Dieter
Roda7United schreef:
Dieter schreef:
Roda7United schreef:
[quote]373266[/quote] Ik zou toch adviseren om de frustraties af en toe proberen binnen de perken te houden alvorens dat laatste deel van je prikker eerst te typen en ook nog eens daadwerkelijk overstag gaan om het te plaatsen. Gaat natuurlijk nergens over. Pure frustratie.
21 april 2025 om 16:02
Ik zou jou toch eens willen adviseren om af en toe eens uit die geelzwarte tunnel te komen, en die oogkleppen af te zetten, zie je misschien ook eens wat dr daadwerkelijk gebeurt.
21 april 2025 om 16:10
Je had 2 seizoenen terug een dramatisch seizoen, vorig jaar een top seizoen met helaas ongunstige afloop, dit seizoen weer een klote seizoen. Je kan als een verwend kind je onvrede blijven spuwen, elke... Lees het volledige bericht hier
21 april 2025 om 16:45

Aan dit soort prikkers kan ik me echt doodergeren, gasten zoals jij die als een struisvogel de kop in het zand blijven steken. ‘Hopen’ dat het volgende seizoen weer niet zo ene wordt als de vorige zeg je.. waar is die hoop op gebaseerd dan?? Hoop is niets meer dan uitgestelde teleurstelling, zeker in ons geval, want dit maatschappelijk gewenste beleid leidt nergens toe, in ieder geval niet op sportief gebied. Vorig seizoen zat alles mee (op de laatste speeldag na), wist je je beste spelers voor naar verluidt mooie transfersommen te verkopen, en wat is dan nu het netto resultaat geweest? Je hebt in de zomer louter ‘sjrot’ gehaald, ofwel omdat onze TD er blijkbaar toch niet zoveel van kan, ofwel omdat die met een bijkans lege beurs op pad werd gestuurd, maar waarschijnlijk gewoon een combinatie van beide. En wat is dan nu het vooruitzicht voor volgend seizoen en het seizoen daarna denk jij, gewoon ff hele simpele logica toepassend.. Deze zomer hoeven we geen mooie transferinkomsten te verwachten, of denk jij van wel? Nog minder te besteden dus. Gaan de funders om die reden extra bijleggen? Nee ook niet. Hebben we dan een andere TD of een beter scoutingsapparaat? Nee ook niet. Zijn er dan meer inkomsten vanuit sponsoren, seizoenskaartverkoop of recettes te verwachten? Nee want je speelt nog steeds KKD. Dus ik verbeter je ff: Zolang je met dit budget werkt zal de club alleen maar dalen kennen, elk seizoen zal sportief én financieel namelijk nog minder worden dan het voorgaande. Maarja wat maakt het allemaal uit he, als we maar een mooie positie in de maatschappij innemen. Ofzoiets.
ma 21 april 2025 om 17:07 - 21 april 2025 om 17:07 # 373290
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement