[quote]
rodasport - 05 juni 2020 om 18:25
"dat is ook weer een aanname beste zuid12. ik weet wel dat als ik in het begin lig te roepen dat ik een bepaalde bevolkingsgroep moet beschermen het niet zo'n zooitje ongeregeld was geworden wat het nu wel geworden is. en gelukkig denk ik niet alleen zo, maar ook een blad zoals het nrc.
problemen die dus alle landen hebben gehad en daarnaast Nunspeet is niet heel Nederland. zat verpleeghuizen waar het wel goed gegaan is.
daarnaast verpleeghuizen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid. Rutte kan moeilijk alle bezoekregelingen gaan controleren. Want daar is ook het een en ander mis gegaan. goed bedoeld want oudjes missen nu eenmaal de familie heel erg.
In Limburg kan ik me herinneren is het fout gegaan bij een interne herdenking van een overleden inwoner(niet aan corona) en ondanks een beperkt aantal buitenstaanders (familieleden) ging het daar goed fout.
Nee beast voor een zootje moet je toch bij je held Trump zijn en Brazilie en Rusland.
Hier hebben we het virus al een poosje onder controle. Maar dat lees jij nu eenmaal niet graag. maar dat zijn wel de keiharde feiten"[/quote]
Idd
In 2 verpleeghuizen bij mij in de buurt, waren 0 gevallen. In mijn gemeente zijn 3 verpleeghuizen