Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.
Hou zee!


Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.



Vrijdagavond schreef:viro schreef:Wil je er iets tegen doen en wil je dat ze bestraft worden, dan is dat het domste wat je kunt doen. Daarmee schend je hun privacy rechten en gaan ze wss vrij uit. Het lijkt wel alsof bij de klappen van het vuurwerk sommigen hun iq hebben verplaatst voor hysterie.Vrijdagavond schreef:Wat een belachelijke vraag / vergelijking. Vuurwerk schieten naar mensen is gewoon gestoord gedrag en moet knalhard bestraft worden. Of ze nu iemand raken of niet. Heeft 1 van deze helden zich zelf al gemeld bij Roda ? Persoonlijk zou ik de beelden van de daders gewoon online gooien.
[quote]404985[/quote] En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?8 februari 2026 om 11:048 februari 2026 om 11:258 februari 2026 om 11:37


Helatog45 schreef:
Wat een gejank om een beetje vuurwerk, zo zou het elke wedstrijd moeten zijn. We zijn niet voor niets de gekste. Zo is afgelopen vrijdag maar weer bewezen.8 februari 2026 om 11:45



viro schreef:Vrijdagavond schreef:Wat een belachelijke vraag / vergelijking. Vuurwerk schieten naar mensen is gewoon gestoord gedrag en moet knalhard bestraft worden. Of ze nu iemand raken of niet. Heeft 1 van deze helden zich zelf al gemeld bij Roda ? Persoonlijk zou ik de beelden van de daders gewoon online gooien.Herman schreef:En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?
[quote]404983[/quote] Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)8 februari 2026 om 10:498 februari 2026 om 11:048 februari 2026 om 11:25

Timm schreef:
Scheelde niet veel of er waren doden gevallen als ik het allemaal zo lees, we kunnen ook weer overdrijven zeg!8 februari 2026 om 11:21

Timm schreef:
Scheelde niet veel of er waren doden gevallen als ik het allemaal zo lees, we kunnen ook weer overdrijven zeg!8 februari 2026 om 11:21

Hutch schreef:Vrijdagavond schreef:Als hij jouw dochtertje van zes die zich keurig op haar fietsje aan de verkeersregels houdt op een haar na van haar sokken rijdt wil ik je nog wel eens horen. Wat klets jij een onzin bij elkaar.Herman schreef:En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?
[quote]404983[/quote] Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)8 februari 2026 om 10:498 februari 2026 om 11:048 februari 2026 om 11:27

Vrijdagavond schreef:Herman schreef:En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?Vrijdagavond schreef:Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)
[quote]404982[/quote] Er vallen meer slachtoffers in het verkeer dus dat geneuzel slaat natuurlijk nergens op.8 februari 2026 om 10:458 februari 2026 om 10:498 februari 2026 om 11:04

Vrijdagavond schreef:Herman schreef:En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?Vrijdagavond schreef:Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)
[quote]404982[/quote] Er vallen meer slachtoffers in het verkeer dus dat geneuzel slaat natuurlijk nergens op.8 februari 2026 om 10:458 februari 2026 om 10:498 februari 2026 om 11:04

Vrijdagavond schreef:Herman schreef:En dan komen we toch terug bij mijn eerste vraag, loop je ook iedere keer zo te janken hysterisch te doen als je toch ongeschonden de weg over hebt kunnen steken, ondanks dat er iemand te hard reed?Vrijdagavond schreef:Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)
[quote]404982[/quote] Er vallen meer slachtoffers in het verkeer dus dat geneuzel slaat natuurlijk nergens op.8 februari 2026 om 10:458 februari 2026 om 10:498 februari 2026 om 11:04


Herman schreef:Vrijdagavond schreef:Meestal als iemand zich niet aan de regels houdt... (snelheid?)Herman schreef:Er vallen meer slachtoffers in het verkeer dus dat geneuzel slaat natuurlijk nergens op.
[quote]404976[/quote] Oversteken is mijns wetens een heel legale activiteit. Verder is er als iedereen oplet nauwelijks risico. En nu komt er een vuurpijl op je af. Kun jij reageren? Of in de richting van je zoontje dat naast je staat. Kun je hem op tijd uit de gevarenzone krijgen? Vuurwerk is zo harmloos, dat er ieder jaar sylvester tientallen doden en/of zwaargewonden zijn.8 februari 2026 om 10:398 februari 2026 om 10:458 februari 2026 om 10:49


Vrijdagavond schreef:Herman schreef:Er vallen meer slachtoffers in het verkeer dus dat geneuzel slaat natuurlijk nergens op.Vrijdagavond schreef:Oversteken is mijns wetens een heel legale activiteit. Verder is er als iedereen oplet nauwelijks risico. En nu komt er een vuurpijl op je af. Kun jij reageren? Of in de richting van je zoontje dat naast je staat. Kun je hem op tijd uit de gevarenzone krijgen? Vuurwerk is zo harmloos, dat er ieder jaar sylvester tientallen doden en/of zwaargewonden zijn.
[quote]404973[/quote] Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?8 februari 2026 om 09:498 februari 2026 om 10:398 februari 2026 om 10:45

Vrijdagavond schreef:Haanderjong schreef:Zoals ik gisteren ook al zei, als je van iedereen eist dat ze zich gedragen als een stel disney prinsesjes of als accountants moet je gewoon niet naar een stadion gaan. Als je dat niet begrijpt heb je nog veel minder verstandelijk vermogen dan diegene wat het vuurwerk af hebben gestoken. Ga de volgende keer lekker naar het dammen, ballet of naar de bingo, daar zit je veilig, knul.Vrijdagavond schreef:Ach, je hebt ook gelijk jongen. Er zijn geen doden gevallen, dus wat maakt het allemaal uit. Mensen het stadion uitgejaagd (watjes), boete voor de club (kan gebeuren), negatief in het nieuws komen (aanstellerij). Nee, er is niks gebeurd. Foutje, bedankt.
[quote]404973[/quote] Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?8 februari 2026 om 09:498 februari 2026 om 10:068 februari 2026 om 10:18

Herman schreef:Vrijdagavond schreef:Oversteken is mijns wetens een heel legale activiteit. Verder is er als iedereen oplet nauwelijks risico. En nu komt er een vuurpijl op je af. Kun jij reageren? Of in de richting van je zoontje dat naast je staat. Kun je hem op tijd uit de gevarenzone krijgen? Vuurwerk is zo harmloos, dat er ieder jaar sylvester tientallen doden en/of zwaargewonden zijn.Herman schreef:Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?
[quote]404972[/quote] Er is niets gebeurd, maar het had wél gekund! Het is verboden, het heeft geen nut (maakt zelfs de sfeer kapot zoals duidelijk te merken was). DK en jij schijnen een nauwe draad of tenminste sympathie voor de daders te hebben. Verklaar dan eens waarom ze het deden. Rebellie? Zelfbevrediging? ... Zolang ik geen goede reden hoor blijven het voor mij asocialen, die zichzelf boven de algemeenheid stellen.8 februari 2026 om 09:348 februari 2026 om 09:498 februari 2026 om 10:39

Vrijdagavond schreef:Herman schreef:Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?Vrijdagavond schreef:Er is niets gebeurd, maar het had wél gekund! Het is verboden, het heeft geen nut (maakt zelfs de sfeer kapot zoals duidelijk te merken was). DK en jij schijnen een nauwe draad of tenminste sympathie voor de daders te hebben. Verklaar dan eens waarom ze het deden. Rebellie? Zelfbevrediging? ... Zolang ik geen goede reden hoor blijven het voor mij asocialen, die zichzelf boven de algemeenheid stellen.
[quote]404971[/quote] Met z'n allen ons gedragen als een stel gillende keukenmeiden, daar schieten we pas wat mee op, toch? Hij geeft alleen aan dat er geen ramp is gebeurt, er is niemand gewond geraakt. Hij os net degene die er wel iets van begrijpt. Er wordt hier gereageerd alsof 100en mensen zijn omgekomen, dat vind ik pas triest. Men is hier zo hysterisch dat ik me jullie niet anders kan inschatten dan dat jullie dagelijks in een dansmariekes kostuum naar jullie werk gaan. Triest, diep triest. Zucht!8 februari 2026 om 09:248 februari 2026 om 09:348 februari 2026 om 09:49

Alli schreef:
Zoals ik al had voorspeld; de UK kneusjes denken voor de zoveelste keer dat ze verheven zijn boven alles en iedereen wat Roda JC ademt. Ik heb respect voor mooie sfeeracties zoals uit in Oss, of thuis tegen Den Bosch vorig jaar. En ook gisteren was het een mooie sfeeractie, tot die pijlen alle kanten op vlogen. Er vlogen pijlen in de dug out, op Oost zijn ouders met hun kinderen moeten "vluchten" voor die kut pijlen. De club komt weer negatief in de landelijke media, de KNVB zal Roda een fikse geldboete geven, de koempeltribune zal minimaal 1 wedstrijd gesloten zijn. In 2024 hadden we een totale boetesom van 120.000, aldus Peters. Vorig jaar volgens mij rond de 40.000 en dit jaar zullen we dat ongetwijfeld gaan evenaren. En de "supporters" die hiervoor verantwoordelijk zijn, denken de normale supporters de mond te snoeren omdat ze "geen sfeer maken". Ze vinden zichzelf geweldig en oppermachtig omdat ze op een trommel slaan en wat liedjes zingen. Ze noemen zichzelf "de echte Roda supporters die er altijd staan". Dat ze met dit soort kamikaze actie het imago van de club behoorlijk beschadigen, en de club financieel de shit in helpen, vinden ze niet erg. Ook het sportieve gedeelte boeit ze geen reet, want de koempeltribune zal minimaal 1 wedstrijd gesloten blijven wat ten koste gaat van de support richting de ploeg. Maar ach, als je op een trommeltje slaat en wat liedjes zingt, ben je een echte supporter!! Het feit dat er vanuit de UK nog niet eens een bericht naar buiten is gebracht richting de club en medesupporters zegt alles. Als het niet de bedoeling was geweest om de medesupporters op Oost af te knallen, had je op z'n minst een bericht naar buiten kunnen brengen als UK zijnde, met verontwaardiging richting deze mensen en richting de club voor alle imago en financiële schade die men heeft aangericht. Maar nee, wij zijn de UK en omdat wij sfeer maken, zijn wij verheven boven alles en iedereen. Zum kotsen!!8 februari 2026 om 06:53

Vrijdagavond schreef:Haanderjong schreef:Zoals ik gisteren ook al zei, als je van iedereen eist dat ze zich gedragen als een stel disney prinsesjes of als accountants moet je gewoon niet naar een stadion gaan. Als je dat niet begrijpt heb je nog veel minder verstandelijk vermogen dan diegene wat het vuurwerk af hebben gestoken. Ga de volgende keer lekker naar het dammen, ballet of naar de bingo, daar zit je veilig, knul.Vrijdagavond schreef:Ach, je hebt ook gelijk jongen. Er zijn geen doden gevallen, dus wat maakt het allemaal uit. Mensen het stadion uitgejaagd (watjes), boete voor de club (kan gebeuren), negatief in het nieuws komen (aanstellerij). Nee, er is niks gebeurd. Foutje, bedankt.
[quote]404973[/quote] Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?8 februari 2026 om 09:498 februari 2026 om 10:068 februari 2026 om 10:18


Haanderjong schreef:Vrijdagavond schreef:Ach, je hebt ook gelijk jongen. Er zijn geen doden gevallen, dus wat maakt het allemaal uit. Mensen het stadion uitgejaagd (watjes), boete voor de club (kan gebeuren), negatief in het nieuws komen (aanstellerij). Nee, er is niks gebeurd. Foutje, bedankt.Herman schreef:Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?
[quote]404972[/quote] Er is niets gebeurd, maar het had wél gekund! Het is verboden, het heeft geen nut (maakt zelfs de sfeer kapot zoals duidelijk te merken was). DK en jij schijnen een nauwe draad of tenminste sympathie voor de daders te hebben. Verklaar dan eens waarom ze het deden. Rebellie? Zelfbevrediging? ... Zolang ik geen goede reden hoor blijven het voor mij asocialen, die zichzelf boven de algemeenheid stellen.8 februari 2026 om 09:348 februari 2026 om 09:498 februari 2026 om 10:06

Vrijdagavond schreef:Herman schreef:Ik hen geen enkele connectie met de mensen die dit hebben georganiseerd. Sympathie is ook het verkeerde woord, denk ik. Ik snap ook wel dat ze over een grens zijn gegaan, maar het heeft uiteindelijk niet tot gevolgen geleid bij anderen. Niet handig allemaal. Maar men doet hier alsof dat clubje mensen een vliegtuig het pls in hebben geboord waarbij talloze doden zijn gevallen. Ik vind de hysterische reacties een stuk heftiger dan de sfeeractie. Iemand die op stap perongeluk tegen je schouder aan loopt maakt een grotere impact dan de sfeeractie, daarbij werd je nog geraakt. Toen je de weg overstak ben je niet aangereden, maar dat had wel gekund Maar het is dus niet zo, toch? Niemand is geraakt, toch? Doet hier ook iedereen zo na het oversteken?Vrijdagavond schreef:Er is niets gebeurd, maar het had wél gekund! Het is verboden, het heeft geen nut (maakt zelfs de sfeer kapot zoals duidelijk te merken was). DK en jij schijnen een nauwe draad of tenminste sympathie voor de daders te hebben. Verklaar dan eens waarom ze het deden. Rebellie? Zelfbevrediging? ... Zolang ik geen goede reden hoor blijven het voor mij asocialen, die zichzelf boven de algemeenheid stellen.
[quote]404971[/quote] Met z'n allen ons gedragen als een stel gillende keukenmeiden, daar schieten we pas wat mee op, toch? Hij geeft alleen aan dat er geen ramp is gebeurt, er is niemand gewond geraakt. Hij os net degene die er wel iets van begrijpt. Er wordt hier gereageerd alsof 100en mensen zijn omgekomen, dat vind ik pas triest. Men is hier zo hysterisch dat ik me jullie niet anders kan inschatten dan dat jullie dagelijks in een dansmariekes kostuum naar jullie werk gaan. Triest, diep triest. Zucht!8 februari 2026 om 09:248 februari 2026 om 09:348 februari 2026 om 09:49

Herman schreef:Vrijdagavond schreef:Er is niets gebeurd, maar het had wél gekund! Het is verboden, het heeft geen nut (maakt zelfs de sfeer kapot zoals duidelijk te merken was). DK en jij schijnen een nauwe draad of tenminste sympathie voor de daders te hebben. Verklaar dan eens waarom ze het deden. Rebellie? Zelfbevrediging? ... Zolang ik geen goede reden hoor blijven het voor mij asocialen, die zichzelf boven de algemeenheid stellen.Haanderjong schreef:Met z'n allen ons gedragen als een stel gillende keukenmeiden, daar schieten we pas wat mee op, toch? Hij geeft alleen aan dat er geen ramp is gebeurt, er is niemand gewond geraakt. Hij os net degene die er wel iets van begrijpt. Er wordt hier gereageerd alsof 100en mensen zijn omgekomen, dat vind ik pas triest. Men is hier zo hysterisch dat ik me jullie niet anders kan inschatten dan dat jullie dagelijks in een dansmariekes kostuum naar jullie werk gaan. Triest, diep triest. Zucht!
[quote]404963[/quote] Deze 2 commentaren laten zien dat jij er echt geen kloten van snapt. Triest, diep triest. Zucht!8 februari 2026 om 08:528 februari 2026 om 09:248 februari 2026 om 09:34

Kerklaar schreef:
Wat ik echt kut vind.. ik hou van vuurwerk in stadions en ik hou van onze club. Maar deze actie zorgt voor zoveel ongenoegen, en dat was ook te voorzien. Je had ander soort vuurwerk kunnen afsteken wat mensen wel pruimen. Waarom de grenzen zo overschrijden ipv een beetje opzoeken. Bij Top Oss uit was toch een superactie. Waarom was dit niet in lijn daarmee, en in de perken van ja boete sanctie, maar niet kaliber 020 groningen?8 februari 2026 om 00:28

viro schreef:
Als de verantwoordelijke voor deze actie nu gewoon verantwoording afleggen voor de mislukt sfeer actie , de boete betalen hun straf accepteren en een excuus maken aan alle betrokkenen dan is het toch gewoon klaar. Ben eens benieuwd of men dit aandurft.8 februari 2026 om 07:14

Vrijdagavond schreef:Haanderjong schreef:Met z'n allen ons gedragen als een stel gillende keukenmeiden, daar schieten we pas wat mee op, toch? Hij geeft alleen aan dat er geen ramp is gebeurt, er is niemand gewond geraakt. Hij os net degene die er wel iets van begrijpt. Er wordt hier gereageerd alsof 100en mensen zijn omgekomen, dat vind ik pas triest. Men is hier zo hysterisch dat ik me jullie niet anders kan inschatten dan dat jullie dagelijks in een dansmariekes kostuum naar jullie werk gaan. Triest, diep triest. Zucht!milletsien schreef:Deze 2 commentaren laten zien dat jij er echt geen kloten van snapt. Triest, diep triest. Zucht!
[quote]404960[/quote] Ik stel me ook vaak voor dat ik het winnende lot in de lotto heb. Beide zijn niet gebeurd. Gelukkig is niemand geraakt. Velen doen alsof er een grote ramp gebeurd is. Eind goed al goed. Op naar Waalwijk.7 februari 2026 om 23:388 februari 2026 om 08:528 februari 2026 om 09:24

Haanderjong schreef:milletsien schreef:Deze 2 commentaren laten zien dat jij er echt geen kloten van snapt. Triest, diep triest. Zucht!RZP schreef:Ik stel me ook vaak voor dat ik het winnende lot in de lotto heb. Beide zijn niet gebeurd. Gelukkig is niemand geraakt. Velen doen alsof er een grote ramp gebeurd is. Eind goed al goed. Op naar Waalwijk.
[quote]404956[/quote] Vuurwerk oke. Maar dit was levensgevaarlijk. Stel je voor dat die ene pijl vol het hoofd raakte van paulissen. Zou je dan nogsteeds ervoor zijn?7 februari 2026 om 23:227 februari 2026 om 23:388 februari 2026 om 08:52

milletsien schreef:RZP schreef:Ik stel me ook vaak voor dat ik het winnende lot in de lotto heb. Beide zijn niet gebeurd. Gelukkig is niemand geraakt. Velen doen alsof er een grote ramp gebeurd is. Eind goed al goed. Op naar Waalwijk.milletsien schreef:Vuurwerk oke. Maar dit was levensgevaarlijk. Stel je voor dat die ene pijl vol het hoofd raakte van paulissen. Zou je dan nogsteeds ervoor zijn?
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:157 februari 2026 om 23:227 februari 2026 om 23:38






RZP schreef:Zolang het Nisbet maar niet is. Kan het geld van zijn transfer naar de boete gaan.milletsien schreef:Vuurwerk oke. Maar dit was levensgevaarlijk. Stel je voor dat die ene pijl vol het hoofd raakte van paulissen. Zou je dan nogsteeds ervoor zijn?
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:157 februari 2026 om 23:22


RZP schreef:milletsien schreef:Vuurwerk oke. Maar dit was levensgevaarlijk. Stel je voor dat die ene pijl vol het hoofd raakte van paulissen. Zou je dan nogsteeds ervoor zijn?
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:157 februari 2026 om 23:22

milletsien schreef:RodaRambo schreef:Ach wat erg dat de wedstrijd een kwartier later begon. Je doet alsof dat het einde van de wereld is. En welke spelers werden er bekogeld? Als je de beelden bekijkt zie je dat er welgeteld 0 spelers op het veld staan toen de potjes afgestoken werden. Met het vingertje wijzen is altijd makkelijk, maar bij een andere sfeer actie vind iedereen die jongens weer helemaal geweldig.milletsien schreef:Wat gek he, dat mensen gaan fluiten. Was heerlijk dat de wedstrijd stil gelegd werd en kinderen en spelers bekogeld worden. We moeten maar alles mooi vinden⊠droeftoeter.
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:157 februari 2026 om 23:197 februari 2026 om 23:23

RodaRambo schreef:milletsien schreef:Wat gek he, dat mensen gaan fluiten. Was heerlijk dat de wedstrijd stil gelegd werd en kinderen en spelers bekogeld worden. We moeten maar alles mooi vinden⊠droeftoeter.
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:157 februari 2026 om 23:19

milletsien schreef:
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:15

milletsien schreef:
Velen zijn het niet met mijn mening eens zo te zien, maar wat een geweldige actie gisteren. Dat er wat vuurwerk over het veld ging is natuurlijk een beetje jammer, maar dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Irriteer me mateloos aan dat gefluit vanuit zuid. Zijn er als de kippen bij om de fanatieke jongens uit te fluiten, maar zodra de stand in ons nadeel is, zijn ze vertrokken in de 80e minâŠ7 februari 2026 om 23:15

DK schreef:Rodakinderdisco schreef:Kom gerust langs komende uitpot, kom je iedereen maar aanwijzen moelejaanđ
Precies! Eerst ze wegjagen en aanvallen, nu weer vragen of ze aub weer willen komen. Tijd voor revolutie in het stadion. Meldden die handel!7 februari 2026 om 23:047 februari 2026 om 23:16

Rodakinderdisco schreef:
Precies! Eerst ze wegjagen en aanvallen, nu weer vragen of ze aub weer willen komen. Tijd voor revolutie in het stadion. Meldden die handel!7 februari 2026 om 23:04


RZP schreef:Rodakinderdisco schreef:De Graafschap 2.0 hopelijk. Geen sdeeracties. Wel volledige support! Win-win situatie
Precies! Eerst ze wegjagen en aanvallen, nu weer vragen of ze aub weer willen komen. Tijd voor revolutie in het stadion. Meldden die handel!7 februari 2026 om 23:047 februari 2026 om 23:10

Rodakinderdisco schreef:
Precies! Eerst ze wegjagen en aanvallen, nu weer vragen of ze aub weer willen komen. Tijd voor revolutie in het stadion. Meldden die handel!7 februari 2026 om 23:04


Sjtubkop90 schreef:Rodakinderdisco schreef:Het is geen 1945 meer probeer beter eens wat mensen in je omgeving te enthousiasmeren naar wedstrijden te komen ipv dit soort flauwekul. Fantastische sfeer zonder ultras bij ons als ze boycot hadden had dat direct zijn weerslag. Heel simpel gezien het complete gebrek aan sfeer op zuid en oost en grote delen van west heb je hen nodig als aanjagers. De actie zelf was gaaf het vuurwerk op het veld en de tribune absoluut niet dat mag veroordeeld worden al ga ik er nog steeds van uit dat dit niet bewust was waarom zouden ze moedwillig eigen fans aanvallen geloof ik niks van. Of je moet ze verraden met dit soort lage acties dan is het een gevalletje wie kaatst kan de bal terug verwachten. Vind de hele heisa hieromtrent behoorlijk overtrokken maak mij stukken drukker over de wijze waarop we corners verdedigen en hoe makkelijk tegenstanders tot scoren komen maar goed over het voetbal gaat het hier net als bij de club al lang niet meer
Nu beelden en namen van daders doorgeven aan de club als je ze gespot hebt. Dat moeten we nu doen om dit klootvolk uit het stadion te weren! Ik ben alvast begonnen. Come on Peters deel ze maar uit die sbâs!7 februari 2026 om 22:457 februari 2026 om 22:53

Rodakinderdisco schreef:
Nu beelden en namen van daders doorgeven aan de club als je ze gespot hebt. Dat moeten we nu doen om dit klootvolk uit het stadion te weren! Ik ben alvast begonnen. Come on Peters deel ze maar uit die sbâs!7 februari 2026 om 22:45

Sjtubkop90 schreef:Rodakinderdisco schreef:Het is geen 1945 meer probeer beter eens wat mensen in je omgeving te enthousiasmeren naar wedstrijden te komen ipv dit soort flauwekul. Fantastische sfeer zonder ultras bij ons als ze boycot hadden had dat direct zijn weerslag. Heel simpel gezien het complete gebrek aan sfeer op zuid en oost en grote delen van west heb je hen nodig als aanjagers. De actie zelf was gaaf het vuurwerk op het veld en de tribune absoluut niet dat mag veroordeeld worden al ga ik er nog steeds van uit dat dit niet bewust was waarom zouden ze moedwillig eigen fans aanvallen geloof ik niks van. Of je moet ze verraden met dit soort lage acties dan is het een gevalletje wie kaatst kan de bal terug verwachten. Vind de hele heisa hieromtrent behoorlijk overtrokken maak mij stukken drukker over de wijze waarop we corners verdedigen en hoe makkelijk tegenstanders tot scoren komen maar goed over het voetbal gaat het hier net als bij de club al lang niet meer
Nu beelden en namen van daders doorgeven aan de club als je ze gespot hebt. Dat moeten we nu doen om dit klootvolk uit het stadion te weren! Ik ben alvast begonnen. Come on Peters deel ze maar uit die sbâs!7 februari 2026 om 22:457 februari 2026 om 22:53

Rodakinderdisco schreef:
Nu beelden en namen van daders doorgeven aan de club als je ze gespot hebt. Dat moeten we nu doen om dit klootvolk uit het stadion te weren! Ik ben alvast begonnen. Come on Peters deel ze maar uit die sbâs!7 februari 2026 om 22:45

Rodakinderdisco schreef:
Nu beelden en namen van daders doorgeven aan de club als je ze gespot hebt. Dat moeten we nu doen om dit klootvolk uit het stadion te weren! Ik ben alvast begonnen. Come on Peters deel ze maar uit die sbâs!7 februari 2026 om 22:45

Vrijdagavond schreef:
RodaRambo voor iemand die zich rambo noemt heb je er toch helemaal niets van. Wat vind jij dan ok? Met z'n allen joepiedepoepie roepen? Ga aub naar ballet o.i.d. Het is lang geleden dat ik met zoveel kippenvel naar de club hen gekeken. Haal die gasten van west weg en je hoort de hele wedstrijd geen enkele aanmoediging meer. Met mensen die anders denken ga je niet in discussie? Wat een zwakzinnig en slap gelul man.7 februari 2026 om 20:52






HensFischer schreef:Jasper schreef:Tekstdoek is een quote uit desbetreffende film en poppetje uit desbetreffende film heeft een ooievaar omgelegd. Van wie is dat ook alweer het symbool ? Zo moeilijk is t niet.
Wat moest de sfeer actie met het scream masker met mes eigenlijk voorstellen? Welke moordenaar loopt nog vrij rond? Ik ben fan van RJC sinds 1984. Maar wat deze actie uit moet beelden is mij een raadsel. Terwijl er zoân enorm fraaie sfeer acties geweest zijn - met name in het PLS-, waar je je als fans onderscheidt en de club echt mee ondersteunt. Even los van alle vuurwerk.7 februari 2026 om 20:207 februari 2026 om 20:23

Thei schreef:
De groep boven op west en af en toe rechts boven op west zetten met regelmaat liederen in die massaler worden meegezongen door de rest dan de liedjes die onder op west worden ingezet en de meeste niks van verstaan. Je kunt makkelijk zonder die idioten.7 februari 2026 om 20:56

Vrijdagavond schreef:RJC0475 schreef:Dat VVV ons nog inhaalt is niet de schuld van die supporters. Als je daarop af wil geven moet je een ander slachtoffer zoeken. Nogmaals, de pyro was gisteren het enige interessante aan de wedstrijd. Mogen ze vaker doen.
VVV haalt ons nog in dit jaar. Maar we hebben in ieder geval gave tifo's hoera7 februari 2026 om 20:137 februari 2026 om 20:47

Vrijdagavond schreef:
RodaRambo voor iemand die zich rambo noemt heb je er toch helemaal niets van. Wat vind jij dan ok? Met z'n allen joepiedepoepie roepen? Ga aub naar ballet o.i.d. Het is lang geleden dat ik met zoveel kippenvel naar de club hen gekeken. Haal die gasten van west weg en je hoort de hele wedstrijd geen enkele aanmoediging meer. Met mensen die anders denken ga je niet in discussie? Wat een zwakzinnig en slap gelul man.7 februari 2026 om 20:52





RJC0475 schreef:
VVV haalt ons nog in dit jaar. Maar we hebben in ieder geval gave tifo's hoera7 februari 2026 om 20:13

RodaSince78 schreef:RodaRambo schreef:Verdeeldheid is er sowieso, met of zonder sfeeractie. Ik bedek ook niets met de âmantel der liefdeâ overigens, probeer alleen te zeggen dat de kritiek over een deel van het vuurwerk terecht is, echter moet er niet worden gedaan alsof dit hersenloze figuren zijn. Zij staan er iedere week uit en thuis en dat kan van 90% van het volk hier op het prikbord niet gezegd worden. Wie is dan âfanâ?RodaSince78 schreef:Probleem is juist de verdeeldheid onder het publiek. We zouden allemaal eensgezind moeten zijn en allemaal de juiste intenties moeten hebben. Niemand komt momenteel naar Roda omdat ze mooi voetbal komen kijken, maar allemaal omdat Roda in hun hart zit. Wedstrijdje wie de beste supporter is, is niet op zân plaats. Sfeeracties zijn mooi en zal ik altijd motiveren, doe het alleen binnen de kaders wat mag. Als je een bivakmuts moet opzetten onder een doekje weet je genoeg, dan weet je dat er iets bewust komt dat niet mag. En daar mag je de desbetreffende personen op aanspreken en niet met de mantel der liefde bedekken. Het kost de club veel geld, dan doe je het echt niet voor de club. En dat maakt mij heel erg boos. Het is zo onnodig.
Als ik de UK was zou ik eens lekker aankijken hoe de sfeer in het stadion tijdens en rondom de thuiswedstrijden als zij er niet zijn. Dat gefluit en negatieve gedoe. Tuurlijk zijn die jongens gister een stap te ver gegaan en mogen ze bij zichzelf te rade gaan of het afsteken van potten siervuurwerk juist is in het stadion. Logischerwijs niet. Echter wil ik wel eens zien hoe het er in het stadion uitziet bij Roda zonder deze jongens. Denk dat we ons allemaal de wedstrijden tegen Telstar en Jong Ajax vorig seizoen nog kunnen herinneren? Staan uit en thuis altijd paraat, van de rest van het stadion hoef je het op het gebied van sfeer in ieder geval niet te hebben. En als er bij een wedstrijd iets gebeurd zoals bij De Graafschap dat er vanuit thuisvakken spullen naar het uitvak worden geworpen en de âfansâ (zo wordt het door de meesten hier neergezet) van de tegenstander bij onze bussluis staan te wachten is iedereen maar blij dat deze jongens er staan om de klappen te vangen. De rest zit tevens al veilig in de bus, maar hier op het platform heeft iedereen een grote mond. Nogmaals, ze zijn gisteren een stap te ver gegaan, dat zullen ze zich ook realiseren, boetekleed aantrekken en vooral doorgaan met de club supporten, sfeeracties maken en alles eromheen.7 februari 2026 om 19:097 februari 2026 om 19:437 februari 2026 om 20:10

Thei schreef:
Binnen roda is iedereen verbaasd hoe dit heeft kunnen gebeuren. Je ziet het al vooraf aankomen maar er grijpt niemand in. Het komt ook altijd van dezelfde groep, die zich wel heel stoer vinden en denken alles te kunnen maken. Dat noemt zich dan een groep die er altijd zijn. Als ze altijd voor problemen zorgen dan laat ze lekker weg blijven. Ook dan zullen andere supporters opstaan. Vuurwerk bekers gooien, ruzie zoeken met de uitsupporters, het zijn altijd dezelfde.7 februari 2026 om 20:20