Kevin87 schreef:erg dramatische kop inderdaad, bedankt voor het delen Kevin87
Hey is komkomertijd bij het ad Meneer doet niet meer dan een open solicitatie in de hoop dat een topclub die hem niet kent aanneemt. Keeperstrainer Dennis Telgenkamp doet open sollicitatie op LinkedIn Gezocht: club... Lees het volledige bericht hier7 mei 2025 om 12:00
fckip ik beoordeel vooral de sensatiekop van het AD en het feit dat we nog nooit iets opvallends van Telgenkamp gehoord hebben. En dat hoeft ook niet van een keeperstrainer.
Het feit dat hij wat overgewicht heeft benoem ik omdat dit van Telgenkamp tot Koeman en van Veendorp tot Jeroen Verhoeven (heeft het wel tot Ajax geschopt)gewoon vreemd is bij een sportman. Ik oordeel nergens over hoe hij zijn werk doet.
Moet je je overal mee bemoeien middels dit soort reacties? Kun je echt alleen reageren met persoonlijke aanvallen en tegenargumenten gebaseerd op je eigen aannames? Als dat werkelijk zo is laat ik je vanaf nu gewoon links liggen hoor, maar ik hoop toch dat ik je hoger in mag schatten.
Ik vraag iemand om het hele artikel te delen omdat ik een kop opvallend vind en ik krijg van jou een bak azijn over me heen. Over negativisme en vervelende mannetjes gesproken :)
Heb je inmiddels dat spreekwoord met die pot en die ketel opgezocht?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid