Z12
Herman schreef:
Z12 schreef:
Herman schreef:
[quote]419406[/quote] Gek, dat ze Ould-Chikh een paar jaar geleden wél konden halen. Huur of koop is mij eender. Als hij maar bij ons op het veld staat en leuke dingen laat zien. Het "kunnen wij... Lees het volledige bericht hier
7 augustus 2026 om 15:50
Jij schrijft: "Wees toch creatief". Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo simpel is het niet. Misschien heeft Servais zo'n creatieve speler benaderd, maar heeft deze zich bedankt voor de interesse, juist omdat Roda... Lees het volledige bericht hier
7 augustus 2026 om 16:01
"Misschien heeft Servais zo'n creatieve speler benaderd, maar heeft deze zich bedankt voor de interesse" Bestaat er dan maar 1 van dat soort? Waarom halen de kleine clubs in het westen van het land... Lees het volledige bericht hier
7 augustus 2026 om 16:11

"Waarom halen de kleine clubs in het westen van het land zulke spelers bij de vleet?" Overdrijven is ook een kunst. Wie is dan bijv. de "Hadouir" bij Telstar? Ik zou het niet weten. Dat kaliber had en heeft Telstar nog steeds niet.

Verder is het gewoon zo dat de Randstad bij spelers veel meer in trek is dan bijv. Zuid-Limburg. De geografische ligging zal gegarandeerd bij menige speler (niet iedereen) ook een rol spelen. En dan hebben de door jouw genoemde clubs een voordeel t.o.v. Roda. Dat kun je een drogreden noemen, maar het speelt wel degelijk een rol. Tenzij Roda een veel beter salaris kan bieden t.o.v. die clubs, want een goed gevulde portemonnee speelt nog altijd de belangrijkste rol bij heel veel spelers. Maar dat zal vrijwel zeker niet het geval zijn.

En wat Sleegers betreft, hecht ik toch meer waarde aan de visie van Penders dan welke prikborder hier dan ook. Als Penders het niet in hem zou zien zitten, dan had hij gegarandeerd niet meer hoeven terug te keren op het trainingsveld bij Roda.
vr 7 augustus 2026 om 16:33 - 7 augustus 2026 om 16:33 # 419414
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement