



Johnnie schreef:
Geen idee waarom az zeefuik van de hand zou doen of waarom ze, met jong az, hem zouden verhuren. Maar wie weet11 juli 2025 om 13:14





Rodahatz schreef:
Je gaat toch geen Cicilia terughalen. Het is prima om op bepaalde posities op ervaring te zetten, maar achter Van den Hurk hoort gewoon een jongere gast met mogelijk toekomstige transferwaarde 2e spits te zijn.11 juli 2025 om 10:38


SchaesbergKoempel schreef:BRANKO schreef:Was goed aan het seizoen begonnen daar, maar werd na een klunzig eigen doelpunt op de bank gezet en heeft daarna geen eerlijke kans meer gekregen. Echt een top aanwinst voor Almere, die er sowieso tot nu toe het beste voor staan.
Boyd Reith is op huurbasis naar Almere City met optie tot koop. Heeft het dus niet kunnen waarmaken bij Sparta11 juli 2025 om 11:5211 juli 2025 om 12:25
SchaesbergKoempel schreef:BRANKO schreef:Was goed aan het seizoen begonnen daar, maar werd na een klunzig eigen doelpunt op de bank gezet en heeft daarna geen eerlijke kans meer gekregen. Echt een top aanwinst voor Almere, die er sowieso tot nu toe het beste voor staan.
Boyd Reith is op huurbasis naar Almere City met optie tot koop. Heeft het dus niet kunnen waarmaken bij Sparta11 juli 2025 om 11:5211 juli 2025 om 12:25

BRANKO schreef:
Boyd Reith is op huurbasis naar Almere City met optie tot koop. Heeft het dus niet kunnen waarmaken bij Sparta11 juli 2025 om 11:52

NLV043 schreef:Eens, maar dan zou ik toch hopen dat er als 2e spits betere opties zijn dan Cicilia ;)TheBaser87 schreef:Gewoon een 2e spits halen als concurrent voor VdH, bv jonge talentvolle speler uit een 2e team van dusseldorf/keulen/schalke/bmg...en daarnaast nog een spits die als stormram kan worden gebruikt voor het laatste kwartier. MAAR, om geld te besparen, zou het handig zijn als deze 2e spits genoeg lengte heeft, zodat deze stormram niet nodig is.Dieter schreef:Daar maak je wel een paar aannames. Ten eerste dat geld de enige reden zou zijn, terwijl Bangura heeft aangegeven dat het ook om speeltijd en ontwikkeling (het plan dat ze met hem hebben) ging, waar hij in Kroatie kennelijk een beter perspectief ziet. Daarnaast kun je afwegen hoe veel je als Roda JC zijnde over hebt voor een pinchitter/2e/3e spits, zeker als je moet concurreren met een club uit de hoogste afdeling uit een land met een behoorlijke competitie. Dan kun je er voor kiezen een vervanger te zoeken, die niet met interesse van zulke clubs kan schermen, waardoor je niet hoeft te concurreren met betrekking tot salaris. Concurreren over salaris kun je beter voor je topspelers doen en niet voor je reserves. Zulke beslissingen worden door de Bangura-fans (waar ik mezelf ook best toe reken), waarschijnlijk uit teleurstelling dat hij vertrokken is, graag uitgelegd als een misser van de club of wanbeleid, maar het is zo makkelijk om te zeggen 'had hem even een hogere aanbieding gedaan dan was hij wel gebleven'. Net zoals veel beweringen op dit prikbord is dat een erg versimpelde weergave van wat er in werkelijkheid allemaal meespeelt in het voetbal en zoals gezegd leunt het op enkele aanames. Ben het verder eens dat we nu wel genoeg ervaren jongens hebben en dat er voornamelijk jongere spelers moeten komen, zeker als het om 2e /3e keus gaat. Voor de transfervrije Karchouch zou ik daarop eerder een uitzondering maken dan voor Cicilia.
[quote]383416[/quote] Omdat nlv043 precies het profiel van Bangura beschrijft en stelt dat we zo’n speler nodig hebben.. Dan denk ik.. als we zo’n speler echt nodig zouden hebben (waar ik het op zich mee eens ben) dan hadden we em wel een verbeterde aanbieding gedaan nietwaar?11 juli 2025 om 10:5311 juli 2025 om 11:1111 juli 2025 om 11:53

TheBaser87 schreef:Gewoon een 2e spits halen als concurrent voor VdH, bv jonge talentvolle speler uit een 2e team van dusseldorf/keulen/schalke/bmg...en daarnaast nog een spits die als stormram kan worden gebruikt voor het laatste kwartier. MAAR, om geld te besparen, zou het handig zijn als deze 2e spits genoeg lengte heeft, zodat deze stormram niet nodig is.Dieter schreef:Daar maak je wel een paar aannames. Ten eerste dat geld de enige reden zou zijn, terwijl Bangura heeft aangegeven dat het ook om speeltijd en ontwikkeling (het plan dat ze met hem hebben) ging, waar hij in Kroatie kennelijk een beter perspectief ziet. Daarnaast kun je afwegen hoe veel je als Roda JC zijnde over hebt voor een pinchitter/2e/3e spits, zeker als je moet concurreren met een club uit de hoogste afdeling uit een land met een behoorlijke competitie. Dan kun je er voor kiezen een vervanger te zoeken, die niet met interesse van zulke clubs kan schermen, waardoor je niet hoeft te concurreren met betrekking tot salaris. Concurreren over salaris kun je beter voor je topspelers doen en niet voor je reserves. Zulke beslissingen worden door de Bangura-fans (waar ik mezelf ook best toe reken), waarschijnlijk uit teleurstelling dat hij vertrokken is, graag uitgelegd als een misser van de club of wanbeleid, maar het is zo makkelijk om te zeggen 'had hem even een hogere aanbieding gedaan dan was hij wel gebleven'. Net zoals veel beweringen op dit prikbord is dat een erg versimpelde weergave van wat er in werkelijkheid allemaal meespeelt in het voetbal en zoals gezegd leunt het op enkele aanames. Ben het verder eens dat we nu wel genoeg ervaren jongens hebben en dat er voornamelijk jongere spelers moeten komen, zeker als het om 2e /3e keus gaat. Voor de transfervrije Karchouch zou ik daarop eerder een uitzondering maken dan voor Cicilia.TheBaser87 schreef:Omdat nlv043 precies het profiel van Bangura beschrijft en stelt dat we zo’n speler nodig hebben.. Dan denk ik.. als we zo’n speler echt nodig zouden hebben (waar ik het op zich mee eens ben) dan hadden we em wel een verbeterde aanbieding gedaan nietwaar?
[quote]383412[/quote] Waarom begint iedereen nog steeds over Bangura? Die heeft een aanbieding van Roda gehad en heeft ervoor gekozen om te vertrekken dus nu moet er een vervanger komen. Iemand spreekt zelfs over het terughalen van Bangura. Dan heb je zowel geen enkel idee van (financieel) beleid en weet je totaal niet hoe de transferregels werken.11 juli 2025 om 10:3811 juli 2025 om 10:5311 juli 2025 om 11:11


MitchellR schreef:
Hells Bells inspireerde me toch om een 3e versie te maken. Bij deze versie maakt het geen flikker uit wanneer de scheids besluit op te lopen. Insomnia deuntje van deze is van de versie van Mike Candys. https://screenapp.io/app/#/shared/hmJwlSgNw2 Kreeg deze niet op soundcloud ivm de rechten11 juli 2025 om 08:16

Dieter schreef:Daar maak je wel een paar aannames. Ten eerste dat geld de enige reden zou zijn, terwijl Bangura heeft aangegeven dat het ook om speeltijd en ontwikkeling (het plan dat ze met hem hebben) ging, waar hij in Kroatie kennelijk een beter perspectief ziet. Daarnaast kun je afwegen hoe veel je als Roda JC zijnde over hebt voor een pinchitter/2e/3e spits, zeker als je moet concurreren met een club uit de hoogste afdeling uit een land met een behoorlijke competitie.TheBaser87 schreef:Omdat nlv043 precies het profiel van Bangura beschrijft en stelt dat we zo’n speler nodig hebben.. Dan denk ik.. als we zo’n speler echt nodig zouden hebben (waar ik het op zich mee eens ben) dan hadden we em wel een verbeterde aanbieding gedaan nietwaar?Dieter schreef:Waarom begint iedereen nog steeds over Bangura? Die heeft een aanbieding van Roda gehad en heeft ervoor gekozen om te vertrekken dus nu moet er een vervanger komen. Iemand spreekt zelfs over het terughalen van Bangura. Dan heb je zowel geen enkel idee van (financieel) beleid en weet je totaal niet hoe de transferregels werken.
[quote]383411[/quote] Bangura, zegt je dat wat toevallig?11 juli 2025 om 10:2211 juli 2025 om 10:3811 juli 2025 om 10:53

Rodarick schreef:Rodarick schreef:Kan iemand even reageren ajb?😇
Is morgen betaald parkeren op P7? Weet iemand dat?10 juli 2025 om 23:2711 juli 2025 om 11:00

Rodahatz schreef:
Je gaat toch geen Cicilia terughalen. Het is prima om op bepaalde posities op ervaring te zetten, maar achter Van den Hurk hoort gewoon een jongere gast met mogelijk toekomstige transferwaarde 2e spits te zijn.11 juli 2025 om 10:38

TheBaser87 schreef:Dieter schreef:Waarom begint iedereen nog steeds over Bangura? Die heeft een aanbieding van Roda gehad en heeft ervoor gekozen om te vertrekken dus nu moet er een vervanger komen. Iemand spreekt zelfs over het terughalen van Bangura. Dan heb je zowel geen enkel idee van (financieel) beleid en weet je totaal niet hoe de transferregels werken.NLV043 schreef:Bangura, zegt je dat wat toevallig?
[quote]383383[/quote] Cicilia is alleen 2 koppen groter, en dan heb je een plan B, of beter gezegd stormram voor laatste kwartier indien nodig. Niet dat ik fan ben van hem, maar zo’n type speler heb je wel nodig.11 juli 2025 om 10:1711 juli 2025 om 10:2211 juli 2025 om 10:38



Dieter schreef:Waarom begint iedereen nog steeds over Bangura? Die heeft een aanbieding van Roda gehad en heeft ervoor gekozen om te vertrekken dus nu moet er een vervanger komen.NLV043 schreef:Bangura, zegt je dat wat toevallig?RJCinBeeld schreef:Cicilia is alleen 2 koppen groter, en dan heb je een plan B, of beter gezegd stormram voor laatste kwartier indien nodig. Niet dat ik fan ben van hem, maar zo’n type speler heb je wel nodig.
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:2311 juli 2025 om 10:1711 juli 2025 om 10:22

Dieter schreef:NLV043 schreef:Bangura, zegt je dat wat toevallig?RJCinBeeld schreef:Cicilia is alleen 2 koppen groter, en dan heb je een plan B, of beter gezegd stormram voor laatste kwartier indien nodig. Niet dat ik fan ben van hem, maar zo’n type speler heb je wel nodig.
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:2311 juli 2025 om 10:1711 juli 2025 om 10:22

MitchellR schreef:
Hells Bells inspireerde me toch om een 3e versie te maken. Bij deze versie maakt het geen flikker uit wanneer de scheids besluit op te lopen. Insomnia deuntje van deze is van de versie van Mike Candys. https://screenapp.io/app/#/shared/hmJwlSgNw2 Kreeg deze niet op soundcloud ivm de rechten11 juli 2025 om 08:16

NLV043 schreef:RJCinBeeld schreef:Cicilia is alleen 2 koppen groter, en dan heb je een plan B, of beter gezegd stormram voor laatste kwartier indien nodig. Niet dat ik fan ben van hem, maar zo’n type speler heb je wel nodig.
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:2311 juli 2025 om 10:17

RJCinBeeld schreef:
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:23


Dieter schreef:Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Het zal wel een slechte grap zijn ofzo.11 juli 2025 om 09:26

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.


MitchellR schreef:
Hells Bells inspireerde me toch om een 3e versie te maken. Bij deze versie maakt het geen flikker uit wanneer de scheids besluit op te lopen. Insomnia deuntje van deze is van de versie van Mike Candys. https://screenapp.io/app/#/shared/hmJwlSgNw2 Kreeg deze niet op soundcloud ivm de rechten11 juli 2025 om 08:16

Cas520 schreef:RJCinBeeld schreef:Volgens mij heeft/had schmid een zware blessure.
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:2311 juli 2025 om 08:06




RJCinBeeld schreef:
Ik zou Cicilia ook graag zien komen, echter is het wel hetzelfde type als VDH. Daarnaast zou ik ook graag Schmid terug willen zien komen.10 juli 2025 om 22:23

ArdinmijnHart schreef:jazekerRodafan1996 schreef:Lijkt mij een goede optie! Is sinds 1 juli ook transfervrij toch?Cas520 schreef:dan zou ik eerder Kharchouch van Telstar proberen als 2e spits. Overal wel zijn doelpuntjes gemaakt en was bij Telstar ook afgelopen jaar 2e spits.
[quote]383381[/quote] Niet slecht! Cicilia?10 juli 2025 om 22:1511 juli 2025 om 07:0811 juli 2025 om 07:44

Rodafan1996 schreef:Cas520 schreef:dan zou ik eerder Kharchouch van Telstar proberen als 2e spits. Overal wel zijn doelpuntjes gemaakt en was bij Telstar ook afgelopen jaar 2e spits.Rjc14 schreef:Niet slecht! Cicilia?
Ik drop eens de naam zeefuik van az ?10 juli 2025 om 21:5610 juli 2025 om 22:1511 juli 2025 om 07:08

Cas520 schreef:dan zou ik eerder Kharchouch van Telstar proberen als 2e spits.Rjc14 schreef:Niet slecht! Cicilia?
Ik drop eens de naam zeefuik van az ?10 juli 2025 om 21:5610 juli 2025 om 22:15












Johnnie schreef:
Foutje bij Roda, of het klopt niet. Francisco José Guzmán Ávila, is afkomstig uit Guatemala(dus wbt salaris buiten eu onhaalbaar) en Roda plaatst in de opstelling “de Guzman”, deze jongen heeft geen “de” in zijn naam.10 juli 2025 om 19:14

Roda7United schreef:DerMister schreef:Tja als je achter de TV zit krijg je dat sowieso niet mee, dus in die zin snap ik je prikker wel. Druk maken is een groot woord. Maar dit soort kleine dingen horen allemaal bij de wedstrijdbeleving voor mensen die wél in het stadion zitten. Met dit soort zaken maak je mensen warm voor de wedstrijd en zo creëer je een betere sfeer in het stadion. Geen enkel probleem dus dat dit benoemd wordt, want de timing is inderdaad dramatisch (of de scheids doet wat ‘ie wil).Landgraaf045 schreef:Pffff tis maar waar je je druk over maakt he. Die tune interesseert me geen reet, zolang ze maar goed voetballen en punten pakken
Dat ze bij Roda eerst maar eens leren dat de eerste tune optijd gestart word, de helft van de tijd komen bij de eerste tune al de spelers het veld op, terwijl het hoort dat eerst die tune afgespeeld wordt, en bij Faithless-Insomnia horen pas de spelers op te komen…bovenin bij het media gebeuren zijn ze heel vaak te laat! Erg onprofessioneel…10 juli 2025 om 18:3610 juli 2025 om 19:1710 juli 2025 om 19:36

DerMister schreef:Landgraaf045 schreef:Pffff tis maar waar je je druk over maakt he. Die tune interesseert me geen reet, zolang ze maar goed voetballen en punten pakken
Dat ze bij Roda eerst maar eens leren dat de eerste tune optijd gestart word, de helft van de tijd komen bij de eerste tune al de spelers het veld op, terwijl het hoort dat eerst die tune afgespeeld wordt, en bij Faithless-Insomnia horen pas de spelers op te komen…bovenin bij het media gebeuren zijn ze heel vaak te laat! Erg onprofessioneel…10 juli 2025 om 18:3610 juli 2025 om 19:17

Landgraaf045 schreef:
Dat ze bij Roda eerst maar eens leren dat de eerste tune optijd gestart word, de helft van de tijd komen bij de eerste tune al de spelers het veld op, terwijl het hoort dat eerst die tune afgespeeld wordt, en bij Faithless-Insomnia horen pas de spelers op te komen…bovenin bij het media gebeuren zijn ze heel vaak te laat! Erg onprofessioneel…10 juli 2025 om 18:36


KoempelAnjovins schreef:Lange schreef:Weet je toevallig ook meer over Martins? Volgens mij ook een nieuwe naam. Deed vandaag ook mee bij de o21KoempelAnjovins schreef:Nee, deze speler is Fransisco de Guzman, een pas 17 jarige jongen uit Guatemala
[quote]383333[/quote] Gaat om deze speler denk ik Jermaine de Guzman - Spelersprofiel | Transfermarkt https://share.google/6Jz6wFciijk7HhZgf10 juli 2025 om 14:0610 juli 2025 om 17:3710 juli 2025 om 18:06

Landgraaf045 schreef:
Dat ze bij Roda eerst maar eens leren dat de eerste tune optijd gestart word, de helft van de tijd komen bij de eerste tune al de spelers het veld op, terwijl het hoort dat eerst die tune afgespeeld wordt, en bij Faithless-Insomnia horen pas de spelers op te komen…bovenin bij het media gebeuren zijn ze heel vaak te laat! Erg onprofessioneel…10 juli 2025 om 18:36


Roda7United schreef:MitchellR schreef:Ik zeg doen. Sowieso jammer dat ze die hoogtepunten niet meer op het scherm laten met het commentaar dat door het stadion galmt. Was altijd een tweewekelijks kippenvel momentje. Al mogen die stukjes van Van Hyfte en Fledderus van mij nog iets langer duren.Haanderjong schreef:Heb hem wederom naar Roda verzonden. Hoop dat ze er op zijn minst lering uit trekken en de commentaren van iconische goals + beelden op de schermen weer terughalen.
[quote]383353[/quote] Klasse!10 juli 2025 om 16:1010 juli 2025 om 17:4710 juli 2025 om 18:05

Lange schreef:KoempelAnjovins schreef:Nee, deze speler is Fransisco de Guzman, een pas 17 jarige jongen uit GuatemalaJohnnie schreef:Gaat om deze speler denk ik Jermaine de Guzman - Spelersprofiel | Transfermarkt https://share.google/6Jz6wFciijk7HhZgf
Bij onder 21 Martins De Guzman Wie zijn dit? Lijkt me niet Jaden?10 juli 2025 om 13:3710 juli 2025 om 14:0610 juli 2025 om 17:37

MitchellR schreef:Haanderjong schreef:Heb hem wederom naar Roda verzonden. Hoop dat ze er op zijn minst lering uit trekken en de commentaren van iconische goals + beelden op de schermen weer terughalen.MitchellR schreef:Klasse!
Mannen, Zoals sommige zich nog kunnen herinneren, heb ik een zo'n anderhalf jaar geleden eens een opkomsttune gemaakt, Roda deed er toen niets mee helaas. Als hobbyist blijf moet je een beetje bezig blijven op je vrije dag. Volgende is eruit gekomen, vind hem persoonlijk wel leuk: https://soundcloud.com/mitchell-rjc/roda-jc-opkomsttune-fanmade-3?si=d2097b8f52a9454e9d860683de90e30c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing10 juli 2025 om 15:4910 juli 2025 om 16:1010 juli 2025 om 17:47

MitchellR schreef:Haanderjong schreef:Heb hem wederom naar Roda verzonden. Hoop dat ze er op zijn minst lering uit trekken en de commentaren van iconische goals + beelden op de schermen weer terughalen.MitchellR schreef:Klasse!
Mannen, Zoals sommige zich nog kunnen herinneren, heb ik een zo'n anderhalf jaar geleden eens een opkomsttune gemaakt, Roda deed er toen niets mee helaas. Als hobbyist blijf moet je een beetje bezig blijven op je vrije dag. Volgende is eruit gekomen, vind hem persoonlijk wel leuk: https://soundcloud.com/mitchell-rjc/roda-jc-opkomsttune-fanmade-3?si=d2097b8f52a9454e9d860683de90e30c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing10 juli 2025 om 15:4910 juli 2025 om 16:1010 juli 2025 om 17:47

MitchellR schreef:Haanderjong schreef:Heb hem wederom naar Roda verzonden. Hoop dat ze er op zijn minst lering uit trekken en de commentaren van iconische goals + beelden op de schermen weer terughalen.MitchellR schreef:Klasse!
Mannen, Zoals sommige zich nog kunnen herinneren, heb ik een zo'n anderhalf jaar geleden eens een opkomsttune gemaakt, Roda deed er toen niets mee helaas. Als hobbyist blijf moet je een beetje bezig blijven op je vrije dag. Volgende is eruit gekomen, vind hem persoonlijk wel leuk: https://soundcloud.com/mitchell-rjc/roda-jc-opkomsttune-fanmade-3?si=d2097b8f52a9454e9d860683de90e30c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing10 juli 2025 om 15:4910 juli 2025 om 16:1010 juli 2025 om 17:47

Haanderjong schreef:MitchellR schreef:Klasse!
Mannen, Zoals sommige zich nog kunnen herinneren, heb ik een zo'n anderhalf jaar geleden eens een opkomsttune gemaakt, Roda deed er toen niets mee helaas. Als hobbyist blijf moet je een beetje bezig blijven op je vrije dag. Volgende is eruit gekomen, vind hem persoonlijk wel leuk: https://soundcloud.com/mitchell-rjc/roda-jc-opkomsttune-fanmade-3?si=d2097b8f52a9454e9d860683de90e30c&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing10 juli 2025 om 15:4910 juli 2025 om 16:10