NoahP
Dieter schreef:
Bocheser5 schreef:
TheBaser87 schreef:
Volgens mij hebben we al een gemakkelijk scorende spits in de selectie, die aan invalbeurten genoeg heeft om bijna net zo veel te scoren als Cukur ;)
15 april 2025 om 09:12
Alleen jammer dat hij totaal niet kan voetballen, dat is pijnlijk duidelijk geworden in de wedstrijd die hij in de basis mocht starten. Komt zwaar tekort op techniek, handelingssnelheid, spelinzicht en passing. Leuk dat... Lees het volledige bericht hier
15 april 2025 om 09:31
Ik vind het weer veel te kort door de bocht om Bangura af te serveren op basis van die ene wedstrijd waarin die wel in de basis mocht starten. Ik kan me die wedstrijd... Lees het volledige bericht hier
15 april 2025 om 12:51

Wat ik me hierbij vooral afvraag is of dit een gebrek of een overschot aan coaching is. Je zou zeggen als trainer kijk je naar de kwaliteiten en zwaktes van Bangura en dan is het énorm duidelijk, die jongen moet zoveel mogelijk tegen de laatste linie aan staan en veel; diep rennen (zoals tegen j-psv), duels aangaan, en zoveel mogelijk in de buurt van de goal blijven. Tegen helmond kwam Bangura inderdaad steeds in de bal, zocht hij veel de combinatie en ging hij zelfs meeverdedigen. Dit deed hij eerlijk gezegd minder slecht dan normaal, maar dit is alles wat hij juist niet moet doen. Daarentegen ging Baeten voorin de duels aan en fungeerde hij als diepe spits, terwijl je dit toch liever andersom ziet.
Ik vraag me oprecht af of Bangura daarin niet gecoacht wordt en zelf ervoor koos om zich zo terug te laten zakken, of dat Sibum en zijn staf van de spits vragen om zo te spelen. Bij Schmidt en Cukur kan ik hier nog enigszins inkomen, maar bij Sejk en Bangura zou dit ronduit bizar zijn. Helemaal mee eens dat Bangura een echte kans moet krijgen, maar daarvoor moet je hem ook in zijn kracht laten spelen en dat is als een type weghorst een hele wedstrijd sleuren, de duels aangaan, en zoveel mogelijk in en rondom de 16 zien te komen met als voordeel dat hij ook snel en explosief is waarbij hij diepte in je spel kan krijgen.
di 15 april 2025 om 14:36 - 15 april 2025 om 14:36 # 372438
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement