Z12 schreef:Herman schreef:Jij schrijft: "Wees toch creatief". Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo simpel is het niet. Misschien heeft Servais zo'n creatieve speler benaderd, maar heeft deze zich bedankt voor de interesse, juist omdat Roda... Lees het volledige bericht hierZ12 schreef:Gek, dat ze Ould-Chikh een paar jaar geleden wél konden halen. Huur of koop is mij eender. Als hij maar bij ons op het veld staat en leuke dingen laat zien. Het "kunnen wij... Lees het volledige bericht hier
[quote]419331[/quote] Dan zul je bedrogen uitkomen, want Roda heeft niet de financiële middelen om spelers van het kaliber Ould-Chikh of Hadouir te halen. Nu niet, volgend seizoen niet en nog lang niet. De enige mogelijkheid... Lees het volledige bericht hier7 augustus 2026 om 15:367 augustus 2026 om 15:507 augustus 2026 om 16:01
"Misschien heeft Servais zo'n creatieve speler benaderd, maar heeft deze zich bedankt voor de interesse"
Bestaat er dan maar 1 van dat soort? Waarom halen de kleine clubs in het westen van het land zulke spelers bij de vleet? Telstar, Excelsior etc. deden dat ook al in de KKD en niet pas nu. En die hadden toen ook nooit een top-budget.
"Wie zegt niet dat Sleegers die beoogde creatieve speler is"
Ik wil die jongen niet tekort doen. Maar zijn goede jaren liggen al behoorlijk lang terug. Ik heb mijn twijfels. En voordat je iemand puur alleen haalt om iemand te halen, kun je naar mijn (persoonlijke) smaak beter ook dat geld sparen. Dan kun je misschien een jaar later het bespaarde bedrag inzetten op een betere speler.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid