StefanRaets
Hutch schreef:
Dat AZ. Jaloersmakend. En er is geen enkele andere aanwijsbare reden voor het succes dan solide technisch beleid.
6 maart 2025 om 19:43

Breek me de bek niet open. Al jaren het voorbeeld waar ik van droom als ik aan Roda denk.

Ploeg die technisch failliet was en bijna niet meer bestond na het DSB-debacle in 2009.
Toen vol op de jeugd gaan inzetten en nu zijn ze de Youth League ploeg van Europa:
Het voortbestaan van de club hing aan een zijden draadje, waarna werd gekozen om volop in te zetten op de eigen jeugd. "Overal binnen de club werd bezuinigd, maar in de opleiding werd juist bewust geïnvesteerd. Want dit nooit meer, dachten we na al die perikelen. AZ moest weer een gezonde club worden, op eigen kracht kunnen varen."

En over achterland hoeven we het al helemaal niet te hebben.
Liggen 50 kilometer boven Amsterdam en moeten met de grootste ploeg van Nederland concurreren.
Ook nog Volendam in de buurt die met regelmaat Eredivisie spelen.
Echt het voorbeeld dat je met enkel goed beleid de beste subtopper van Nederland kunt zijn en blijven.
do 6 maart 2025 om 19:48 - 6 maart 2025 om 19:48 # 368201
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement