Heb net gelezen dat Maradonna nog niet naar huis is maar nu gaat supporterren voor Colombia......
Waar de tesj van vol is begint de neus te lopen leert een oud Argentijns gezegde ons (weet niet meer wie huiduitslag van de naam Argentinië kreeg, sorry koempel)
mahispe
Awel, Heb het vaak geprobeerd om je knopje op “uit” te zetten maar een richtiger fan laat zich NOOIT uitzetten