Nike01
Roda7United , los van de contractuele afwikkeling van Lajud want die details kennen we niet. We mogen toch concluderen dat Servais en Co het deze transferzomer anders aangepakt hebben dan de afgelopen jaren.

Met een middelmatig budget is er toch in mijn ogen veel sterkere selectie samengesteld dan afgelopen seizoenen.

Spelers als Mensah en Schenten zijn dan weliswaar jong en gehuurd maar hebben toch al op een heel ander niveau geacteerd waardoor de kans groter is dat het voor roda goede aanwinsten zijn.

Sleegers is een gelouterde aanvaller die een goede connectie heeft met de trainer en al bewezen heeft belangrijk te kunnen zijn op dit niveau.

Bentoumi en khaldi zijn spelers die op basis van statistieken potentie hebben. Hoe dat uitpakt weet je nooit maar ik ben blij dat de club eindelijk eens wat avontuurlijkere spelers aan zich gebonden heeft.

Vd Berg en Marsman zijn eveneens spelers die nog voldoende groeimogelijkheden hebben

Daarnaast lijkt het erop dat Nisbet blijft en dat is voor dit roda gewoon een onmisbare schakel.

In mijn ogen is de selectie sterker dan vorig jaar en ook kwalitatief breder.

Leijten en Lajud hadden geen zicht meer op speeltijd en zijn dan nu ontbonden. Normaal gesproken is het ontbinden altijd goedkoper dan een heel seizoen door betalen.

Het enige wat in mijn ogen de selectie echt nog zou versterken is een centrale verdediger met snelheid en body dus ik hoop dat dat nog toegevoegd kan worden de komende uren.

wo 2 september 2026 om 19:53 - 2 september 2026 om 19:53 # 422663
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement