Kaalheide77 schreef:köther heeft het de laatste maanden gewoon prima gedaan dus ik snap het commentaar niet
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Köther de voorkeur boven Jansen krijgt. Denk dat Müller nog eerder dan Köther start.22 juli 2025 om 08:45
kirchroa schreef:je zet Tol en VDB al verkeerd om net als de buitenspelers
Als Zwarts een toegevoegde waarde is, staat er een degelijke basis. Althans op papier. Treichel Kruiver - van den Buijs - Tol - Köther Breij - Nisbet - Paulissen Seedorf - van den Hurk - Zwarts Alleen dit middenveld zie ik niet zitten!!22 juli 2025 om 08:33
StefanRaets schreef:Roda7United schreef:Is niet bedoeld om te steuken in ieder geval, mocht het zo overkomen. Puur qua, laten we het klasse noemen, heb je een aantal ontzettend leuke KKD-spelers. Alleen heb je dan wel het volgende: Zwarts | Ruim een jaar geen pot gevoetbald na een avontuur in de 3. Liga Paulissen | Twee jaar Hong Kong. Conditioneel moet je dat weer opwerken Jansen EN Seedorf | allebei terugkomend van zware knieblessures. Gaan die nog hun niveau halen? (Die twee zijn überhaupt een mooi vraagteken, want mits fit en in vorm heb je gewoon een fantastische linkerkant voor KKD-begrippen) VdH | Als enige spits in dit elftal moet je sowieso al fit blijven en is toch op enige leeftijd Ga er maar aan staan. Blessures uit het verleden ga ik me niet druk om maken, met de absurde hoeveelheid botbreuken en gescheurde banden. Daar was toch niet op te trainen. Als je die bovenstaande namen allemaal in vorm weet te krijgen heb je een super leuk elftal om naar te kijken, maar dat is niet vanzelfsprekend.StefanRaets schreef:Beetje overdreven, niet? Geldt eigenlijk vooral alleen voor Koen Jansen. Ik neem aan dat de andere spelers die je bedoelt Seedorf, Paulissen, Van den Buijs en Zwarts zijn. Maar wat hen betreft is het volledig aan Roda om ze conditioneel op niveau te brengen, zij hebben geen noemenswaardig blessure verleden. En in het geval van Zwarts is het zaak wanneer dat niet zo is geen contract aan te bieden.
Zijn inmiddels een hoop spelers die vallen onder de "fantastisch, mits fit" categorie. Wordt flink wat kruisjes slaan in de kerk jongens.21 juli 2025 om 22:5821 juli 2025 om 23:0722 juli 2025 om 07:37
Roda7United schreef:StefanRaets schreef:Beetje overdreven, niet? Geldt eigenlijk vooral alleen voor Koen Jansen. Ik neem aan dat de andere spelers die je bedoelt Seedorf, Paulissen, Van den Buijs en Zwarts zijn. Maar wat hen betreft is het volledig aan Roda om ze conditioneel op niveau te brengen, zij hebben geen noemenswaardig blessure verleden. En in het geval van Zwarts is het zaak wanneer dat niet zo is geen contract aan te bieden.
Zijn inmiddels een hoop spelers die vallen onder de "fantastisch, mits fit" categorie. Wordt flink wat kruisjes slaan in de kerk jongens.21 juli 2025 om 22:5821 juli 2025 om 23:07
RodaWeert schreef:StefanRaets schreef:Ik ben vooral heel benieuwd of men al achterhaald heeft waarom wij zo buitensporig veel blessures hadden afgelopen 2 seizoenen. Tuurlijk zaten er pechgevallen bij. Maar twee seizoenen op rij structureel je halve basiselftal geblesseerd kan bijna geen toeval meer zijn. We gaan dit seizoen zien of het anders is. Gelukkig zijn de meeste mannen van glas vertrokken!
Zijn inmiddels een hoop spelers die vallen onder de "fantastisch, mits fit" categorie. Wordt flink wat kruisjes slaan in de kerk jongens.21 juli 2025 om 22:5821 juli 2025 om 23:57
StefanRaets schreef:
Zijn inmiddels een hoop spelers die vallen onder de "fantastisch, mits fit" categorie. Wordt flink wat kruisjes slaan in de kerk jongens.21 juli 2025 om 22:58
StefanRaets schreef:
Zijn inmiddels een hoop spelers die vallen onder de "fantastisch, mits fit" categorie. Wordt flink wat kruisjes slaan in de kerk jongens.21 juli 2025 om 22:58
RodaWeert schreef:Jerry197 schreef:Leuke speler inderdaad! Met hem erbij begint het er echt goed uit te zien. Vind het alleen vreemd dat hij mee op trainingskamp is zonder contract. Het is ook alweer uitgebreid opgepakt door de media dat hij met ons mee is. Als er maar geen slapende honden wakker worden gemaakt. Hoop dat Roda snel is met hem vastleggen, want dit soort spelers zijn voor elke KKD club een mooie aanvulling.
Zwarts, multi inzetbaar voorin. Redelijk snel voor zijn lengte, gewend fysiek te spelen in de competities waarin hij gespeeld heeft de laatste jaren. Enorme voorstander van zijn komst!21 juli 2025 om 22:1521 juli 2025 om 22:27
Jerry197 schreef:
Zwarts, multi inzetbaar voorin. Redelijk snel voor zijn lengte, gewend fysiek te spelen in de competities waarin hij gespeeld heeft de laatste jaren. Enorme voorstander van zijn komst!21 juli 2025 om 22:15
Deichkind schreef:
26 spelers mee op trainingskamp, waarvan 4 keepers. Van Dessel gebruikte voor- en achternamen door elkaar, dus beetje verwarrend of hij Luca Schmidt of Luca Maiorano bedoelde, en of hij het twee keer over Ilias Splinter had of 1x daarvan over Takidine ging. Mijn conclusie zou dan zijn dat naast de 20 Eerste Elftal spelers - zoals ze op de site van Roda staan - ook mee zijn: - Foss als laatste aanwinst - een vierde keeper (Schmidt of Van Hemelryck) - Zwarts als testspeler - Maiorano, Filip Janssen en Ilias Splinter vanuit de O21 Dan kom je op 26.21 juli 2025 om 21:11
Meumon schreef:RodaRambo schreef:Wellicht heb jij (daarmee Transfermarkt) wel gelijk. Had in eerste instantie niet gezien dat bij transfers een bedrag stond en kan moeilijk geloven dat Roda zo'n bedrag neerlegt voor een centrale verdediger. Ergens natuurlijk wel positief voor de club.Meumon schreef:Kijk alsjeblieft eerst eens in de spiegel, je noemt anderen hier meteen goedgelovigen als ze met bron een reactie geven. “Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.” Dus noem ik jou een aardappel, beetje sarcastisch dus op jouw reactie. En ook transfermarkt kan het fout hebben, daar ben ik me bewust van. Maar transfermarkt heeft de reputatie dat het vrijwel foutloos is met dit soort dingen. Je kunt ook reageren: sorry, je hebt gelijk.
[quote]384755[/quote] Wat een kansloze reactie om andere(n) direct weg te zetten als aardappelen, zegt al weer genoeg.21 juli 2025 om 20:4021 juli 2025 om 20:4821 juli 2025 om 21:03
Meumon schreef:rodafan123 schreef:Van Dessel heeft bevestigd dat Joel Zwarts op proef isBramBuijssen schreef:Wie Lees net dat Joël zwarts mee is traningskamp is ma geen idee hoeverre het waar is
Proberen te huren van kaiserslautern21 juli 2025 om 20:5021 juli 2025 om 21:0021 juli 2025 om 21:04
rodafan123 schreef:BramBuijssen schreef:Wie Lees net dat Joël zwarts mee is traningskamp is ma geen idee hoeverre het waar is
Proberen te huren van kaiserslautern21 juli 2025 om 20:5021 juli 2025 om 21:00
RodaRambo schreef:Meumon schreef:Kijk alsjeblieft eerst eens in de spiegel, je noemt anderen hier meteen goedgelovigen als ze met bron een reactie geven. “Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.” Dus noem ik jou een aardappel, beetje sarcastisch dus op jouw reactie. En ook transfermarkt kan het fout hebben, daar ben ik me bewust van. Maar transfermarkt heeft de reputatie dat het vrijwel foutloos is met dit soort dingen. Je kunt ook reageren: sorry, je hebt gelijk.RodaRambo schreef:Wat een kansloze reactie om andere(n) direct weg te zetten als aardappelen, zegt al weer genoeg.
[quote]384751[/quote] Precies. En toch geloven een paar aardappelen hier het nog steeds niet 😂 Bij Vente, Bouchouari en Ouaissa heeft heel lang een vraagteken gestaan, omdat het niet bekend was. Ik vind het wel positief dat Roda in een positie zit dat ze 150k kunnen betalen, dus dan hebben ze ook veel vertrouwen in Foss. Ik ga er dan ook vanuit dat hij snel van grote waarde zal zijn, mits hij echt zo goed is als zijn transfersom doet vermoeden.21 juli 2025 om 20:2321 juli 2025 om 20:4021 juli 2025 om 20:48
BramBuijssen schreef:
Proberen te huren van kaiserslautern21 juli 2025 om 20:50
Meumon schreef:RodaRambo schreef:Wat een kansloze reactie om andere(n) direct weg te zetten als aardappelen, zegt al weer genoeg.DelaVega schreef:Precies. En toch geloven een paar aardappelen hier het nog steeds niet 😂 Bij Vente, Bouchouari en Ouaissa heeft heel lang een vraagteken gestaan, omdat het niet bekend was. Ik vind het wel positief dat Roda in een positie zit dat ze 150k kunnen betalen, dus dan hebben ze ook veel vertrouwen in Foss. Ik ga er dan ook vanuit dat hij snel van grote waarde zal zijn, mits hij echt zo goed is als zijn transfersom doet vermoeden.
[quote]384749[/quote] Daar is hun hele site op gebaseerd, statistieken, transfersommen en transferwaardes. Ze gaan niet zomaar wat publiceren en hun reputatie te grabbel gooien. Als ze het niet weten of niks te traceren valt zetten ze een ? als tranfersom.21 juli 2025 om 20:1621 juli 2025 om 20:2321 juli 2025 om 20:40
DelaVega schreef:dragonmasternl schreef:Prima, maar dan mag je natuurlijk wel commentaar hebben op het amateuristische en zonder diepte niveau van interviewen. Heb Blum nooit in actie gezien verder dus kan er verder niks zinnigs over zeggen. Ben benieuwd wat Zwarts nog in zijn mars heeft.DelaVega schreef:Ja is t ook. Maar ik leg me erbij neer. Als moederclub nee zegt is t klaar. Mogen/kunnen we hoog en laag springen. Als dat t antwoord is. Dan is t zo IMO
[quote]384764[/quote] Dat zal best, zal het interview een keer terug luisteren, maar wat ik lees is hier niet verder op ingegaan terwijl dat antwoord meer vragen oproept dan dat het beantwoordt en waar een normale interview pipo zo doorheen moet prikken, of begint Robbie dan weer met zijn uh stopwoordjes.21 juli 2025 om 20:3421 juli 2025 om 20:3621 juli 2025 om 20:38
RodaRambo schreef:DelaVega schreef:Precies. En toch geloven een paar aardappelen hier het nog steeds niet 😂 Bij Vente, Bouchouari en Ouaissa heeft heel lang een vraagteken gestaan, omdat het niet bekend was. Ik vind het wel positief dat Roda in een positie zit dat ze 150k kunnen betalen, dus dan hebben ze ook veel vertrouwen in Foss. Ik ga er dan ook vanuit dat hij snel van grote waarde zal zijn, mits hij echt zo goed is als zijn transfersom doet vermoeden.Meumon schreef:Daar is hun hele site op gebaseerd, statistieken, transfersommen en transferwaardes. Ze gaan niet zomaar wat publiceren en hun reputatie te grabbel gooien. Als ze het niet weten of niks te traceren valt zetten ze een ? als tranfersom.
[quote]384746[/quote] Prima joh. Dan nog blijf ik erbij dat het nergens bevestigd is dat Roda daadwerkelijk dit bedrag betaald voor Foss, maar laat lekker gaan.21 juli 2025 om 20:0921 juli 2025 om 20:1621 juli 2025 om 20:23
DelaVega schreef:dragonmasternl schreef:Prima, maar dan mag je natuurlijk wel commentaar hebben op het amateuristische en zonder diepte niveau van interviewen. Heb Blum nooit in actie gezien verder dus kan er verder niks zinnigs over zeggen. Ben benieuwd wat Zwarts nog in zijn mars heeft.DelaVega schreef:Ja is t ook. Maar ik leg me erbij neer. Als moederclub nee zegt is t klaar. Mogen/kunnen we hoog en laag springen. Als dat t antwoord is. Dan is t zo IMO
[quote]384764[/quote] Dat zal best, zal het interview een keer terug luisteren, maar wat ik lees is hier niet verder op ingegaan terwijl dat antwoord meer vragen oproept dan dat het beantwoordt en waar een normale interview pipo zo doorheen moet prikken, of begint Robbie dan weer met zijn uh stopwoordjes.21 juli 2025 om 20:3421 juli 2025 om 20:3621 juli 2025 om 20:38
dragonmasternl schreef:DelaVega schreef:Ja is t ook. Maar ik leg me erbij neer. Als moederclub nee zegt is t klaar. Mogen/kunnen we hoog en laag springen. Als dat t antwoord is. Dan is t zo IMOdragonmasternl schreef:Dat zal best, zal het interview een keer terug luisteren, maar wat ik lees is hier niet verder op ingegaan terwijl dat antwoord meer vragen oproept dan dat het beantwoordt en waar een normale interview pipo zo doorheen moet prikken, of begint Robbie dan weer met zijn uh stopwoordjes.
[quote]384762[/quote] Ja dat is de uitleg van rob er over.21 juli 2025 om 20:3221 juli 2025 om 20:3421 juli 2025 om 20:36
DelaVega schreef:dragonmasternl schreef:Dat zal best, zal het interview een keer terug luisteren, maar wat ik lees is hier niet verder op ingegaan terwijl dat antwoord meer vragen oproept dan dat het beantwoordt en waar een normale interview pipo zo doorheen moet prikken, of begint Robbie dan weer met zijn uh stopwoordjes.DelaVega schreef:Ja dat is de uitleg van rob er over.
[quote]384760[/quote] Heel raar, die jongen is woensdag aangesloten, speelt wat minuten tegen Jong PSV en vervolgens moet je daar alles op baseren volgens FcK.21 juli 2025 om 20:3021 juli 2025 om 20:3221 juli 2025 om 20:34
Rjc1971 schreef:
Heldere interviews van Van Dessel en Servais op radio Roda. Ik heb er langzamerhand vertrouwen in dat we een mooie selectie hebben in september en dat we meedoen voor de top 5.21 juli 2025 om 20:32
dragonmasternl schreef:DelaVega schreef:Ja dat is de uitleg van rob er over.dragonmasternl schreef:Heel raar, die jongen is woensdag aangesloten, speelt wat minuten tegen Jong PSV en vervolgens moet je daar alles op baseren volgens FcK.
[quote]384758[/quote] Omdat fcK zei nee geen week extra. Dan is t klaar21 juli 2025 om 20:2821 juli 2025 om 20:3021 juli 2025 om 20:32
RodaWeert schreef:045J schreef:Waarom zou je daar tijd en energie aan besteden? Dat soort ettertjes genieten daar alleen maar van en het motiveert ze nog extra ook. Gewoon negeren is het beste, maar helaas snappen de meeste mensen op onze tribunes dat niet.
Postema naar FC Emmen. Die komen we nog tegen dus. Leuk idee om alvast ludiek doekje voor hem te maken?21 juli 2025 om 17:4021 juli 2025 om 20:24
DelaVega schreef:dragonmasternl schreef:Heel raar, die jongen is woensdag aangesloten, speelt wat minuten tegen Jong PSV en vervolgens moet je daar alles op baseren volgens FcK.DelaVega schreef:Omdat fcK zei nee geen week extra. Dan is t klaar
[quote]384757[/quote] Beetje een rare ontwikkeling. Die jongen is hier pas net een week en volgens die jong PSV live blog toch nog aardig wat dreiging vanuit hem. Hoezo niet meer op proef meetrainen? Waarom laat je hem dan meetrainen en dan week later zeggen dat hij dat niet meer mag. Raar.21 juli 2025 om 20:2621 juli 2025 om 20:2821 juli 2025 om 20:30
Materazzi schreef:DelaVega schreef:Vreemd verhaal idd. Maar Servais ging er niet nader op in en die radio-pipo stelde niet meer de logische vervolgvraag of Roda nu definitief een streep door zijn naam zet.Materazzi schreef:Beetje een rare ontwikkeling. Die jongen is hier pas net een week en volgens die jong PSV live blog toch nog aardig wat dreiging vanuit hem. Hoezo niet meer op proef meetrainen? Waarom laat je hem dan meetrainen en dan week later zeggen dat hij dat niet meer mag. Raar.
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:2421 juli 2025 om 20:2621 juli 2025 om 20:30
dragonmasternl schreef:DelaVega schreef:Omdat fcK zei nee geen week extra. Dan is t klaarMaterazzi schreef:Beetje een rare ontwikkeling. Die jongen is hier pas net een week en volgens die jong PSV live blog toch nog aardig wat dreiging vanuit hem. Hoezo niet meer op proef meetrainen? Waarom laat je hem dan meetrainen en dan week later zeggen dat hij dat niet meer mag. Raar.
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:2421 juli 2025 om 20:2621 juli 2025 om 20:28
DelaVega schreef:Materazzi schreef:Beetje een rare ontwikkeling. Die jongen is hier pas net een week en volgens die jong PSV live blog toch nog aardig wat dreiging vanuit hem. Hoezo niet meer op proef meetrainen? Waarom laat je hem dan meetrainen en dan week later zeggen dat hij dat niet meer mag. Raar.
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:2421 juli 2025 om 20:26
DelaVega schreef:Materazzi schreef:Beetje een rare ontwikkeling. Die jongen is hier pas net een week en volgens die jong PSV live blog toch nog aardig wat dreiging vanuit hem. Hoezo niet meer op proef meetrainen? Waarom laat je hem dan meetrainen en dan week later zeggen dat hij dat niet meer mag. Raar.
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:2421 juli 2025 om 20:26
Materazzi schreef:
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:24
Materazzi schreef:
Blum heeft doorlopend contract bij Kaiserslautern en van die club mocht hij niet langer op proef meetrainen bij Roda, aldus Servais.21 juli 2025 om 20:24
045J schreef:
Postema naar FC Emmen. Die komen we nog tegen dus. Leuk idee om alvast ludiek doekje voor hem te maken?21 juli 2025 om 17:40
DelaVega schreef:Meumon schreef:Daar is hun hele site op gebaseerd, statistieken, transfersommen en transferwaardes. Ze gaan niet zomaar wat publiceren en hun reputatie te grabbel gooien. Als ze het niet weten of niks te traceren valt zetten ze een ? als tranfersom.RodaRambo schreef:Prima joh. Dan nog blijf ik erbij dat het nergens bevestigd is dat Roda daadwerkelijk dit bedrag betaald voor Foss, maar laat lekker gaan.
[quote]384745[/quote] Kerel, je moet niet bij transferwaarde kijken. Maar bij de clubs (transfer historie), daarachter staat de transfersom. Soms moet je hier ook echt alles voorkauwen…21 juli 2025 om 20:0221 juli 2025 om 20:0921 juli 2025 om 20:16
Meumon schreef:RodaRambo schreef:Prima joh. Dan nog blijf ik erbij dat het nergens bevestigd is dat Roda daadwerkelijk dit bedrag betaald voor Foss, maar laat lekker gaan.Meumon schreef:Kerel, je moet niet bij transferwaarde kijken. Maar bij de clubs (transfer historie), daarachter staat de transfersom. Soms moet je hier ook echt alles voorkauwen…
Dus omdat transfermarkt een waarde van 150k aangeeft gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat Roda dat ook betaald heeft? Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.21 juli 2025 om 20:0021 juli 2025 om 20:0221 juli 2025 om 20:09
Meumon schreef:RodaRambo schreef:Prima joh. Dan nog blijf ik erbij dat het nergens bevestigd is dat Roda daadwerkelijk dit bedrag betaald voor Foss, maar laat lekker gaan.Meumon schreef:Kerel, je moet niet bij transferwaarde kijken. Maar bij de clubs (transfer historie), daarachter staat de transfersom. Soms moet je hier ook echt alles voorkauwen…
Dus omdat transfermarkt een waarde van 150k aangeeft gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat Roda dat ook betaald heeft? Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.21 juli 2025 om 20:0021 juli 2025 om 20:0221 juli 2025 om 20:09
RodaRambo schreef:Meumon schreef:Kerel, je moet niet bij transferwaarde kijken. Maar bij de clubs (transfer historie), daarachter staat de transfersom. Soms moet je hier ook echt alles voorkauwen…
Dus omdat transfermarkt een waarde van 150k aangeeft gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat Roda dat ook betaald heeft? Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.21 juli 2025 om 20:0021 juli 2025 om 20:02
MitchellR schreef:weloveyouroda schreef:Sejk heeft geen contract meer, zou een optie kunnen zijn. Of die moet intussen al verlengd zijn, niet meer gevolgd. Was wel gecharmeerd van m, stond heel vaak op de goede plek.
ALs we nu die margeritha konden polsen en op de 1 of andere manier (wat me overigens onmogelijk lijkt) Sejk binnenhalen, staat er een ijzersterke basis en doen we mee, maar ja het budget is er niet en als de mogelijkheid er was had Servais allang toegeslagen natuurlijk. Dromen mag altijd21 juli 2025 om 18:5121 juli 2025 om 19:14
Meumon schreef:
Dus omdat transfermarkt een waarde van 150k aangeeft gaat iedereen er klakkeloos vanuit dat Roda dat ook betaald heeft? Dan denk ik oprecht dat sommige hier te goedgelovig zijn.21 juli 2025 om 20:00
Meumon schreef:
Zie meerdere berichten voorbijkomen dat Roda 150k heeft betaald voor Foss. Als ik me niet vergis is dit niet meer dan een gerucht? Ik kan me haast niet voorstellen dat een dergelijk bedrag is overgemaakt.21 juli 2025 om 19:49
Miln schreef:
Waar haalt iedereen die 150k vandaan? 😅 Roda heeft vorig jaar voor het eerst in jaren een bescheiden transfersom neergelegd voor Seedorf en dan zouden ze nu de spaarzame centen dubbel en dwars uitgeven aan een Deense jonkie die nog alles te bewijzen heeft? Ik verwacht of een zeer bescheiden transfersom (paar 10.000’en euro’s) of gewoon transfervrij met een doorverkooppercentage.21 juli 2025 om 19:50
Nike01 schreef:
Volgens mij worden er hier vooral heel veel conclusies getrokken. Laat ik voorop stellen dat takidine mij niet heeft kunnen overtuigen In de wedstrijden die ik gezien heb en dat ik me niet kan voorstellen dat hij een contract krijgt Zoals ik het begrijp gaat hij volgens Rodaforlife045 mee op trainingskamp. Dat betekent niet dat hij een contract krijgt. Dus voordat iedereen al in de grond geboord wordt moeten we misschien even afwachten wie er een contract krijgt. Verder ben ik in ieder geval benieuwd naar Foss. Hij is in ieder geval vrij lang21 juli 2025 om 14:41
Kaalheide77 schreef:
Nisbet speelt zijn hele carrière al met nummer 4 en dat nummer heeft hij ook bij Roda. Foss zal dus met een ander nummer spelen. Beoogd centrum zal Tol met Vd Buijs zijn en Foss mag daarachter rijpen.21 juli 2025 om 19:21
joolisjool schreef:ow, ff sjecken!😜Vaalsenaar schreef:Dan mag zijn huidige vriendin wel bij mij aankloppen😜
Zijn voetballende kwaliteiten zijn het enige dat telt maar afgaande op zijn uiterlijk is Foss een echte "mandekker"! ⚒️🍻🤣21 juli 2025 om 18:1621 juli 2025 om 18:41
RodaRambo schreef:rodafan123 schreef:Je betaald geen 150k, een transferbedrag dat Roda al jaren niet meer betaald heeft, voor een wisselspeler.
wie zegt dat die foss gaat spelen21 juli 2025 om 18:5921 juli 2025 om 19:03
weloveyouroda schreef:
ALs we nu die margeritha konden polsen en op de 1 of andere manier (wat me overigens onmogelijk lijkt) Sejk binnenhalen, staat er een ijzersterke basis en doen we mee, maar ja het budget is er niet en als de mogelijkheid er was had Servais allang toegeslagen natuurlijk. Dromen mag altijd21 juli 2025 om 18:51
RodaRambo schreef:Jornneiss schreef:https://www.transfermarkt.nl/jonathan-foss/profil/spieler/849357 Rugnummer 4
Waar wordt vermeld dat er 150K is betaald voor Foss? en is ergens vermeld met welk rugnummer hij gaat spelen?21 juli 2025 om 19:0521 juli 2025 om 19:06
weloveyouroda schreef:
ALs we nu die margeritha konden polsen en op de 1 of andere manier (wat me overigens onmogelijk lijkt) Sejk binnenhalen, staat er een ijzersterke basis en doen we mee, maar ja het budget is er niet en als de mogelijkheid er was had Servais allang toegeslagen natuurlijk. Dromen mag altijd21 juli 2025 om 18:51
Jornneiss schreef:
Waar wordt vermeld dat er 150K is betaald voor Foss? en is ergens vermeld met welk rugnummer hij gaat spelen?21 juli 2025 om 19:05
rodafan123 schreef:
wie zegt dat die foss gaat spelen21 juli 2025 om 18:59