Herman schreef:Hutch schreef:Is niet zuur bedoeld. Ik zie hem echter niet als iemand met de creativiteit van Ouaissa of Ould-Chikh. Of zoals hieronder aan Hadouir gememoreerd wordt. En mopperen in het voorjaar??? Ik mopper liever helemaal niet.Herman schreef:Deze jongen komt op voorspraak van de trainer, die 'm een stukje beter kent dan wij. Los daarvan, verdient 'ie een wat warmer welkom dan jouw zurige bericht. Geeft het eens een kans. Wordt het niks is het voorjaar vroeg zat om te mopperen.
Joey Sleegers is leuk en aardig, maar ik hoop toch echt, dat Roda een heel ander kaliber op het oog heeft.6 augustus 2026 om 18:546 augustus 2026 om 19:126 augustus 2026 om 19:17
Dan zul je bedrogen uitkomen, want Roda heeft niet de financiƫle middelen om spelers van het kaliber Ould-Chikh of Hadouir te halen. Nu niet, volgend seizoen niet en nog lang niet. De enige mogelijkheid is een verkoop van Ouaissa tegen een "aardige" verkoopsom. Dan kun je voor KKD-begrippen heel misschien 1 "topspeler" halen. Is dat niet het geval, zal Roda zelf nooit in staat zijn zo'n type speler te halen. Dat is voorgoed verleden tijd!
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid