TheBaser87 schreef:Kevin87 schreef:erg dramatische kop inderdaad, bedankt voor het delen Kevin87 fckip ik beoordeel vooral de sensatiekop van het AD en het feit dat we nog nooit iets opvallends van Telgenkamp gehoord hebben. En dat hoeft... Lees het volledige bericht hier
Hey is komkomertijd bij het ad Meneer doet niet meer dan een open solicitatie in de hoop dat een topclub die hem niet kent aanneemt. Keeperstrainer Dennis Telgenkamp doet open sollicitatie op LinkedIn Gezocht: club... Lees het volledige bericht hier7 mei 2025 om 12:007 mei 2025 om 21:10
“Onze relatief nietszeggende keeperstrainer met een bierbuik heeft blijkbaar revolutionaire ideeën die de voetballerij op zijn grondvesten zal laten schudden:)”
Heel aardig inderdaad met een vleugje bodyshaming. Dat vind ik behoorlijk triest. Zie ik wel vaker hier over vertrekkende mensen, gewoon jammer. Daar spreek ik je op aan en dan zie jij het als een persoonlijke aanval? Dat gezegde is in dit geval vooral op jou van toepassing. En het gaat tegenwoordig vooral fout als mensen op basis van een sensatiekop al oordelen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid