Socio
Roda7United schreef:
Socio Fijn dat je het zo sportief oppakt. Echter: als het goed gaat is het geluk en als het slecht gaat ligt het aan de instelling? Ik vind dat echt te krom voor woorden. De... Lees het volledige bericht hier
5 maart 2025 om 17:40
ik gooi het bijltje er nog niet bij neer. Ga alleen komende vrijdag niet. Gewoon ff totaal geen zin in. Volgend seizoen ga ik in ieder geval niet meer blind verlengen!
Onze trouwe achterban is wat er vrijdag zitten. 4000-5000.
Ik ga niet alleen voor het voetbal maar ook voor sfeer en beleving en die is er nu al het hele seizoen niet. En dat ligt niet aan ons, de supporters!
Indirect natuurlijk wel want het zijn er te weinig in een te groot stadion.
Maar supporters moet je wel iets bieden.

Stel je hebt geen SCC en je kocht de laatste thuiswedstrijd met je 2 zonen kaartjes voor West. Dan was je met ieder een drankje zo’n €75 kwijt. En wat had je dan gezien?

We liggen nog steeds aan het infuus, worden netjes in leven gehouden door de funders maar worden niet beter!

Ik heb geen zin meer daar nog 10jr op te moeten wachten.
wo 5 maart 2025 om 18:03 - 5 maart 2025 om 18:03 # 368140
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement