EnneRodaTuup schreef:
Hoor net dat zuid met een sfeeractie komt zondag inclusief vuurwerk20 februari 2026 om 09:07
Ik ook. Hoorde dat de wedstrijd oost erna beurt was.


EnneRodaTuup schreef:
Hoor net dat zuid met een sfeeractie komt zondag inclusief vuurwerk20 februari 2026 om 09:07







RodaRambo schreef:
We hebben het over minder dan 0,5% van de mensen die we moeten missen zondag… denk dat dit het niet meer waard is om daarover te discussiëren 😂20 februari 2026 om 08:07


Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.



Vrijdagavond schreef:Celleke schreef:Puntje bij paaltje ligt de verantwoordelijkheid van de veiligheid in het stadion bij de directie. Er staat genoeg me klaar, had ze laten ingrijpen. En prima, tribe staat daar onderbetaald, hoeven ze daarom niet in te grijpen? Volgende x lekker thuis laten, bespaart ze kosten voor geen verrichte werkzaamheden. Wtf heeft mijn rekening ermee te maken? Vind ik zo een belachelijk gedoe om het daarop te gooien. Ik heb er niks mee te maken, ik organiseer geen wedstrijden waarbij duizenden mensen aanwezig zijn. Nogmaals, ik vind het niet goed wat er is gebeurt en dat had niet mogen gebeuren. Ik leg niet de SCHULD in handen van de directie. Maar de veiligheid in het stadion komt op naam van de directie. Wie denk je dat er anders verantwoordelijk voor is? De ballenjongen? De kantinejuffrouw? De verkeersregelaar? De directie heeft bewezen de veiligheid in het stadion niet te kunnen waarborgen. Mss had er meer geld naar de veiligheid moeten gaan, dat heb ik niet inzichtelijk. Als je een functie aanneemt waar verantwoordelijkheden bij komen kijken, en vervolgens die aan de kant gooit als het erop aan komt. Wat zegt jouw werkgever dan? 'Goed gedaan kerel, bedankt!'? Edit: ik wil er ook graag over stoppen, dit zorgt alleen maar voor meer verdeeldheid onder de supporters. Ieder heeft zijn mening, mijn excuses als iemand zich beledigt of aangesproken voelde door mijn berichten van de afgelopen periode. Benieuwd wat ons dit seizoen nog te wachten staat maar ik ben ook mijn lijstje spelers voor komend seizoen al aan het voorbereiden;)
Vrijdagavond in lijn van jouw reactie. Dus jij vindt dan dat Roda 10 bussen me moet klaarzetten om op een moment dat de eigen supporters over de schreef gaan ingegrepen kan worden. Mag de rekening hiervoor naar jou? Ik vind dat je redelijkerwijs mag verwachten dat er ingegrepen wordt indien mogelijk, maar nu leg je in feite de schuld van eigen wangedrag in het (al dan niet) optreden van een paar onderbetaalde security gasten. Geen vuurwerk is geen probleem, geen extra inzet, geen extra kosten. Weet je trouwens zeker dat de joekeloekus slap was?19 februari 2026 om 20:4419 februari 2026 om 20:52

Vrijdagavond schreef:Celleke schreef:Puntje bij paaltje ligt de verantwoordelijkheid van de veiligheid in het stadion bij de directie. Er staat genoeg me klaar, had ze laten ingrijpen. En prima, tribe staat daar onderbetaald, hoeven ze daarom niet in te grijpen? Volgende x lekker thuis laten, bespaart ze kosten voor geen verrichte werkzaamheden. Wtf heeft mijn rekening ermee te maken? Vind ik zo een belachelijk gedoe om het daarop te gooien. Ik heb er niks mee te maken, ik organiseer geen wedstrijden waarbij duizenden mensen aanwezig zijn. Nogmaals, ik vind het niet goed wat er is gebeurt en dat had niet mogen gebeuren. Ik leg niet de SCHULD in handen van de directie. Maar de veiligheid in het stadion komt op naam van de directie. Wie denk je dat er anders verantwoordelijk voor is? De ballenjongen? De kantinejuffrouw? De verkeersregelaar? De directie heeft bewezen de veiligheid in het stadion niet te kunnen waarborgen. Mss had er meer geld naar de veiligheid moeten gaan, dat heb ik niet inzichtelijk. Als je een functie aanneemt waar verantwoordelijkheden bij komen kijken, en vervolgens die aan de kant gooit als het erop aan komt. Wat zegt jouw werkgever dan? 'Goed gedaan kerel, bedankt!'? Edit: ik wil er ook graag over stoppen, dit zorgt alleen maar voor meer verdeeldheid onder de supporters. Ieder heeft zijn mening, mijn excuses als iemand zich beledigt of aangesproken voelde door mijn berichten van de afgelopen periode. Benieuwd wat ons dit seizoen nog te wachten staat maar ik ben ook mijn lijstje spelers voor komend seizoen al aan het voorbereiden;)
Vrijdagavond in lijn van jouw reactie. Dus jij vindt dan dat Roda 10 bussen me moet klaarzetten om op een moment dat de eigen supporters over de schreef gaan ingegrepen kan worden. Mag de rekening hiervoor naar jou? Ik vind dat je redelijkerwijs mag verwachten dat er ingegrepen wordt indien mogelijk, maar nu leg je in feite de schuld van eigen wangedrag in het (al dan niet) optreden van een paar onderbetaalde security gasten. Geen vuurwerk is geen probleem, geen extra inzet, geen extra kosten. Weet je trouwens zeker dat de joekeloekus slap was?19 februari 2026 om 20:4419 februari 2026 om 20:52

JuiceyJJ schreef:Roda7United schreef:Ik denk dat hij het met de beperkte middelen bij MVV best aardig heeft gedaan. Bij Eindhoven zijn er ook weinig middelen. Maargoed wie weet! Van Dessel heeft het ook niet.JuiceyJJ schreef:Jazeker, had bij FC Eindhoven op het moment dat hij stopte meer dan 10 wedstrijden zonder overwinning, inclusief uitschakeling in de beker door HSV Hoek. Hoe haal je het in godsnaam in je paasei om deze man ook maar überhaupt te benoemen, terwijl we ook nog een trainer in dienst hebben die het ok doet? Echt een typische rechterrijtje KKD trainer van 54 jaar. Wat moet je daarmee? Ook totaal geen uitstraling wat je nodig hebt als club met ambities.
Maurice Verberme niets voor Roda? Na dit seizoen weg bij Eindhoven !19 februari 2026 om 15:5519 februari 2026 om 16:5719 februari 2026 om 17:26

Celleke schreef:
Vrijdagavond in lijn van jouw reactie. Dus jij vindt dan dat Roda 10 bussen me moet klaarzetten om op een moment dat de eigen supporters over de schreef gaan ingegrepen kan worden. Mag de rekening hiervoor naar jou? Ik vind dat je redelijkerwijs mag verwachten dat er ingegrepen wordt indien mogelijk, maar nu leg je in feite de schuld van eigen wangedrag in het (al dan niet) optreden van een paar onderbetaalde security gasten. Geen vuurwerk is geen probleem, geen extra inzet, geen extra kosten. Weet je trouwens zeker dat de joekeloekus slap was?19 februari 2026 om 20:44


Celleke schreef:
Vrijdagavond in lijn van jouw reactie. Dus jij vindt dan dat Roda 10 bussen me moet klaarzetten om op een moment dat de eigen supporters over de schreef gaan ingegrepen kan worden. Mag de rekening hiervoor naar jou? Ik vind dat je redelijkerwijs mag verwachten dat er ingegrepen wordt indien mogelijk, maar nu leg je in feite de schuld van eigen wangedrag in het (al dan niet) optreden van een paar onderbetaalde security gasten. Geen vuurwerk is geen probleem, geen extra inzet, geen extra kosten. Weet je trouwens zeker dat de joekeloekus slap was?19 februari 2026 om 20:44


Celleke schreef:
De vergelijkingen hier raken kant nog wal. Feit is dat vuurwerk niet is toegestaan en staken geld kost. Dan vind ik het best vreemd dat je überhaupt nog beklag doet. Een vet spandoek (zoals het vroeger ging) en de nodige tam tam is voor mij in ieder geval nog altijd meer sfeer verhogend dan die kaarsjes, die ze blijkbaar ook nog eens niet allemaal vast kunnen houden. Als supporter ga je achter het team staan en zet je Roda in een positief daglicht. Denk dat iedereen het er wel over eens zal zijn dat dit nu niet is gebeurd. Dat je je vrienden niet verraadt snap ik zeker, maar dan zul je ook collectief op de blaren moeten zitten. Ik vraag me serieus af wat de boosdoeners dan 'passend' zouden vinden. Groet Brave Hendrik19 februari 2026 om 20:23



DaniShahinbomber045 schreef:DnWinkbuul schreef:Tot het jezelf dadelijk een keer betreft ben dan toch benieuwd of je hier dan nog net zo instaat. Als iemand op de rij voor jou de keeper van Dordrecht racistisch bejegend maar roda weet niet precies wie het was dan heb jij er dus ook geen moeite mee als jij als onderdeel van het vak waar diegene staat ook gestraft wordt als ik jou logica zo lees? Als we niet kunnen bewijzen wie wel schuldig is dan is iedereen schuldig tot het tegendeel bewezen is lijkt mij toch echt de omgekeerde wereld onschuldigen die gedupeerd zijn bestraffen kan en zal ik mijzelf nooit mee vereenzelvigenVrijdagavond schreef:Ga toch een eind weg haha. Ze hebben met het 'onherkenbaar zijn' precies bereikt wat ze wilden bereiken. Alleen pakt het net even anders uit dan ze verwacht hadden. Niemand kan nu aanwijzen wie de daadwerkelijke schuldigen zijn. Dan is iedereen die daar stond maar schuldig. Ben je het er niet mee eens? Kun je je beklacht richten aan de bivak-groep. Simple as.
[quote]405881[/quote] De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.19 februari 2026 om 09:5519 februari 2026 om 12:0419 februari 2026 om 12:08


Promotie2223 schreef:
Wat een timing eigenlijk inderdaad. Als je dit al doet, waarom in vredesnaam de wedstrijd voor de derby en niet tijdens de derby..19 februari 2026 om 18:20



Roda7United schreef:JuiceyJJ schreef:Jazeker, had bij FC Eindhoven op het moment dat hij stopte meer dan 10 wedstrijden zonder overwinning, inclusief uitschakeling in de beker door HSV Hoek. Hoe haal je het in godsnaam in je paasei om deze man ook maar überhaupt te benoemen, terwijl we ook nog een trainer in dienst hebben die het ok doet? Echt een typische rechterrijtje KKD trainer van 54 jaar. Wat moet je daarmee? Ook totaal geen uitstraling wat je nodig hebt als club met ambities.
Maurice Verberme niets voor Roda? Na dit seizoen weg bij Eindhoven !19 februari 2026 om 15:5519 februari 2026 om 16:57


SchaesbergKoempel schreef:
Na de 15 jaar UK actie 1,5 jaar geleden waren er twee wedstrijden helemaal geen UK (anders hing Roda een gesloten Koempeltribune boven het hoofd), nu 4 wedstrijden een deel van UK niet (langer afhankelijk van het omzetten van de voorwaardelijke straffen). Kan je toch niet al te ontevreden zijn over hoe Roda dit heeft proberen op te lossen. Uiteindelijk moet je als club ook wat als supporters de boel in de hens zetten en de KNVB in je nek hijgt.19 februari 2026 om 16:32

JuiceyJJ schreef:
Maurice Verberme niets voor Roda? Na dit seizoen weg bij Eindhoven !19 februari 2026 om 15:55


oost10 schreef:
Wat mij betreft gaan we het vanaf nu over de wedstrijd van komend weekend hebben... Wordt het weer zo'n tamme derby als in Maastricht eerder dit jaar?19 februari 2026 om 16:16


JuiceyJJ schreef:
Maurice Verberme niets voor Roda? Na dit seizoen weg bij Eindhoven !19 februari 2026 om 15:55

RodaRambo schreef:of de club kan er niet meer dan 42 aanwijzen.HensFischer schreef:Zijn er maar 42 leden dan? Dacht dat UK groot was…RodaRambo schreef:IQ van een stoeptegel. Er staat toch duidelijk in de media berichten van Roda dat het puur om het lid zijn gaat. Dus als jij thuis zat maar wel lid bent volgens de club. Heb je er gewoon een op de mat liggen.
Zitten bij de 42 man ook mensen die er niet aanwezig waren tijdens de wedstrijd. 42 valt toch reuze mee op duizenden supporters. Of hebben de thuiszitters hun seizoenskaart aan een of andere wappie uitgeleend, ook dan ben je gewoon verantwoordelijk. Valt dan toch wel mee al die onschuldige die gestraft worden 😂😂😂19 februari 2026 om 14:2719 februari 2026 om 14:4519 februari 2026 om 15:24



Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.

HensFischer schreef:RodaRambo schreef:IQ van een stoeptegel. Er staat toch duidelijk in de media berichten van Roda dat het puur om het lid zijn gaat. Dus als jij thuis zat maar wel lid bent volgens de club. Heb je er gewoon een op de mat liggen.
Zitten bij de 42 man ook mensen die er niet aanwezig waren tijdens de wedstrijd. 42 valt toch reuze mee op duizenden supporters. Of hebben de thuiszitters hun seizoenskaart aan een of andere wappie uitgeleend, ook dan ben je gewoon verantwoordelijk. Valt dan toch wel mee al die onschuldige die gestraft worden 😂😂😂19 februari 2026 om 14:2719 februari 2026 om 14:45

Haanderjong schreef:
Wat ik oprecht niet snap, is dat mensen die zich (met behoorlijke tegenzin) kunnen vinden in de voorlopige stadionverboden afgedaan worden als fatsoensrakkers, Trump aanhangers, verraders, dorpspastoren, matennaaiers en weet ik veel wat nog meer aardige bewoordingen. Waarom kan ik me vinden - nogmaals, met behoorlijke tegenzin - in de stadionverboden? Simpel, omdat Roda m.i. actie moest ondernemen om een (zwaardere) straf van de KNVB te ontlopen. Vind ik dat prettig? Nee, natuurlijk niet en ik denk serieus dat de meeste mensen die het voorlopige collectieve stadionverbod hangende het verdere onderzoek snappen er net zo over denken. En verder lees ik (vrij geciteerd): "collectieve straffen zijn een teken van zwakte" en "iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is" of woorden van gelijke strekking. Dat klinkt stoer, maar is in de praktijk natuurlijk niet helemaal waar. Ik steek graag vuurwerk af met oud op nieuw. Ik heb nog nooit vuurwerk naar anderen gegooid (en al zeker niet naar hulpdiensten) ... ik heb niks fout gedaan. Toch mag ik komend oud op nieuw geen vuurwerk afsteken (tenminste niet legaal). Is dat eerlijk? Nee. Is dat een collectieve straf? Jazeker. Kan ik die straf begrijpen? Ja, ondanks dat ik zelf onschuldig ben. Vladimir, een bouwvakker uit Moskou, is geen aanhanger van Putin. Vladimir werkt hard, drinkt in zijn vrije tijd een wodkaatje, gaat graag naar Spartak Moskou, maar doet verder niemand kwaad. Toch wordt Vladimir geraakt door de sancties die het Westen aan Rusland heeft opgelegd. Is dat eerlijk? Nee. Is dat een collectieve straf? Jazeker. Is die straf te begrijpen? Ja, ondanks dat onze Vladimir onschuldig is. Let op: ik wil het uit de klauwen gelopen pyro-verhaal bij Roda niet vergelijken met Putin die Oekraïne binnenvalt en ook niet met een landelijk vuurwerkverbod, maar wil hier alleen maar mee aangeven dat collectief straffen vaker voorkomt en op een nog veel grotere schaal. Degenen die het - al dan niet bewust - uit de klauwen hebben laten lopen zijn de schuldigen, niet Roda! Maar helaas pak je met een collectieve straf ook altijd onschuldigen mee. Is dat leuk? Nee, natuurlijk niet. Was het nodig dat Roda meteen actie moest ondernemen? Naar mijn mening wel. En zoals al eerder aangegeven, dit hele verhaal kent alleen maar verliezers. Ik hoop op een fijne overwinning zondag, zodat de gemoederen misschien een beetje bedaren. Forza RODA19 februari 2026 om 14:48


RodaRambo schreef:
Zitten bij de 42 man ook mensen die er niet aanwezig waren tijdens de wedstrijd. 42 valt toch reuze mee op duizenden supporters. Of hebben de thuiszitters hun seizoenskaart aan een of andere wappie uitgeleend, ook dan ben je gewoon verantwoordelijk. Valt dan toch wel mee al die onschuldige die gestraft worden 😂😂😂19 februari 2026 om 14:27



SchaesbergKoempel schreef:Timm schreef:Begrijp me niet verkeerd, ieder onterecht uitgedeeld stadionverbod is er eentje te veel, maar ik heb hier een aantal prikkers langs zien komen dat het om vele tientallen onterecht gestrafte supporters ging. Dat is dus niet het geval, vandaar “slechts”.
Man wat een reactie : "slechts"19 februari 2026 om 14:0519 februari 2026 om 14:14

Timm schreef:
Man wat een reactie : "slechts"19 februari 2026 om 14:05

SchaesbergKoempel schreef:
Slechts 42 tijdelijke stadionverboden uitgedeeld, aldus Roda. Dat valt behoorlijk mee. Al zal UK wel helemaal wegblijven uit solidariteit.19 februari 2026 om 13:58

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.


StefanRaets schreef:HensFischer schreef:Het is dat je voor, of namens, de UK op dit prikbord actief bent - anders had ik echt gedacht dat je supporter was van een andere club. De hoeveelheid azijn die je naar dit prikbord brengt kan Derharrie nog een puntje aan zuigen. Je wekt echt de schijn alsof je wil dat we gaan verliezen en dat het stadion leeg blijft. Beetje "ik heb liever gelijk, dan dat het goed gaat met m'n club." Hebben er meer last van hier, maar het viel me op gezien je heftige activiteit de afgelopen 2 weken. Vind ik jammer.Maan schreef:Niet gek als een sponsor 1500 kaarten op koopt.
Was net in de ticket shop ....in het stadion. Volgens de aardige vrouw zijn er behoorlijk wat kaarten verkocht. Ze wou.alleen niet zeggen hoeveel .ben benieuwd19 februari 2026 om 10:5319 februari 2026 om 13:1619 februari 2026 om 13:56


HensFischer schreef:Maan schreef:Niet gek als een sponsor 1500 kaarten op koopt.
Was net in de ticket shop ....in het stadion. Volgens de aardige vrouw zijn er behoorlijk wat kaarten verkocht. Ze wou.alleen niet zeggen hoeveel .ben benieuwd19 februari 2026 om 10:5319 februari 2026 om 13:16

Maan schreef:
Was net in de ticket shop ....in het stadion. Volgens de aardige vrouw zijn er behoorlijk wat kaarten verkocht. Ze wou.alleen niet zeggen hoeveel .ben benieuwd19 februari 2026 om 10:53

Julio77 schreef:
Waarom is er ineens geen sfeer zonder Ultras? Laten we het dan zelf doen en niet zo erin blijven hangen dat de UK er niet is. Is het jammer? Ja. Is het terecht? Daar valt over te twisten maar het is nu eenmaal zo. Dus laten we ons, nu de UK er niet is,samenpakken als nooit tevoren op elke teibune en er een enorme sfeer van maken. Als de UK er ooit mee besluit op te houden is Roda niet ineens dood en begraven. Ook voor de UK was er sfeer. Maar vooral voor zondag: Pak die Sjengen!!💛🖤18 februari 2026 om 19:40

DnWinkbuul schreef:Vrijdagavond schreef:Ga toch een eind weg haha. Ze hebben met het 'onherkenbaar zijn' precies bereikt wat ze wilden bereiken. Alleen pakt het net even anders uit dan ze verwacht hadden. Niemand kan nu aanwijzen wie de daadwerkelijke schuldigen zijn. Dan is iedereen die daar stond maar schuldig. Ben je het er niet mee eens? Kun je je beklacht richten aan de bivak-groep. Simple as.DnWinkbuul schreef:De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.
[quote]405880[/quote] Er worden wereldwijd zat instanties gestraft. Vrij normaal ook. De UK heeft het uitgevoerd. Wat wil je dan dat Roda doet zolang niemand zelf naar voren stapt en zegt "ja, ik was een van die knulletjes"?19 februari 2026 om 08:0419 februari 2026 om 09:5519 februari 2026 om 12:04

DnWinkbuul schreef:Vrijdagavond schreef:Ga toch een eind weg haha. Ze hebben met het 'onherkenbaar zijn' precies bereikt wat ze wilden bereiken. Alleen pakt het net even anders uit dan ze verwacht hadden. Niemand kan nu aanwijzen wie de daadwerkelijke schuldigen zijn. Dan is iedereen die daar stond maar schuldig. Ben je het er niet mee eens? Kun je je beklacht richten aan de bivak-groep. Simple as.DnWinkbuul schreef:De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.
[quote]405880[/quote] Er worden wereldwijd zat instanties gestraft. Vrij normaal ook. De UK heeft het uitgevoerd. Wat wil je dan dat Roda doet zolang niemand zelf naar voren stapt en zegt "ja, ik was een van die knulletjes"?19 februari 2026 om 08:0419 februari 2026 om 09:5519 februari 2026 om 12:04

Vrijdagavond schreef:DnWinkbuul schreef:De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.viro schreef:Er worden wereldwijd zat instanties gestraft. Vrij normaal ook. De UK heeft het uitgevoerd. Wat wil je dan dat Roda doet zolang niemand zelf naar voren stapt en zegt "ja, ik was een van die knulletjes"?
Straffen moeten rechtvaardig en hard zijn. Maar dan wel alleen bij schuldigen en in Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen en dat is aan een rechter om dat te beoordelen.19 februari 2026 om 07:0619 februari 2026 om 08:0419 februari 2026 om 09:55

HuusGupperts schreef:Maan schreef:Waarschijnlijk weet ze het niet eens.. Maar het wordt druk op oost: veel gratis kaarten via scholen en sportverenigingen en je weet 1 ding: bij Gratis komt Parksjtad wel wa.
Was net in de ticket shop ....in het stadion. Volgens de aardige vrouw zijn er behoorlijk wat kaarten verkocht. Ze wou.alleen niet zeggen hoeveel .ben benieuwd19 februari 2026 om 10:5319 februari 2026 om 11:14

IM1999 schreef:RealGazza schreef:Ennuh Harrie......Vrijdagavond schreef:De reacties van sommige op het straffen van onschuldigen is tenenkrommend. Zouden zo maar Trumpaanhangers kunnen zijn. Totdat ze zelf eens van hun bedje worden gelicht en gestraft worden voor iets waar ze part nog deel aan hebben gehad.
[quote]405881[/quote] De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.19 februari 2026 om 09:5519 februari 2026 om 10:1819 februari 2026 om 10:32

Maan schreef:
Was net in de ticket shop ....in het stadion. Volgens de aardige vrouw zijn er behoorlijk wat kaarten verkocht. Ze wou.alleen niet zeggen hoeveel .ben benieuwd19 februari 2026 om 10:53

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.




RealGazza schreef:Vrijdagavond schreef:De reacties van sommige op het straffen van onschuldigen is tenenkrommend. Zouden zo maar Trumpaanhangers kunnen zijn. Totdat ze zelf eens van hun bedje worden gelicht en gestraft worden voor iets waar ze part nog deel aan hebben gehad.DnWinkbuul schreef:De UK is dan ook geen instantie. Maargoed, discussieren hierover heeft geen zin. De meesten lijken er nog van te genieten dan er onschuldigen gestraft worden. Het siert jullie, het zegt genoeg over hoe jullie als mens in elkaar zitten. Ver bij uit de buurt blijven.
[quote]405880[/quote] Er worden wereldwijd zat instanties gestraft. Vrij normaal ook. De UK heeft het uitgevoerd. Wat wil je dan dat Roda doet zolang niemand zelf naar voren stapt en zegt "ja, ik was een van die knulletjes"?19 februari 2026 om 08:0419 februari 2026 om 09:5519 februari 2026 om 10:18