Zuid12
begrijp ik niet. jij bent al aan het huilen als erover gedacht wordt om ouderen even uit een stadion te weren, en nu zou je ff de randstad in een lockdown duwen? ja, zuid12, ik blijf ook bij mijn mening van dat griepje. veel meer stelt het gewoon niet voor. dit virus kun je zelfs uitschakelen zonder vaccin. heb jij met de griep al eens meegemaakt dat de horeca dicht moest? dat er geen publiek meer mocht komen bij voetbalwedstrijden? dat een compleet land plat moest voor de griep? vertel eens zuid12, waar zijn die griepdoden gebleven van de vorige periode? er waren dus helemaal geen griepdoden afgelopen winter? is toch raar of niet? 56% van de besmettingen vinden thuis plaats. 56% zuid12. en wat gaan de geleerden doen? ze gaan de horeca om 6 uur dichtgooien. ze gaan het amateurvoetbal plat leggen? heeft dat zin? natuurlijk niet zolang je die scholen openhoudt. want daardoor heb je allemaal die thuisbesmettingen. gewoon ff logisch nadenken, al is dat moeilijk voor sommigen. een kind wordt zeer zelden ziek van het corona virus. maar dat virus boeit het vrij weinig of die in een kind terecht is gekomen of in een volwassenen. dat virus gaat niet dood. die vermenigvuldigd zich gewoon in zo'n kind. die wordt daar niet ziek van, maar verspreidt dat virus weldegelijk. kinderen tot 13 jaar die hoesten en snotteren mogen gewoon naar school. die kindertjes steken andere kindertjes aan en ook die worden niet ziek, maar hebben dat virus wel onder de leden. en die kindertjes gaan na school lekker naar huis, naar papa en mama, die gaan vervolgens nog naar hun familie of sociale omgeving. en zo heb je dus een besmetting die niet te controleren valt. meer als 50% van alle clusters zijn terug te voeren op de scholen. dus worden wij bestuurd door een zooitje mongolen? ja dat worden wij. en over het rivm heb ik het nog niet eens meer, dat is nu wel bewezen dat die liegen dat het gedrukt staat. ohja, een paar jaar geleden waren er meer griepdoden in 1 jaar dan tot nu toe het aantal coronadoden. en van dat aantal coronadoden was zeker een kwart vermijdbaar als de overheid zijn zaakjes onder controle had gehad. en voor de griep is ook nog eens een vaccin. en ook het aantal ic bedden wat wij hier in nederland nog hebben slaat als een tang op een varken. we staan 4e of 5e van onderen. van heel europa hé......we staan op de 27ste plaats qua aantal ic bedden.....van de 31.....