Herman schreef:Z12 schreef:Gek, dat ze Ould-Chikh een paar jaar geleden wél konden halen. Huur of koop is mij eender. Als hij maar bij ons op het veld staat en leuke dingen laat zien. Het "kunnen wij... Lees het volledige bericht hierHerman schreef:Dan zul je bedrogen uitkomen, want Roda heeft niet de financiële middelen om spelers van het kaliber Ould-Chikh of Hadouir te halen. Nu niet, volgend seizoen niet en nog lang niet. De enige mogelijkheid... Lees het volledige bericht hier
[quote]419329[/quote] Is niet zuur bedoeld. Ik zie hem echter niet als iemand met de creativiteit van Ouaissa of Ould-Chikh. Of zoals hieronder aan Hadouir gememoreerd wordt. En mopperen in het voorjaar??? Ik mopper liever helemaal niet.6 augustus 2026 om 19:177 augustus 2026 om 15:367 augustus 2026 om 15:50
Jij schrijft: "Wees toch creatief". Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo simpel is het niet. Misschien heeft Servais zo'n creatieve speler benaderd, maar heeft deze zich bedankt voor de interesse, juist omdat Roda niet aan zijn financiële eisen kan voldoen. Daar zullen we nooit achter komen, omdat daarover geen mededelingen naar buiten toe worden gedaan. Wie zegt niet dat Sleegers die beoogde creatieve speler is. Penders kent hem veel beter dan wie van ons en kennelijk wilt Penders hem graag erbij hebben. Dat zal niet voor niets zijn.
Vandaag staat in het AD dat Roda qua spelersbudget een heel stuk minder heeft te besteden dan andere clubs (zeker t.o.v. de degradanten). Het is derhalve niet te verwachten dat Roda zal meestrijden om de bovenste plekken, aldus het AD.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid