Dieter schreef:Roda7United schreef:Ik zou jou toch eens willen adviseren om af en toe eens uit die geelzwarte tunnel te komen, en die oogkleppen af te zetten, zie je misschien ook eens wat dr daadwerkelijk gebeurt.Klopp schreef:Ik zou toch adviseren om de frustraties af en toe proberen binnen de perken te houden alvorens dat laatste deel van je prikker eerst te typen en ook nog eens daadwerkelijk overstag gaan om het te plaatsen. Gaat natuurlijk nergens over. Pure frustratie.
Als je terugkijkt dan viel mij vooral op dat het voetbal nergens op leek. Spelers die binnen een jaar ver terugvallen en dat met een staf die zelden zo groot was. De wedstrijd tegen Vitesse... Lees het volledige bericht hier21 april 2025 om 14:1921 april 2025 om 16:0221 april 2025 om 16:10
Je had 2 seizoenen terug een dramatisch seizoen, vorig jaar een top seizoen met helaas ongunstige afloop, dit seizoen weer een klote seizoen. Je kan als een verwend kind je onvrede blijven spuwen, elke dag in herhaling blijven treden, alles is kut roepen. Of je hoopt gewoon dat het volgende seizoen weer zo ene wordt als de vorige. Zo lang je met dit budget werkt zal de club pieken en dalen kennen. Deal with it. Het enige dat wij als supporters kunnen doen is de kans op succes zo groot mogelijk te maken door de randvoorwaarden zo gunstig mogelijk te maken door aanschaf van seizoenkaarten en losse tickets. Maar dat is voor velen (vaak de grootste klagers, gezien de drukte hier tijdens wedstrijden) al te veel gevraagd. Klaag dan ook niet. Veel willen maar niks geven, bah.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid