Roda7United
Hutch schreef:
Roda7United schreef:
Hutch schreef:
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.
2 april 2025 om 18:51
Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.
2 april 2025 om 20:25
Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook. Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou... Lees het volledige bericht hier
2 april 2025 om 20:56

Als je je Roda supporters bril afzet, vind je dat dan nog steeds een reële gedachte? Sibum die een Eredivisieclub afzegt om zich bij Roda te revancheren, wederom met waarschijnlijk om en nabij hetzelfde budget. Met het risico op weer een middenmoot plek en nooit meer een kans in de Eredivisie. Yeah right… als ik familie van Sibum was zou ik pislink worden (bij wijze van spreken). Je kan jezelf en je gezin verdomme financieel onafhankelijk gaan maken wanneer je op je 42e al coach bent in de Eredivisie. Huis afbetalen, kids kunnen gaan studeren zonder studieschuld, nooit meer op geld hoeven te letten… en ook nog eens werken dicht bij huis. Maar jij zou je liever gaan revancheren voor een club die niet eens in je hart zit. Dat geeft blijk van weinig inlevingsvermogen.
wo 2 april 2025 om 21:17 - 2 april 2025 om 21:17 # 371212
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement