Roda7United schreef:Hutch schreef:Wat dacht jij dan, dat die eeuwig zou blijven? Haha. Nog zo een seizoen en hij kon het jaar erop naar Helmond.
Bas Sibum vertrekt. De man die ons Roda-supporters de maat nam na het play-off duel met NAC vorig seizoen omdat we onze teleurstelling niet de baas waren neemt nu zelf de benen bij tegenvallende resultaten. Het valt me toch wat van 'm tegen. Maar goed, het is 'modern football'. Alleen fans zijn loyaal. Alle anderen wachten gewoon op een passerende trein. Dat blijkt maar weer.2 april 2025 om 18:512 april 2025 om 20:25
Pff, er is een midden tussen 'nu vertrekken' en 'eeuwig blijven'. Een vrij breed midden ook.
Ik had gedacht dat dit seizoen 'm zijn eer te na zou zijn en dat hij zich zou willen revancheren met een fitte, versterkte selectie. En daartoe had ik 'm ook wel in staat geacht. Ik vind het een goede coach.
Jordens Peters had de kans te vertrekken maar is gebleven omdat hij vond dat zijn klus niet af was, Sibum trekt aan zijn stutten. Dat recht heeft hij naturlijk, maar het valt me wat tegen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid