KampfenundSiegen
Kaalheideroosje schreef:
StefanRaets schreef:
Hutch schreef:
Dat AZ. Jaloersmakend. En er is geen enkele andere aanwijsbare reden voor het succes dan solide technisch beleid.
6 maart 2025 om 19:43
Breek me de bek niet open. Al jaren het voorbeeld waar ik van droom als ik aan Roda denk. Ploeg die technisch failliet was en bijna niet meer bestond na het DSB-debacle in 2009.... Lees het volledige bericht hier
6 maart 2025 om 19:48
Helemaal mee eens. Bij Roda kan een bloeiende jeugdopleiding ook. Die slappe excuses dat we zoveel concurrentie hebben van PSV en Genk slaan helemaal nergens op. We hebben zoveel concurrentie omdat we het zelf... Lees het volledige bericht hier
7 maart 2025 om 09:37

Ik ben het eens met de stelling dat onze jeugdopleiding onze beste kans op groei is. Kijk om ons een, welke clubs in onze omgeving zijn volledig gericht op jeugd? Bijna geen. Daar liggen simpelweg kansen. En ja misschien heb je niet de beste budgetten, maar met de beste faciliteiten en omgeving om te groeien haal je wel jongens over de streep om te komen of blijven. Wat lastig blijft, is dat het denken op lange termijn is. Iets wat hier vaak niet goed valt...
vr 7 maart 2025 om 09:43 - 7 maart 2025 om 09:43 # 368246
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement