Bocheser5
TheBaser87 schreef:
Volgens mij hebben we al een gemakkelijk scorende spits in de selectie, die aan invalbeurten genoeg heeft om bijna net zo veel te scoren als Cukur ;)
15 april 2025 om 09:12

Alleen jammer dat hij totaal niet kan voetballen, dat is pijnlijk duidelijk geworden in de wedstrijd die hij in de basis mocht starten. Komt zwaar tekort op techniek, handelingssnelheid, spelinzicht en passing.
Leuk dat hij een paar keer heeft gescoord maar twee doelpunten horen niet eens op zijn naam te staan dus zijn statistieken vallen ook wel mee.
Als je echt iets wilt bereiken zul je iets meer ambitie moeten tonen dan het opstellen van Bangura.
Al ben ik er wel voorstander van om hem de laatste 20 minuten wat oorlog te laten maken in de 16 wanneer we achter staan, die kwaliteit heeft hij wel maar dat lukt hem bij lange na geen 90 min.
di 15 april 2025 om 09:31 - 15 april 2025 om 09:31 # 372414
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement