Roda7United
Socio

Fijn dat je het zo sportief oppakt.

Echter: als het goed gaat is het geluk en als het slecht gaat ligt het aan de instelling? Ik vind dat echt te krom voor woorden. De waarheid ligt in het midden. Zeker was er vorig jaar geluk, maar niet volledig. En dit jaar ook veel pech, maar natuurlijk ook niet volledig.

Je zegt ‘Dit jaar schrijven we weer rode cijfers waardoor ons perspectief blijft wat het nu is.’ en daar draag je zelf aan bij door thuis te blijven. Clubs met een trouwe achterban komen altijd weer bovendrijven, mede door de daarmee gepaard gaande financiële inkomsten. Ik ben er van overtuigd dat Roda er bovenop komt. En als ik nu weg blijf kan ik mezelf dan niet recht in de spiegel aankijken.

Ik ben hier zeker niet om jou te zeggen wat je moet doen, maar ik vind het wel uiterst teleurstellend. Van jou had ik als laatste verwacht dat je het bijltje erbij neer zou gooien. Zeker als je zoals gezegd als club maar 2 punten achter staat op de doelstelling.
wo 5 maart 2025 om 17:40 - 5 maart 2025 om 17:40 # 368137
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement