Roda7United schreef:StefanRaets schreef:Op basis waarvan is Bouchouari ‘los’? Ik kijk nooit wedstrijden van hem. Maar het enige dat ik kan zien is dat hij niet scoort en geen assists geeft. Maar dat is natuurlijk niet alles.... Lees het volledige bericht hierAllesKumpWeerGood schreef:Als Vente er nog 3 tot 5 in weet te leggen ga je die wel voor 2.5-3 miljoen kunnen slijten als Hibernian zijnde. Parrott kostte 4 miljoen, Strand Larsen zelfs 12 en Mattson van... Lees het volledige bericht hier
Hibernian lijkt inderdaad aan te sturen op een verkoop van Vente. Maar wij verkochten hem al voor nagenoeg 1 miljoen. Dus verwacht misschien 1 ton ofzo. Bouchouari ander verhaal heeft een transferwaarde van 5 mil. Dus kan Roda nog een paar ton opleveren. Verder komen daar bovenop nog Oude Kotte + Sibum. De schade kan nog meevallen.10 april 2025 om 17:1110 april 2025 om 17:3910 april 2025 om 18:19
Zal niet doen alsof ik alles van hun zie, maar m'n manager is die-hard Saint Etienne en is er geboren en getogen.
Dat is de enige reden dat ik het echt meekrijg op wekelijkse basis.
Schijnt een enorme mentaliteitsverandering doorgemaakt te hebben, want hij hield inderdaad veelal de bank warm.
Het probleem was dat hij als spelverdeler / offensief voor L1-begrippen wel een echte Xavi kon zijn, maar dan iedere keer z'n man liet lopen en geen defensieve arbeid verrichtte.
Die knop is naar het schijnt begin dit seizoen omgegaan en nu is het echt een sleutelspeler geworden in dat team, maar het is wel een ontzettend wankel team.
Hij scoort inderdaad niet, maar die hele ploeg komt niet voor de goal. Ze hebben pas 28 goals dit seizoen gemaakt en hij heeft niet de lengte om eens een kopgoal mee te pikken bij een corner ofzo. Het gaat er in ieder geval heel erg van afhangen of ze erin blijven, want lekker in vorm zijn ze niet de laatste weken.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid