Roda7United
Dieter schreef:
Roda7United schreef:
Dieter schreef:
[quote]373275[/quote] Ik zou jou toch eens willen adviseren om af en toe eens uit die geelzwarte tunnel te komen, en die oogkleppen af te zetten, zie je misschien ook eens wat dr daadwerkelijk gebeurt.
21 april 2025 om 16:10
Je had 2 seizoenen terug een dramatisch seizoen, vorig jaar een top seizoen met helaas ongunstige afloop, dit seizoen weer een klote seizoen. Je kan als een verwend kind je onvrede blijven spuwen, elke... Lees het volledige bericht hier
21 april 2025 om 16:45
Aan dit soort prikkers kan ik me echt doodergeren, gasten zoals jij die als een struisvogel de kop in het zand blijven steken. ‘Hopen’ dat het volgende seizoen weer niet zo ene wordt als... Lees het volledige bericht hier
21 april 2025 om 17:07

Haha dat jij je daaraan kan ergeren kan ik me goed voorstellen. Jij bent namelijk al wekenlang dag in dag uit gefrustreerd. Dan ben ik blij dat ik zelf wat beter met teleurstelling kan omgaan in plaats van dat je hierdoor de hele dag frustrerende teksten moet gaan typen.
Waar is mijn hoop op gebaseerd? Op vorig seizoen. Dat staat letterlijk in mijn prikker.
Het maatschappelijke deel is onze grootste sponsor geweest en heeft miljoenen opgeleverd. Maar dat is al zo vaak uitgelegd. Dan wil je het gewoon niet snappen. Over die struisvogel gesproken.

Het beleid leidt volgens jou nergens toe. Vorig seizoen heeft bewezen dat dat niet zo hoeft te zijn. Ook gaat het budget niet omlaag maar omhoog, dit heeft Jordens zelf gezegd op de supportersavond. Ook al vind je dit misschien niet leuk want dan kan je daar niet meer over zeuren.

Maar goed. Ik zou zeggen steek nog 10x hetzelfde verhaal af. Blijf je vooral kapot ergeren na de komende nederlagen die gaan komen (dat weet je nu al). Ik doe er niet aan mee en hoop op een beter volgend seizoen. Het vorige seizoen heeft namelijk bewezen dat dat ook met dit beleid kan. Dus dat het ieder jaar minder wordt is ook weer feitelijk onjuist, net zoals zoveel dingen die je zegt in je prikker. Maar het is natuurlijk vervelend als je er niet meer over kan zeuren. Nou de groeten!
ma 21 april 2025 om 17:31 - 21 april 2025 om 17:31 # 373295
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement