verweg
Alli schreef:
Even het programma bekeken van onze "concurrentie" de komende 2 wedstrijden. Huidige stand 6. De Graafschap. 43 pnt 7. Den Bosch. 43 pnt 8. Emmen. 41 pnt 11 Roda. 38 pnt Plekken 5 tm 1... Lees het volledige bericht hier
25 februari 2025 om 02:40

Eens ben ik het met jou dat ons Seizoen feitelijk voorbij is. Halen van de Play-offs zou leuk zijn, maar is langzaam niet meer realistisch.

De vergelijking met vorig jaar zie ik niet. Er zijn de Facto geen spelers van vorig jaar over. Bouwen zoals dat in het verleden gebeurde, past niet meer in de tijd. In de Zomer haal je een elftal bij elkaar voor het nieuwe jaar, ieder jaar staat daardoor op zich.

Of je moet daadwerkelijk gaan werken met "eigen jeugd". Daaronder versta ik niet jongens uit Alkmaar en Zeist, maar lokale jeugd.

Voor de rest van het seizoen: Alleen spelers met een doorlopend contract, huurspelers waar je de wens tot Koop/overname hebt, en jeugdspelers.
Wat boeit het of je de rest van de wedstrijden 0-1 verliest of er met 0- 5 af gaat. Misschien is er in de jeugd wel een nieuwe Bouchairi of Ouaissa, misschien loopt het wel als Bangura 5 wedstrijden achter elkaar in de basis start.

Loopt het niet, zie je geen ontwikkeling, dan weet je dat je afscheid neemt van die jongens. Je bent in ieder geval niet spelers voor een andere club aan het trainen.

En ik kijk ook wel als we met 0 -5 verliezen. Staan daar onze eigen jeugdspelers, ben ik ook veel minder kritisch dan als daar akteuren staan welke we gehuurd of gekocht hebben.
wo 26 februari 2025 om 08:19 - 26 februari 2025 om 08:19 # 367692
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement