Bocheser5 schreef:TheBaser87 schreef:Alleen jammer dat hij totaal niet kan voetballen, dat is pijnlijk duidelijk geworden in de wedstrijd die hij in de basis mocht starten. Komt zwaar tekort op techniek, handelingssnelheid, spelinzicht en passing. Leuk dat... Lees het volledige bericht hier
Volgens mij hebben we al een gemakkelijk scorende spits in de selectie, die aan invalbeurten genoeg heeft om bijna net zo veel te scoren als Cukur ;)15 april 2025 om 09:1215 april 2025 om 09:31
Ik vind het weer veel te kort door de bocht om Bangura af te serveren op basis van die ene wedstrijd waarin die wel in de basis mocht starten. Ik kan me die wedstrijd nog goed herinneren, dat was thuis tegen Helmond Sport, en in die 60 minuten die die mocht spelen is die geen 1 keer in stelling gebracht, dat wil zeggen in of rondom de 16. Geen enkele keer.
Gevolg: hij ging zich terug laten zakken om toch nog enigszins in het spel betrokken te worden, maar als Bangura nou 1 ding niét moet doen dan is het dat, want dan komen z’n gebreken aan de oppervlakte en gaat die op gevaarlijke plekken balverlies lijden. Je moet em puur gebruiken als spits, en niet als een soort Schmidt.
Hoe dan ook, de invalbeurten die die gekregen heeft zijn er veel te weinig geweest, en de duur van die invalbeurten belachelijk kort. Wat wil je nou in 5 minuten bewerkstelligen, dan mag je blij zijn als je daarin al 1 of 2 keer de bal geraakt hebt. Als je hem echt goed en fair wilt kunnen beoordelen dan stel je em eens 5 of 10 achter elkaar op, en dan haal je hem niet na een uur al eruit. Pas dan kunnen we een eerlijke vergelijking met Cukur maken, die al 30+ wedstrijden het onvoorwaardelijke vertrouwen krijgt (en dat nauwelijks heeft terugbetaald).
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid