Glennieboyy
DrHerjod schreef:
Glennieboyy schreef:
Nike01 schreef:
Roda7United , los van de contractuele afwikkeling van Lajud want die details kennen we niet. We mogen toch concluderen dat Servais en Co het deze transferzomer anders aangepakt hebben dan de afgelopen jaren. Met een... Lees het volledige bericht hier
2 september 2026 om 19:53
Helemaal mee eens, als je ziet wat weg is gegaan en wat er voor terug is gekomen dan is het wel een goede transferwindow. Nu nog een CV, wellicht die RB van twente en... Lees het volledige bericht hier
2 september 2026 om 20:32
De vraag is... Past vd Hurk wel in dit systeem met een snelle omschakeling?
2 september 2026 om 20:42

Persoonlijke mening? Nee, hij zit teveel in de "shotgun" (dus Valse 9) positie. In de eerste wedstrijden vond ik ook dat die de duels ook vaak verloor of net wat te ver terugzakte. Maargoed. Seizoen is jong. Dus laat maar eerst nog een paar wedstrijden "rijpen" en wennen aan deze rol. Maar ook dat de spelers op de 10 hem wat meer kunnen bedienen en diep kunnen sturen.

Dat ie goals kan maken dat is mij wel duidelijk.
wo 2 september 2026 om 20:47 - 2 september 2026 om 20:47 # 422680
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement