Sonsane
Roda7United schreef:
StefanRaets schreef:
Roda7United schreef:
[quote]372042[/quote] Op basis waarvan is Bouchouari ‘los’? Ik kijk nooit wedstrijden van hem. Maar het enige dat ik kan zien is dat hij niet scoort en geen assists geeft. Maar dat is natuurlijk niet alles.... Lees het volledige bericht hier
10 april 2025 om 18:19
Zal niet doen alsof ik alles van hun zie, maar m'n manager is die-hard Saint Etienne en is er geboren en getogen. Dat is de enige reden dat ik het echt meekrijg op wekelijkse... Lees het volledige bericht hier
10 april 2025 om 18:47
Dat ze niet voor de goal komen is mede zijn verantwoordelijkheid als cm zijnde. Dat is vrij gek als je blijkbaar zo een goede cm hebt. Maar goed, let’s see.
10 april 2025 om 18:58

In zijn laatste seizoen bij Ajax had Frenkie de Jong 3 goals en 4 assists in 52 wedstrijden bij Ajax. Niet veel, maar vrijwel iedere aanval begon wel bij hem. Niet dat ik hen qua niveau wil vergelijken, maar goals en assists zeggen niet veel voor dit soort spelers die hun werk veel lager op het veld doen. De Jong speelde dan ook nog bij een topclub die vaak overwicht heeft, terwijl Bouchouari bij een degradatiekandidaat speelt.
do 10 april 2025 om 19:44 - 10 april 2025 om 19:44 # 372052
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement