Roda7United schreef:Hutch schreef:Als je je Roda supporters bril afzet, vind je dat dan nog steeds een reƫle gedachte? Sibum die een Eredivisieclub afzegt om zich bij Roda te revancheren, wederom met waarschijnlijk om en nabij hetzelfde... Lees het volledige bericht hierRoda7United schreef:Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou... Lees het volledige bericht hier
[quote]371202[/quote] Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.2 april 2025 om 20:252 april 2025 om 20:562 april 2025 om 21:17
Goed verhaal. Maar voor Jordens gold hetzelfde. En die koos anders.
Het is ook niet levenslang: het is een contract dat je bij je volle verstand hebt getekend uitdienen. En wat is Sibum - 42? Het was niet bepaald nu of nooit.
Een voorbehoud wil ik wel maken en dat is als er sprake is van een scenariootje Benjamin van Leer. Die was vastbesloten te vertrekken maar gunde de club nog een paar ton bij een overstap naar Ajax en tekende een contractje voor de vorm. Als dat ook hier zo van beide kanten is ingestoken is zeg ik niks.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid