Z12
Herman schreef:
Hutch schreef:
Herman schreef:
Joey Sleegers is leuk en aardig, maar ik hoop toch echt, dat Roda een heel ander kaliber op het oog heeft.
6 augustus 2026 om 18:54
Deze jongen komt op voorspraak van de trainer, die 'm een stukje beter kent dan wij. Los daarvan, verdient 'ie een wat warmer welkom dan jouw zurige bericht. Geeft het eens een kans. Wordt het niks is het voorjaar vroeg zat om te mopperen.
6 augustus 2026 om 19:12
Is niet zuur bedoeld. Ik zie hem echter niet als iemand met de creativiteit van Ouaissa of Ould-Chikh. Of zoals hieronder aan Hadouir gememoreerd wordt. En mopperen in het voorjaar??? Ik mopper liever helemaal niet.
6 augustus 2026 om 19:17

Dan zul je bedrogen uitkomen, want Roda heeft niet de financiƫle middelen om spelers van het kaliber Ould-Chikh of Hadouir te halen. Nu niet, volgend seizoen niet en nog lang niet. De enige mogelijkheid is een verkoop van Ouaissa tegen een "aardige" verkoopsom. Dan kun je voor KKD-begrippen heel misschien 1 "topspeler" halen. Is dat niet het geval, zal Roda zelf nooit in staat zijn zo'n type speler te halen. Dat is voorgoed verleden tijd!
vr 7 augustus 2026 om 15:36 - 7 augustus 2026 om 15:36 # 419406
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement