[quote]@zuid12 - 09 juli 2020 om 14:31
"THEBEAST4000 - 09 juli 2020 om 13:02
"ZUID12
dus dat is schokkend in jouw ogen? en dat het beleid in ons land die bewoners van de verzorgingstehuizen in gevaar bracht plaatsen we onder de noemer " foutje "? volgens mij heb jij er meer een probleem mee dat de man rechts is."
De toestanden in de verzorgingshuizen was door tekort aan beschermingsmiddelen absoluut niet goed, dat probleem was overigens niet alleen in Nederland. Duitsland had de zelfde problemen alleen konden de patiënten direct op de ic terecht.
Die Braziliaan is niet rechts ,maar ongeschikt en een gevaar voor zijn eigen bevolking.
Gelukkig waren de Gouverneurs wel verstand verstandig.
Jou probleem is dat je direct op de kast zit bij elk bericht wat terecht negatief is over je vriendjes
Ik kan je veraden dat die in de VS helemaal niet meer zo stevig in het zadel zit. De info die ik heb is van iemand die regelmatig in de vs komt en dus gee media"[/quote]
thebeast4000 loopt altijd hard weg met buitenlanders zoals Brazilianen, Amerikanen en Bulgaren om later weer heel hardcore moeten terug krabbelen. Steeds hetzelfde liedje.
In Brazilië sterven mensen op de gangen van het ziekenhuis maar zuigen blijft hij.
Niemand neemt hem hier nog serieus als je dat soort landen en hun leiders verheerlijkt.
Als Caenen daar dit seizoen geweest was dan had Drs natuurlijk anders gepiept want dat was zijn Holmaat ???