RJC1978 schreef:oost10 schreef:Voor wat betreft Nisbet gaat die redenering niet op, die denkt en handelt wel degelijk vooruit. Dorenbosch speelde ook wat dieper dan normaal gisteren (kun je aan passing en heatmap zien). De wingbacks staan... Lees het volledige bericht hierSchaesbergKoempel schreef:Klopt. Het is vooral de manier waarop het systeem wordt ingevuld. De backs spelen niet diep genoeg. De aanvallende middenvelders spelen te ver van de spits en beide centrale middenvelders vertragen het spel en denken te weinig vooruit.
Ik vind het verhaal dat het systeem van Penders helemaal niet werkt, wat ver gaan. Tot op een zekere hoogte werkt het naar behoren. Alleen in de laatste fase ontbreekt elke vorm van structuur. Als... Lees het volledige bericht hier10 oktober 2026 om 11:2510 oktober 2026 om 11:5010 oktober 2026 om 12:13
Jij stelt Maoujoudi op. Is Schenten bij jou dan al helemaal uit de picture?
Ongeacht wie je in de spits opstelt, in het systeem van Penders zal deze een ondergeschikte rol spelen. Ik gaf vorige week al aan dat bij wijze van spreken Lewandowski nog niet fatsoenlijk zou functioneren in dit systeem. Wat dat betreft kun je nog beter terugvallen op het ouderwetse 4-3-3 systeem met een linkspoot als linksbuiten en een rechtspoot als rechtsbuiten. Pas dan zou de centrumspits eventueel fatsoenlijk kunnen functioneren als hij bruikbare voorzetten krijgt.
Zorgwekkend vind ik ook de vorm van Mensah. In de eerste wedstrijden van dit seizoen liet hij bij vlagen zijn klasse zien door 1 of meer tegenstanders uit te spelen. Nu lukt hem nagenoeg niets meer. Hoe komt dat? Het is sowieso een minder leuke constatering om te zien dat beide Duitse "toptalenten" tot nu toe allerminst aan die status/verwachting voldoen. Zou dat ook met Penders te maken hebben?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid