Mirakel
Je hebt gelijk.
Denk dat het zinvoller is voor Roda om de verloren en twijfelende fans weer in het PLS te krijgen.
De telefoon staat er toch dus waarom deze niet gebruiken om fans die nog niet verlengd hebben te benaderen. Zoals al eerder door
hutch aangegeven.
Men zou veel pro-actiever de markt moeten benaderen.
Maak de fans duidelijk die nu overwegen losse tickets te kopen omdat ze niet elke vrjdagavond kunnen dat een scc net zoveel kost als 10 losse tickets.
Geef iedere nieuwe scc koper een kinder Roda shirt of voetbal oid.
Geef iedere scc houder die een nieuwe scc houder aanbrengt een attentie.
Laat een aantal studenten zaterdags in het centrum van Heerlen en Kerkrade mensen actief benaderen om een keer met reductie een wedstrijd van Roda te bezoeken.
Geef bij een ticket voor Jong Ajax een tweede gratis weg.
Geef iedere sponsor een incentive als ze nieuwe sponsor binnenhalen.
We kunnen wel blijven zeiken op fans die om hun moverende reden wegblijven, daarom richt je Roda pijlen om nieuwe fans. Volk trekt volk.
Zorg dat (nieuwe) fans de weg naar het PLS weten te vinden.
En de AD hoeft het niet zelf te doen.
Hij hoeft alleen maar opdracht te geven om het te doen.
Alleen de zon komt voor niks op.