☰
☰
RJC1978
oost10 schreef:
SchaesbergKoempel schreef:
Ik vind het verhaal dat het systeem van Penders helemaal niet werkt, wat ver gaan. Tot op een zekere hoogte werkt het naar behoren. Alleen in de laatste fase ontbreekt elke vorm van structuur. Als... Lees het volledige bericht hier
10 oktober 2026 om 11:25
Klopt. Het is vooral de manier waarop het systeem wordt ingevuld. De backs spelen niet diep genoeg. De aanvallende middenvelders spelen te ver van de spits en beide centrale middenvelders vertragen het spel en denken te weinig vooruit.
10 oktober 2026 om 11:50

Voor wat betreft Nisbet gaat die redenering niet op, die denkt en handelt wel degelijk vooruit. Dorenbosch speelde ook wat dieper dan normaal gisteren (kun je aan passing en heatmap zien).

De wingbacks staan idd niet diep genoeg, spelen teveel achteruit, Marsman is geen 10/AM en Hurk is compleet uit vorm.

Je kunt beter beginnen met Peixoto, Maoujoudi, Khoums en Bentoumi.

Moet je eens zien wat er dan voorin ontstaat.

En achterin stoppen met tikkie terug.
gisteren om 12:13 - 10 oktober 2026 om 12:13 # 426078
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 19 oktober 2026 om 20:00

Jong FC Utrecht

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement