Nike01 schreef:
Roda7United , los van de contractuele afwikkeling van Lajud want die details kennen we niet. We mogen toch concluderen dat Servais en Co het deze transferzomer anders aangepakt hebben dan de afgelopen jaren. Met een... Lees het volledige bericht hier2 september 2026 om 19:53
Helemaal mee eens, als je ziet wat weg is gegaan en wat er voor terug is gekomen dan is het wel een goede transferwindow.
Nu nog een CV, wellicht die RB van twente en wellicht de verkoop van kruiver? nog en dan is het een van de betere windows in de laatste jaren.
Mits Schenten en Mensah een goed seizoen draaien, waar Mensah het tot nu toe prima doet. Daarnaast nog hopen dat Sleegers ook nog een mooie rol van betekenis kan hebben dit seizoen
Marsman en van den Berg overtuigen tot nu toe mij genoeg dat het goede aanwisten zijn.
Dorenbosch in het midden van de verdediging die doorschuift naar 6 in omschakeling, ben ik ook meer dan tevreden over wanneer hij op die plaats speelt. Als "vaste" 6 moeten we nog zien.
Khaldi en Bentoumi zijn nog vraagtekens omdat ze (nog) niet gespeeld hebben.
Muller verkopen was ook een meer dan goede zet, die paste gewoon niet in het huidige systeem.
Dat je Lajud en Leijten kwijt bent, dan ga je al flink vooruit natuurlijk.
BLij dat ze Takidine, Griffiths (ondanks zijn af en toe goede acties) niet verlengd hebben.
Enige wat ik wel jammer vindt, Breij, ondanks zijn "moodswings" zou je wel denken dat dit systeem ook goed bij hem zou passen. Daar was ik in het begin wel erg nieuwschierig na.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid