Roda7United
StefanRaets schreef:
AllesKumpWeerGood schreef:
Hibernian lijkt inderdaad aan te sturen op een verkoop van Vente. Maar wij verkochten hem al voor nagenoeg 1 miljoen. Dus verwacht misschien 1 ton ofzo. Bouchouari ander verhaal heeft een transferwaarde van 5 mil. Dus kan Roda nog een paar ton opleveren. Verder komen daar bovenop nog Oude Kotte + Sibum. De schade kan nog meevallen.
10 april 2025 om 17:11
Als Vente er nog 3 tot 5 in weet te leggen ga je die wel voor 2.5-3 miljoen kunnen slijten als Hibernian zijnde. Parrott kostte 4 miljoen, Strand Larsen zelfs 12 en Mattson van... Lees het volledige bericht hier
10 april 2025 om 17:39

Op basis waarvan is Bouchouari ‘los’? Ik kijk nooit wedstrijden van hem. Maar het enige dat ik kan zien is dat hij niet scoort en geen assists geeft. Maar dat is natuurlijk niet alles. Het is dan ook een oprechte vraag.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel miljoenen voor Benji gaat betalen. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, want nogmaals ik kijk zijn wedstrijden niet. Maar een niet scorende en niet assist gevende middenvelder met nog 1 jaar contract bij een club dat tegen degradatie speelt is nou geen ideaal profiel in eerste instantie. Ik denk dat ze sowieso degraderen trouwens. 4 punten achter (op een play-off plek) met nog maar 6 wedstrijden, een slecht doelsaldo en tevens een moeilijk programma met de nummer 3, 4, 5, en 8 nog voor de boeg.
do 10 april 2025 om 18:19 - 10 april 2025 om 18:19 # 372043
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement