapp democraten
nbc democraten
abc democraten
fox republikeinen
msnbc democraten
c-span onpartijdig
bloomberg democraten
google democraten

en dan pak je nu eens ff de bedrijven die trump monddood maakten een jaar terug en hem verschillende keren van nepnieuws hebben beschuldigd. moet kunnen hé zuid12?

vr 15 april 2022 om 05:28 - 15 april 2022 om 05:28 # 253099
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement