Batistuta
Socio schreef:
Roda7United schreef:
Socio Fijn dat je het zo sportief oppakt. Echter: als het goed gaat is het geluk en als het slecht gaat ligt het aan de instelling? Ik vind dat echt te krom voor woorden. De... Lees het volledige bericht hier
5 maart 2025 om 17:40
ik gooi het bijltje er nog niet bij neer. Ga alleen komende vrijdag niet. Gewoon ff totaal geen zin in. Volgend seizoen ga ik in ieder geval niet meer blind verlengen! Onze trouwe achterban... Lees het volledige bericht hier
5 maart 2025 om 18:03

Je hebt volkomen gelijk, jij bent helemaal niet verplicht om naar het stadion te komen en je bent de club niks verschuldigd.

Voetbal is entertainment, mensen willen vermaakt worden. Als de club dat al lange tijd niet meer kan bieden, dan is het logisch dat veel mensen afhaken. Waarom zou je voor iets betalen en er tijd in steken als je er geen plezier meer uit haalt? Er zijn tegenwoordig zoveel alternatieve opties voor vermaak dat mensen sneller afhaken. En daar is niks mis mee, want het zou de club een extra prikkel moeten geven om te zorgen dat mensen vermaakt worden.

Kortom, de club zal haar stinkende best moeten doen om mensen zoals jij met attractief voetbal én een goede sfeer weer naar het stadion te lokken. Het is dus aan de club en niet aan jou. Jij hoeft je niet te verantwoorden voor je beslissing om vrijdag over te slaan, want jouw keuze is heel goed te begrijpen en velen maken dezelfde keuze.
wo 5 maart 2025 om 22:33 - 5 maart 2025 om 22:33 # 368148
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement