Kevin87
Hey is komkomertijd bij het ad
Meneer doet niet meer dan een open solicitatie in de hoop dat een topclub die hem niet kent aanneemt.

Keeperstrainer Dennis Telgenkamp doet open sollicitatie op LinkedIn
Gezocht: club in het betaald voetbal. De binnenkort werkloze keeperstrainer Dennis Telgenkamp (37) uit Wierden doet een opmerkelijke oproep op LinkedIn. „Ik wil zoveel mogelijk mensen in voetbalwereld wakker schudden.”

Ralph Blijlevens 07-05-25, 09:00

Nog één wedstrijd en dan is het werk klaar van Dennis Telgenkamp bij Roda JC. Aan het eind van dit seizoen is de keeperstrainer uit Wierden werkloos, zijn contract bij de eerstedivisionist uit Kerkrade loopt af. En wat dan?

Telgenkamp, voormalig doelman van onder meer Heracles Almelo, SC Cambuur en FC Emmen, heeft nog geen nieuwe club voor volgend seizoen. Zijn zaakwaarnemer is al bezig, maar de 37-jarige Wierdenaar helpt hem een handje.

‘Mooie uitdaging’
Op het zakelijke socialemediaplatform LinkedIn heeft Telgenkamp een open sollicitatie geplaatst. ‘Op zoek naar een mooie uitdaging als keeperstrainer in het betaald voetbal’, staat erboven.

Létterlijk het beste cadeau
voor Moederdag
bgBestel nu
„Ik ben al wel links en rechts bezig, maar je wilt natuurlijk dat er nog meer reuring op de markt komt. Natuurlijk is het ons kent ons in de voetbalwereld en lopen er allerlei lijntjes, maar ik denk niet dat iedereen zal weten dat mijn contract bij Roda afloopt. Ik probeer dan ook de rest van die wereld wakker te schudden. Er hoeft er maar één bij te zitten waarvan je denkt: dat is wel interessant.”

Een wanhoopskreet is volgens Telgenkamp de oproep op LinkedIn zeker niet. „Nee, dat is veel te zwaar aangezet. Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen het weten dat ik beschikbaar ben voor keeperswerk
wo 7 mei 2025 om 12:00 - 7 mei 2025 om 12:00 # 374995
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement