NoahP
verweg schreef:
Alli schreef:
Even het programma bekeken van onze "concurrentie" de komende 2 wedstrijden. Huidige stand 6. De Graafschap. 43 pnt 7. Den Bosch. 43 pnt 8. Emmen. 41 pnt 11 Roda. 38 pnt Plekken 5 tm 1... Lees het volledige bericht hier
25 februari 2025 om 02:40
Eens ben ik het met jou dat ons Seizoen feitelijk voorbij is. Halen van de Play-offs zou leuk zijn, maar is langzaam niet meer realistisch. De vergelijking met vorig jaar zie ik niet. Er... Lees het volledige bericht hier
26 februari 2025 om 08:19

Met wat je nu aangeeft te willen zien zou dit de (meest waarschijnlijke) opstelling worden:

Steins
Kruiver - Beerten - Timmermans - Kother
Schwirten - Leijten
Peters
Breij - Cukur - Griffith

Kunt natuurlijk Doulashi achterin zetten, beerten doorschuiven en Peters eruit, maar veel andere mogelijkheden zie ik niet direct. Kunt dan nog Boti de kans geven ipv Kother en/of El Meliani ipv Kruiver maar dan heb je het wel zowat gehad denk ik. Hopelijk gaat de O-21 met de nieuwe aanwinsten wat beter presteren en kan een Safouane Karim, Maiorano, of iemand anders snel een stap maken richting het eerste maar hier zul je het mee moeten doen. Moet eerlijk zeggen, hoe mooi het idee ook klinkt om het alleen met spelers te doen die je volgend seizoen nog hebt en aanvullen met jeugd, als we zondag met deze opstelling beginnen ben ik blij dat ik dan waarschijnlijk al de nodige drankjes op heb voor de wedstrijd begint.
wo 26 februari 2025 om 13:17 - 26 februari 2025 om 13:17 # 367699
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement