☰
☰
RJC1978
Z12 schreef:
RJC1978 schreef:
oost10 schreef:
[quote]426072[/quote] Klopt. Het is vooral de manier waarop het systeem wordt ingevuld. De backs spelen niet diep genoeg. De aanvallende middenvelders spelen te ver van de spits en beide centrale middenvelders vertragen het spel en denken te weinig vooruit.
10 oktober 2026 om 11:50
Voor wat betreft Nisbet gaat die redenering niet op, die denkt en handelt wel degelijk vooruit. Dorenbosch speelde ook wat dieper dan normaal gisteren (kun je aan passing en heatmap zien). De wingbacks staan... Lees het volledige bericht hier
10 oktober 2026 om 12:13
Jij stelt Maoujoudi op. Is Schenten bij jou dan al helemaal uit de picture? Ongeacht wie je in de spits opstelt, in het systeem van Penders zal deze een ondergeschikte rol spelen. Ik gaf... Lees het volledige bericht hier
10 oktober 2026 om 12:45

Hurk laat zich van nature heel diep inzakken. De ruimtes in de halfspaces worden dan nog kleiner. Je hebt in dit systeem een spits nodig die dieper staat anders klapt je systeem.

Ik vind Maoujoudi ondanks zijn leeftijd een complete voetballer, technisch, overzicht, steekpass in huis, rust aan de bal en scorend vermogen.

Schenten heeft mij zowel in de competitie als tijdens diverse oefenwedstrijden nog niet kunnen overtuigen behalve dat hij heel sterk is en een poeier van een schot in de benen heeft.

Qua fysiek en lengte doen ze niet voor elkaar onder maar Maoujoudi is technisch vaardiger en kan beter een bal controleren. Schenten is nog wat ongepolijster.

Het gaat erom dat Hurk momenteel al 10 wedstrijden geen rendement heeft dan moet je of het systeem aanpassen, of een andere spits brengen.
gisteren om 15:52 - 10 oktober 2026 om 15:52 # 426093
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 19 oktober 2026 om 20:00

Jong FC Utrecht

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement